eitaa logo
همراه با شهدا تا ظهور امام عصر عج (سقا به یاد شهید حجت اله بیات) ارتباط بامدیر کانال @zafarba
316 دنبال‌کننده
31.5هزار عکس
29.9هزار ویدیو
188 فایل
زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر شهادت نیست کانال همراه با شهدا تا ظهور امام عصر عج (سقا به یاد شهید حجت اله بیات) لینک کانال @saqqah
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در پایگاه صهیونیستی نواتیم. ✍این اولین بار نیست که کسی قطر و عظمت موشکامونو ستایش میکنه یه نفر هم تو زهدان از قضا مولوی هم هست بدجوری به عظمت اینجور چیزا علاقمند شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیل با گنبد آهنین و بمب اتم نتونست امنیت ما رو خدشه دار کنه چهارتا بنگی میخواستن خیابون ببندن😄😄😄
هدایت شده از آنتی بیوتروریسم
دریافت غرامت از انگلیس برای مرگ بیش از ۹ میلیون ایرانی 🔹مخاطبان فارس من با ثبت پویشی خواستار شکایت و دریافت غرامت از دولت انگلیس به‌دلیل مرگ بیش از ۹ میلیون ایرانی در قحطیِ دوران جنگ جهانی اول شدند. 🔹در این پویش آمده: شکایت چرا اسرائیل غاصب بابت هولوکاست دروغین هنوز سالانه میلیون‌ها دلار از آلمان غرامت می‌گیرد، اما کشور ما بابت ظلم عظیمی که به مردم شده هیچ غرامتی نگیرد؟ 🔹مجلس شورای اسلامی بهمن ۱۳۹۸ بررسی یک فوریت «طرح قانونی پیگرد حقوقی علیه دولت انگلیس برای جبران خسارت وارده به اتباع ایرانی» را در دستور کار قرار داد و نمایندگان با ۱۴۰ رأی موافق، ۱۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نمایندهٔ حاضر در مجلس، یک فوریت بررسی این طرح را تصویب کردند. 🔸در سال‌های ۱۹۱۷ تا ۱۹۱۹ با وجود اعلام بی‌طرفی در جنگ جهانی اول، انگلیس اقدام به اشغال ایران کرد و خسارات زیادی به ایران وارد شد که مرگ بیش از ۹ میلیون ایرانی یکی از آن خسارت‌ها بود. براساس مستندات تاریخی در سال‌های ۱۲۹۶-۱۲۹۸ انگلیسی‌ها مواد غذایی مردم ایران را غارت و برای سربازان خود در جنگ جهانی اول احتکار کرده و به بازار ایران نرساندند که باعث ایجاد قحطی در ایران شد و به مرگ بیش از ۹ میلیون نفر از جمعیت ایران منجر شد. 🔗 شما هم می‌توانید این پویش را اینجا امضا کنید.
🌸✨🌼✨🌸✨🌼✨🌸✨🌼✨ در مراسم عروسی، پیرمردی در گوشه سالن تنها نشسته بود که داماد جلو آمد و‌ گفت: - سلام استاد آیا منو می‌شناسید؟ معلم بازنشسته جواب داد: - خیر عزیزم، فقط می‌دانم مهمان دعوتی از طرف داماد هستم. داماد ضمن معرفی خود گفت: - چطور آخه، مگه میشه منو فراموش کرده باشید؟ یادتان هست سال‌ها قبل ساعت گران قیمت یکی از بچه‌ها گم شد و شما فرمودید که باید جیب همه دانش‌آموزان را بگردید و گفتید همه باید رو به دیوار بایستیم و من که ساعت را دزدیده بودم از ترس و خجالت خیلی ناراحت بودم که آبرویم را می‌برید؛ شما ساعت را از جیبم بیرون آوردید ولی تفتیش جیب بقیه‌ی دانش‌آموزان را تا آخر انجام دادید و تا پایان آن سال و سال‌های بعد در اون مدرسه هیچ کس موضوع دزدی ساعت را به من نسبت نداد و خبردار نشد. استاد گفت: - باز هم شما را نشناختم! ولی واقعه را دقیق یادم هست. چون من موقع تفتیش جیب دانش‌آموزان چشم‌هایم را بسته بودم... «تربیت و حکمت معلمان، دانش‌آموزان را بزرگ می‌نماید!»
