هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
13.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #حدیث_زندگی | مراقب حریم حیوانات باشید
✏️ شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیتالله خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠حضرت زینب در مقابل یک دنیا بدی، ظلم، بیانصافی، #حیوان_صفتی و قساوت، یک تنه ایستاد و با این ایستادگی، توانست از روح کلی اسلام حراست و پرستاری کند. ۱۳۸۰/۰۵/۰۳
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعهی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم ... حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانیاند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینهی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟
🔸کتاب آماده در زمینههای علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهانبینی اسلامی باشد و بخواهد جامعهشناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشتهها میگیریم؟
🔹این نگرانکننده است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفههائی هستند که مبنایش مادیگری است، مبنایش #حیوان_انگاشتن انسان است،
🔸 عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است.
🔹خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بیاعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛
🔸این چیز خیلی مطلوبی نیست. ۱۳۸۸/۰۶/۰۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
12.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 | ببینید
🔰حقشناسی حضرت محمد (صلیاللهعلیهوآله) از همدم حضرت خدیجه (سلاماللهعلیها)
✅ رهبرانقلاباسلامی:
🔸یک زنی در مدینه -یعنی در دوران حکومت اسلامی- آمد دیدن پیغمبر. اصحاب دیدند که رسول اکرم نسبت به این زن خیلی اظهار محبّت کرد؛ احوالش را پرسید، احوال خانوادهاش را پرسید، با کمال صمیمیّت و محبّت با او رفتار کرد.
🔹بعد که آن زن رفت، پیغمبر برای رفع تعجّب اصحاب فرمودند که این زن در زمان خدیجه به منزل ما رفتوآمد میکرد؛ یعنی در دوران اختناق و در آن وقت شدّت در مکّه. لابد در آن دورانی که همه محاصره کرده بودند و خدمت حضرت خدیجه (سلام الله علیها) -همسر مکرّم پیغمبر- نمیآمدند، این خانم رفتوآمد میکرده.
🔸در این روایت هم ندارد که این زن، مسلمان شده بود -احتمالاً هنوز هم مسلمان نبود- امّا به صِرف اینکه در گذشته یک چنین خصوصیّتی [داشته] و صمیمیّتی و محبّتی [ابراز] میکرده، پیغمبر اکرم سالها بعد از آن، این را رعایت میکردند. این هم یک مورد دیگر از وفای به پیمانها و عهدها و دوستیها و پیوندهای محبّت و حقشناسی و پاسداری.
🌸 ۱۳۶۸/۰۷/۲۸
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠خدیجهی کبری "علیهاالصلاةوالسلام" اول مؤمن به اسلام بود و همهی ثروت خود را در راه دعوت و ترویج اسلام خرج کرد که اگر کمکهای خدیجه "علیهاالسلام" نبود شاید در حرکت و پیشرفت اسلام یک اختلال و وقفهی عمدهای به وجود میآمد. ۱۳۶۵/۰۳/۰۲
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠سعى كنيد بچّهها را باايمان كنيد ايمان به خدا، ايمان به حقيقتِ مطلق و ايمان به اسلام.
🌼 اگر اين بچّهها #باايمان پرورش پيدا كردند و شما توانستيد بذر #ايمان را در دلشان بكاريد، در آينده مىشود از آنها هر #شخصيت عظيمى ساخت و براى هر كارى مناسبند. ۱۳۷۷/۰۲/۲۳)
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعهی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم ... حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانیاند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینهی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟
🔸کتاب آماده در زمینههای علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهانبینی اسلامی باشد و بخواهد جامعهشناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشتهها میگیریم؟
🔹این نگرانکننده است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفههائی هستند که مبنایش مادیگری است، مبنایش #حیوان_انگاشتن انسان است،
🔸 عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است.
🔹خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بیاعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛
🔸این چیز خیلی مطلوبی نیست. ۱۳۸۸/۰۶/۰۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
13940110_10410_192k.mp3
4.28M
🔹کلیپ صوتی
در دوران طاغوت میگفتند کشور صاحب دارد؛ صاحب کشور کیست؟ شاه؛ درحالیکه او یک انگل و سربار و زیادی در کشور بود، نه صاحب کشور؛ صاحب کشور مردمند؛ بله، کشور صاحب دارد؛ صاحب کشور کیست؟ مردم.
۱۳۹۴/۰۱/۱۰
#روز_جمهوری_اسلامی
#صاحب_کشور
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠در طول تاریخ ما، هیچ حادثهای مثل حادثهی پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن نبوده است که مردم در آن، نقش مستقیم داشته باشند. ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
اماممحكمايستادوكارهارابهمردمسپردموسیقی.mp3
3.31M
🔹در طول تاریخ ما، هیچ حادثهای مثل حادثهی پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن نبوده است که مردم در آن، نقش مستقیم داشته باشند.
▪️بیانات در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه
۱۳۹۰/۰۷/۲۰
#روز_جمهوری_اسلامی
#رأی_تاریخی
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠نظام جمهوری اسلامی یک واقعیّتی است که وجود دارد روی زمین؛ وعده نیست که «حالا خواهیم کرد»؛ نه، این نظامی است که به وجود آمده و به نظر من مهمتر از پدید آمدن نظام اسلامی تابآوری نظام اسلامی است. ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
بیاناترهبرانقلابدردیدارشرکتکنندگاندرهفتمیناجلاسمجمعجهانیاهلبیتعموسیقی.mp3
998.2K
🔹نظام جمهوری اسلامی یک واقعیّتی است که وجود دارد روی زمین؛ وعده نیست که «حالا خواهیم کرد»؛ نه، این نظامی است که به وجود آمده و به نظر من مهمتر از پدید آمدن نظام اسلامی تابآوری نظام اسلامی است.
▪️بیانات در دیدار شرکتکنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع)
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
#روز_جمهوری_اسلامی
#درخت_کهن
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠در دوران طاغوت میگفتند کشور صاحب دارد؛ صاحب کشور کیست؟ شاه؛ درحالیکه او یک انگل و سربار و زیادی در کشور بود، نه صاحب کشور؛ صاحب کشور مردمند؛ بله، کشور صاحب دارد؛ صاحب کشور کیست؟ مردم. ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠عزیزان من! این اسراف همان کاری را با کشور میکند که دشمن میخواهد! او از آن طرف به وسیلهی نفت، بهوسیلهی تحریم اقتصادی و انواع و اقسام ضربهها بر ملت ایران ضربه وارد میکند؛ از این طرف هم خود ما با اسراف و صرفهجویی نکردن، ضربهی او را تکمیل میکنیم! ۱۳۷۷/۰۱/۰۱
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
6.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصادیق اسراف که تا کنون نشنیدهاید
از دور انداختن هسته میوهای که قابل استفاده است تا پوشیدن لباس بیرون در خانه
#اسراف
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠عزیزان من! این اسراف همان کاری را با کشور میکند که دشمن میخواهد! او از آن طرف به وسیلهی نفت، بهوسیلهی تحریم اقتصادی و انواع و اقسام ضربهها بر ملت ایران ضربه وارد میکند؛ از این طرف هم خود ما با اسراف و صرفهجویی نکردن، ضربهی او را تکمیل میکنیم! ۱۳۷۷/۰۱/۰۱
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ملت وظیفه دارد که در جمهوری اسلامی پشتیبانی از دولتها بکند که به خدمت ملت هستند.
🔸اگر دولتی را دید که خلاف می کند، ملت باید به او #تودهنی بزند.
🔹اگر چنانچه دستگاه جابری را دید که می خواهد به آنها ظلم کند، باید از او شکایت کنند و دادگاه ها باید دادخواهی بکنند و اگر نکردند، خود ملت باید دادخواهی بکند، برود توی دهن آنها بزند.
🔸در جمهوری اسلامی ظلم نیست و در جمهوری اسلامی اینطور مسائلی که #زورگوئی باشد نیست.
🔹فقیر و غنی، نمی تواند طبقه غنی بر طبقه فقیر زور بگوید، نمی تواند استثمار بکند، نمی تواند آنها را با اجر کم وادار به عملهای زیاد بکند. باید مسائل اساسی حل بشود در اینجا و پیاده بشود.
🔸باید مستضعفین را حمایت بکنند. باید #مستضعفین تقویت بشوند، زیر و رو بشوند. مستکبر باید مستضعف بشود و مستضعف باید مستکبر بشود، نه مستکبر به آن معنی بلکه همه با هم برادروار در این مملکت همه با هم باشند.
صحیفه نور، جلد 5، صفحه 237
☀️#امام_خمینی(رضواناللهعلیه)
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