حرف بزنیم... وقتی از چیزی ناراحت می‌شیم وقتی موضوعی اذیتمون می‌کنه حرف بزنیم نذاریم طرفمون مجبور شه رفتارمون رو عین پازل کنار هم بچینه و تهش هم برداشت شخصی خودش رو بکنه آدم‌ها رو به استیصالِ «چیکار کردم و این بچه الان چشه» نندازیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽؛ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ وَ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ « سلام‌ بر که به او شد ! » . را پای چوبه دار نبرید و عاملین اغتشاشات ز.ز.آ را از این گستاخ‌تر نکنید ... کجای دنیا تاوان امنیت و جان بر کف بودن چوبه دار است ؟! اعدام مصداق بارز است . ❤️ ما تا پای جان پشتت هستیم سرباز وطن ❤️ صَلِّ عَلی وَ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌ ‌ ‍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ببینید| نابود کردن امنیت و خارج کردن پلیس از صحنه مساوی است با تقویت قدرت اراذل و اوباش... 🔸لینک حمایت از مدافع امنیت، سرهنگ جوانمردی: 🔹https://farsnews.ir/user1709100514816520288/1711829482980284279
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاید بهتر است از این پس ماموران نیروی انتظامی با "تفنگ آبپاش" در فتنه ها و اغتشاشات حضور پیدا کنند تا خیالشان راحت باشد در صورت استفاده از اسلحه، حکم قصاص برایشان صادر نمیشود!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توصیه مهم مقام معظم رهبری یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن مخدوش کردن چهره سپاه است 🔹 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران: یکی از بخشهای مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است. مخدوش کردن چهره بسیج است؛ چرا؟ چون سپاه جذاب است، بسیج جذاب است. این جذابیت آنها را نگران و سراسیمه میکند. مجبورند با خبر و شایعه دروغ و انواع و اقسام حیله‌ها و شگردها چهره سپاه را مخدوش کنند. میخواهند این الگوگیری و یادگیری‌ها و یارگیری‌ها وجود نداشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴جنبش امل از شهادت یک تن از رزمندگان خود در جنوب لبنان خبرداد
📜 وقتی به مدرسه می رفت کمتر کسی باور می کرد که او کلاس اول باشد. توی کوچه با بچه هایی بازی می کرد که از خودش چند سال بزرگتر بودند درسش خوب بود. در دوران شش ساله دبستان(در آن زمان) مشکلی نداشت. پدرش به وضع درسی و اخلاقی او رسیدگی می کرد. صدر الدین تنها پسرش را خیلی دوست داشت.سال اول دبیرستان بود شاهرخ در یک غروب غم انگیز سایه سنگین یتیمی را بر سرش احساس کرد پدر مهربان او از یک بیماری سخت، آسوده شد. اما مادرش و این پسر نوجوان را تنها گذاشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«وقتی در شکمم بودی، به امام مهدی (عج) گفتند: این نوزاد نذر شماست همانا تو از آن حضرت مهدی هستی.» مادر شهید حزب الله حسين علي هزيمة
💠💠 بعدِ دوماه، اومد خونه؛ بعد از سلام و احوالپرسی گفت: بیست روز مرخصی گرفتم که دیوار خونه رو درست کنم. روز اول آجر ریخت، روز بعد هم دور تا دور دیوار حیاط را خراب کرد که یکی از بچه‌های سپاه آمد دنبالش. رفت بیرون و زود اومد. گفت: کار مهمی پیش اومده، باید برم. خونسرد گفتم: خب عیبی نداره؛ برو، ولی زود برگرد. صداش مهربانتر شد، گفت: توی شهر کارم ندارن. میخوام برم جبهه. حسابی ناراحت شدم. گفتم: شما میخوای منو با چند تا بچه‌ی قد و نیم قد، توی این خونه‌ی بی‌درو پیکر بذاری و بری؟! حداقل همون دیوار درب و داغون خودش رو خراب نمیکردی. خندید و گفت: بهت قول میدم که حتی یک گربه روی پشت‌بام این خونه نیاد. نگاه کن، من از همون اول بچگی و از همون اول جوانی که تو روستا بودم، هیچوقت نه روی پشت‌بام کسی رفتم، نه از دیوار کسی بالا رفتم، نه به زن و ناموس کسی نگاه کردم. الآن هم میگم که تو اگه با سر و روی باز هم بخوای بری بیرون، اصلاً کسی طرفت نگاه نمیکنه، خیالت هم راحت باشه که هیچ جنبنده‌ای تو این خونه مزاحم شما نمیشه، چون من مزاحم کسی نشدم؛ هیچ ناراحت نباش. حرفهاش مثل آب بود روی آتش. وقتی ساکش را بست، اندازه سر سوزن هم نگرانی نداشتم.   راوی: همسر سردار شهید عبدالحسین برونسی ولادت: ۱۳۲۱ شهادت: ۱۳۶۳/۱۲/۲۳ شادی روحش صلوات
یکی از روزها که شهید پیدا نکرده بودیم، به طرف «عباس صابری» هجوم بردیم و بنا بر رسمی که داشتیم، دست و پایش را گرفتیم و روی زمین خواباندیم تا بچه ها با بیل مکانیکی خاک رویش بریزند. کلافه شده بودیم. شهیدی پیدا نمی شد. بیل مکانیکی را کار انداختیم. ناخنهای بیل که در زمین فرو رفت تا خاک بر روی عباس بریزد، متوجه استخوانی شدیم که سر آن پیدا شد. سریع کار را نگه داشتیم. درست همانجایی که می خواستیم خاکهایش را روی عباس بریزیم تا به شهدا التماس کند که خودشان را نشان بدهند، یک شهید پیدا کردیم. بچه ها در حالی که می خندیدند به عباس صابری گفتند: بیچاره شهیده تا دید می خواهیم تو رو کنارش خاک کنیم، گفت: فکه دیگه جای من نیست، باید برم جایی دیگه برای خودم پیدا کنم و مجبور شد خودشو نشون بده...  . عباس در روز ۷ محرم مصادف با 5/3/1375 همچون مولایش ابوالفضل العباس(علیه السلام) با دست و پاهای قطع شده و صورتی در داغ شقایق سوخته بر اثر انفجار مین در منطقه عملیاتی والفجر یک (فكه) در حین تفحص شهدا به شهادت رسید.
کار هر شبش بود. با این که از صبح تا شب کار و درس داشت و فعالیت می‌کرد، نیمه‌های شب هم بلند می‌شد نماز شب می‌خواند. یک شب بهش گفتم: «یه کم استراحت کن. خسته ای.» با همان حالت خاص خودش گفت: «تاجر اگه از سرمایه‌اش خرج کنه، بالاخره ورشکست میشه؛ باید سود بدست بیاره تا زندگیش به چرخه، ما هم اگه قرار باشه نماز شب نخونیم ورشکست میشیم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا