eitaa logo
♡«سرباز انقلاب»♡
105 دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
181 فایل
برای آگاهی، بصیرت افزایی و دانایی بیشتر در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی ارتباط با مدیر کانال(نظر، پیشنهاد، انتقاد): 👇👇👇 @sarbaz_enghlab لینک عضویت گروه "سربازان انقلاب" در ایتا :⁦ 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/575471644C93798be525
مشاهده در ایتا
دانلود
. 💢 سیاه بازی و سیاهکاری اطلاعاتی! 🔹یک شیوه تحریف آن است که بخشی از واقعیت را بگویید و بخش های دیگر را کتمان کنید. مثل همین تیتر روزنامه اعتماد که اولا معلوم نمی کند ماجرا مربوط به سال ۱۳۷۸ است و نه امسال و پارسال. ♦️ثانیا تیم اطلاعاتی پشت صحنه مصاحبه با محافظ سابق خاتمی، عمدا این حقیقت را از مخاطبان پنهان داشته که فرد مذکور (فرشاد طولابی) توسط نیروهای انقلابی شناسایی، و به واسطه گزارش به مراجع حفاظتی، بازداشت شده و چند سال در زندان بوده است. 🔹در واقع نیروهای انقلابی با وجود نقد دقیق و اعتراض جدی که نسبت به خیانت های خاتمی داشته اند، کمترین مماشات و اغماضی با طولابی به این خاطر که وی عضو سپاه (لرستان) بوده، نکرده و با این فتنه انگیزی برخورد بهنگام داشته اند. ♦️اظهارات طولابی، حاکی از به هم ریختگی روحی و معیشتی و زندگی شخصی اوست. در چنین شرایطی، تیم پشت مصاحبه، با دسترسی خاص، سراغ نامبرده رفته و پخت و پز فکری کرده اند تا بگوید "بسیار علاقه‌مندم آقای خاتمی را ملاقات و حلالیت بطلبم". 🔹لابد از این طریق، جفاهایی که خاتمی درحق کشور کرد -از جمله آشوب 1388 و دروغ تقلب در انتخابات- تبرئه می شود! @IMANI_mohammad
. خط امام و مسئله اسرائیل؛ وارونگی سران مجمع روحانیون ♦️ادعای خط امامی بودن درباره برخی سران منحرف مجمع روحانیون، کاملا فصلی و پوششی برای تداوم خیانت هاست. 🔹آنها بهمن ماه سال گذشته به بهانه دهه فجر به حرم امام رفتند. اما مانند همه ده پانزده سال گذشته، از بزرگداشت روز جهانی قدس و شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی امتناع کردند. ♦️اما نسبت آنها با اسرائیل، فراتر از بی تفاوتی است. برخی عناصر این مجموعه، به ویژه از فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 1388، بیشترین نقش آفرینی را در پروژه های آشوب افکنانه سیا و موساد در ایران داشته اند که آخرین آن، اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. 🔹اگر وزیر ارشاد خاتمی، ریاست "اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور" را در لندن بر عهده داشت، معاون وزیر ارشاد وی علنا به خدمت موساد درآمد و سردبیری شبکه بدنام اینترنشنال را به عهده گرفت. ♦️شعار نه غزه نه لبنان در فتنه سبز و سپس، تخطئه منطق مقاومت در منطقه، از جمله خدمات افراطیون مدعی اصلاحات به رژیم صهیونیستی است. @IMANI_mohammad
خوش خدمتی عبدالحمید به "موساد" در روز قدس عبدالحمید اسماعیل زهی در ادامه خوش خدمتی‌هایش به رژیم رو به زوال صهیونیستی، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر و سازش با آن شد! دیروز در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی در روز قدس بود، امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفت:به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودی‌ها صلح کرد(!) وی بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، انجام چند جنگ با یهودیان خیانتکار و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستور پیامبر اعظم(ص) گفت: در اسلام اعتدالی، افراط‌گرایی و تنگ‌نظری جایی ندارد. وی افزود: اسلامی که پیامبر (ص) آوردند در آن افراط و تفریط نبوده. اسلامی که قرآن مطرح کرده اسلام اعتدالی است. تندروی و افراط‌گرایی در اسلام درست نیست و به اسلام و مسلمانان در تمام جهان ضربه زده‌ است. تندروی به یهودیت و یهودی‌ها ضربه زده است. ما به یهودی‌ها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیده‌اند توصیه می‌کنیم که اعتدال و میانه‌روی را اختیار کنند و هیچ‌کسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است. وی بهمن ۱۴۰۱ نیزضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت، خواستار صلح با اسرائیل شده وگفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند» عبدالحمید در گذشته بارها بر مبنای واقعیت‌های غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین می پردازد، معرفی کرده و همچنین صهیونیسم جهانی را بنیانگذار امپریالیسم در جهان معرفی کرده است. بنابراین دعوت به صلح و سازش با غصب کنندگان سرزمین فلسطین (آن هم در روز قدس) هیچ معنایی جز پادویی برای سرویس جاسوسی موساد ندارد. باید از این مفتی مذبذب پرسید آیا در اظهارات اخیر، بر اساس احکام اسلام ناب محمدی (ص) -که یهود را بدترین و شدیدترین دشمنان می‌داند- حکم می‌کند، یا بر اساس اسلام آمریکایی و اسلام اسرائیلی؟ 🔹روزنامه کیهان @IMANI_mohammad
هدایت شده از  گاندو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مراحل ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو 💭پیامک‌ فقط از سرشماره Police ارسال می‌شود. 🇮🇷@ganndo 🇮🇷@ganndo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللهم عجل لولیک الفرج، آقا ی من تولدت مبارک.  تعجیل درفرج وسلامتی آقاامام زمان (عج)و طول عمر و سلامتی و سر بلندی تان را از خداوند منان خواستارم. رهبر مهربانم روز میلاد تو روز  آرامش امت است. بمانی در پناه پروردگار...   بمانی کنار عاشقی های یک امت عاشق و بمان برای مان ای امام امت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تذکر زبانی تاثیر نداره!!!!! اگه کسی گفت تذکر زبانی تاثیر نداره، این ویدئوی کمتر از پنج دقیقه ای رو بهش نشون بده تا اینقدر راحت خودش را از انجام دو واجب امر به معروف و نهی از منکر به بهانه عدم تاثیر محروم نکنه!! 💠تا می توانید در ثواب انتشار ویدئو سهیم باشید. ▪️▪️▪️▪️ 🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی 📩 10004996 🌐 UU1.IR 📮 @IR10004996 https://eitaa.com/mardomrasi
هدایت شده از معیار
🇮🇷 📝 پشت پرده طراحی پیشنهاد همه پرسی از جانب روحانی کیست؟ 🍃🌹🍃 🔻شاید برای خیلی ها سئوال باشد که مثلا موضوع پیمان سپاری کامل ارزی و بازگرداندن دلار عایدی از صادرات به اقتصاد کشور توسط برخی صادرکنندگان مگر چه کار سختی است که حتی زور دولت هم به آنها نمی‌رسد؟ 🔸مگر با چه کسانی طرف هستیم که رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال ۱۴۰۲ دو مرتبه به این موضوع به ظاهر ساده تاکید نمودند و اتفاقا در دیدار دانشجویان، برخی شرکتهای دولتی را مقصر دانستند!!؟ 🔹ظاهرا سر برآوردن دیوانه وار یکباره موضوع ، اساسا بخاطر رهنمود ایشان در پاسخ به یک دانشجو پیرامون رفراندوم نیست؛ بلکه گویا اصل موضوع، تاکید قاطع و مجدد ایشان بر موضوعاتی مانند «ضرورت بازگرداندن ارزهای صادرات به چرخه اقتصاد به قیمت مصوب است. 🔹زیرا فروش ارز صادراتی و محصولات بر پایه قیمت های دلار_تلگرامی انفجار سود برای شرکتها و ضربه مهلک بر معیشت مردم است. ✔️ پ.ن۱: یک مؤتلفه‌ای بیان می کند، جریان غربگرا در وابسته دولتی در قالب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل نفوذ کرده‌ است!! ✔️ پ.ن۲: جالبتر اینکه در دولت خاتمی در سال ۸۱، پیمان سپاری ارزی و بازگرداندن دلار حاصل از صادرات لغو می‌شود... ✔️ پ.ن۳: این دقیقا معنای اژدهای هفت سر فساد است که وقتی نظام به عرصه مدیریت دلار تلگرامی و فضای مجازی رها و ارز صادرات وارد می‌شود، سر دیگر اژدها، رفراندوم را وسط می‌کشد و سر دیگرش بی حجابی را و سر دیگرش تغییر قانون اساسی را و سر دیگرش که لشکر رسانه‌‌ای است به تکاپو می افتد ✍حمیدرضا ابراهیمی 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از حافظه تاریخی ایرانی
35.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند روز قبل حاج محمود کریمی حرفی درباره ظریف و تیم قبلی مذاکره کننده گفت که بازتاب زیادی داشت. خیلیها گفتند یعنی ظریف نفهمید ولی یک مداح میفهمد؟ در قسمت ۵۷ ‎حافظه تاریخی ایرانی به همین مساله پرداختیم که آیا حرف کریمی درباره ظریف غلط بود؟ +فیلم افشاگری تاریخی سید محمود نبویان درباره ندانم کاری های تیم ظریف در مذاکرات که ضربات جبران ناپذیری را به کشور وارد کرد. 🔻عضو کانال شوید و تمام قسمت های قبلی را هم ببینید👇 https://eitaa.com/joinchat/2551251115C119f214b32
💢اعتماد چرا نام خنثی کننده نقشه ترور خاتمی را سانسور کرد؟ 🔹پس از انتشار این تحلیل، روزنامه اعتماد، به نگارنده حمله کرده و ذیل تیتر "سیاه‌بازی تندروها نسبت به واقعیت" نوشت: 🔻"پس از انتشار مصاحبه با طولابی، برخی افراد و جریانات، موضوع را مبتنی بر دایره تنگ جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی تحلیل و تفسیر کرده و تلاش کردند به روزنامه اعتماد برچسب‌های امنیتی و سیاسی وارد سازند. 🔻یکی از این افراد، محمد ایمانی یادداشت‌نویس روزنامه کیهان است که مطلبی را با تیتر «سیاه‌بازی و سیاهکاری اطلاعاتی» در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. مطلبی که به زعم خود تلاش می‌کند پشت پرده این گفت‌وگو را برای مخاطبانش نمایان کند... 🔻نویسنده عصبانی این مطلب در ادامه تلاش می‌کند تهیه این گفت‌وگو را به یک تیم امنیتی (یا به تعبیر او ضد امنیتی) در روزنامه اعتماد منتسب کند. 🔻به زعم ایمانی دسترسی روزنامه اعتماد به فرشاد طولابی با استفاده از روش‌های پلیسی و امنیتی میسر بوده. این در حالی است که گفت‌وگو با طولابیدر دفتر روزنامه و به درخواست شخص ایشان انجام شده. بدون اینکه پای هیچ تیم امنیتی یا ضدامنیتی در میان باشد". 🔹اما سند بی صداقتی تدارک کنندگان گزارش روزنامه اعتماد کدام است؟ این که با وجود اطلاع از این که چه کسی به نقشه ترور خاتمی پی برد و طولابی را به مراجع ذی ربط حفاظتی و امنیتی معرفی کرد، این بخش از ماجرا را که مهم ترین بخش آن است، تعمدا سانسور کرده اند. 🔹روزنامه اعتماد نه تنها در گزارش خود این بخش مهم را سانسور کرد، بلکه امروز هم حاضر نشد روایت مستند حاج حسین شریعتمداری را هم منتشر کند. این روایت، در ساعت ۱۴:۳۸ دیروزُ با عنوان "وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد"، توسط خبرگزاری فارس منتشر شد. 🔹سناریو نویسان مغرض"اعتماد" حاضر نشدند این واقعیت مهم را به اطلاع مخاطبان برسانند که خاتمی، ناکام ماندن نقشه فرشاد طولابی برای ترور وی مدیون هوشیاری و اقدام به موقع حاج حسین شریعتمداری در سال ۱۳۷۸ است. 🔹اغلب رسانه های زنجیره ای هم که گزارش اعتماد را منتشر کرده بودند، (بی بی سی، صدای آمریکا، خبر آنلاین، انتخاب، عصر ایران، عصر اصلاحات، جماران، سلام، اقتصاد نیوز، امتداد، و...) روشنگری آقای شریعتمداری را از مخاطب خود دریغ کردند! 🔹"کانال تلگرامی" این روزنامه هم، نیمی! از گفت و گوی فارس را با عنوان "ماجرای دیدار عامل ترور خاتمی با حسین شریعتمداری" بازتاب داده، و از اشاره به نقش مهم آقای شریعتمداری استنکاف کرده است! 💢متن گفت و گوی حاج حسین شریعتمداری با فارس: https://www.farsnews.ir/news/14020129000609/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8CF @IMANI_mohammad
هدایت شده از موسسه مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو بچه بودی، یادت نمیاد بچه! 🔺 ربع‌پهلوی گفته اگه انقلاب نمی‌شد کره‌جنوبی می‌شدیم. 🔸ببینید شاپور بختیار چطور زده تو دهنش! 🆔 @Masaf
ماه رمضان تان بمبارکی ان شاءالله تعالی رحمان 🪴🥀 🔻 چند توصیه‌ اخلاقی عرفانی مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا: ✍ عمده چیزی که برزخ را تاریک می‌کند، حرف پشت سر مردم است، غیبت، تهمت... یکی از چیزهایی که برزخ را روشن می‌کند، گره‌گشایی از کار مردم است. برزخ را گناهان، تاریک می‌کنند، و از آن طرف اعمال خیر، باعث روشنایی عالم قبر و برزخ می‌شوند. 🔸 خواهش می‌کنم حاضر جواب نباشید. من به جوان‌ها می‌گویم دیر نمی‌شود، بعداً جواب بدهید. کمی تأمل کنید. حاضر جوابی بعضی وقت‌ها آدم را محروم می‌کند. همین‌طوری زود چیزی را نپرانید، تمرین کنید و یک ذره دیرتر جواب بدهید. 🔸 مشاجره‌ها و نزاع‌ها، نور باطن را خاموش می‌کند! بسیاری از بی‌حالی‌ها و عدم نشاط‌ها به جهت مشاجرات است! کم منزلی داریم که در آن پرخاش و تندی نباشد. روزی چندتا پرخاش باشد، برکات می‌رود و دیگر چیزی نمی‌ماند! حتی اگر حق هم با تو بود، در امور جزئی و شخصی مشاجره نکن، چون کدورت آور است. فاعتبروا یا اولی الابصار🇮🇷 🌴گروه طلبه شهیده زهرا دقیقی https://eitaa.com/joinchat/2422669360C15ec35428a
هدایت شده از ساحـــل بندگـــی🌱
چندین حدیث درباره ی شمایل برزخی بعضی از افراد!!! ------------------------- #حدیث 👇👇👇 @sahelbandegi
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
final1.mp3
51.17M
🎧صوت کامل مناظره جنجالی دکتر مسعود درخشان و دکتر موسی غنی نژاد در برنامه جهان آرا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ عضو کانال شوید 🔻 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
🔴 پدیده‌ی بدحجابی را چگونه ببینیم؟ 🔸شخصیت قضاوتگر ما در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی، مثل بدحجابی، ناخودآگاه قائل به وحدت فعل و فاعل است و نفرت از فعل را به فاعل تسری می‌دهد. اگرچه اراده فاعل در ارتکاب فعل دخیل است اما انگیزه‌های متعددی می‌تواند در کار باشد؛ از سهل‌انگاری گرفته تا سوء نیت. دشواری کار فرهنگی ناشناخته بودن همین انگیزه‌هاست، چه آنکه به مقتضای هر انگیزه، تجویز متفاوتی برای اصلاح ناهنجاری لازم است؛ گاهی امر به معروف زبانی جواب می‌دهد و گاهی برخورد قضایی و امنیتی می‌طلبد. ضمنا انگیزه و قصد مشخص می‌کند که آیا زشتی بزه بی‌حجابی ریشه در ذات و شخصیت فرد دارد و یا معلول شرایط اجتماعی و فرهنگی اوست. 🔸اشتراکات معنوی قوی‌ترین عناصر پیوند دهنده جامعه هستند. معنویات و اعتقادات، اغلب بروز و ظهور اجتماعی دارند. آنکه برای «جامعه» اصالتِ شخصیت و هویتِ مستقل قائل است، شدت و وسعت و تواتر بروزات معنوی جامعه را همچون نبض آدمی می‌داند که نشان دهنده سلامت یا علائم بالینی بیماری است. گردهمایی‌های آیینی با شکوه و پرتکرار و فراگیر با مشارکت آحاد و طیف‌های متکثر مردم، این انگاره را تقویت می‌کند که علیرغم وجود تنوع در بافت اجتماعی و فرهنگی مردم، اشتراکات بزرگی که هویت جمعی آنها را می‌سازد، همچنان پابرجاست. البته این اشتراکات را نباید در اعتقادات مذهبی منحصر دانست بلکه انگیزه‌هایی چون وطن‌دوستی، علاقه به تمامیت ارضی، نوع‌دوستی و امثالهم هم هویت اجتماعی می‌آفرینند. 🔸مادامی که جامعه بر مدار اشتراکات ارزش‌محور خود حرکت کرده و بروزات و پالس‌های معنوی قوی صادر کند و هویت اجتماعی قابل دفاع داشته باشد، انگیزه‌های جمعی سالمی خواهد داشت، حتی اگر در برخی افعال عناصر سازنده خود (یعنی مردم) دچار ناهنجاری‌هایی نیز باشد. از این منظر می‌توان راهی برای شناخت انگیزه غالب در بدحجابی پیدا کرد و به یک قضاوت عمومی در اینباره دست یافت. با وجود تجلیات آیینی پرشمار و پرشور با حضور پرتعداد افراد کم‌حجاب حداقل می‌توان به این باور رسید که نباید در مورد قاطبه‌ی بدحجاب‌ها قائل به وحدت قبح فعل و فاعل بود. طینت‌ها عمدتا عاری از شیطنت است و ناهنجاری‌های ناشی از عوامل محیطی و فرهنگی بر ظواهر آنها تأثیرگذار بوده است. 🔺اگر این قضاوت عمومی را بپذیریم، با چند نکته روبرو هستیم: 1⃣ هم بی‌حجابی و بدحجابی قبیح است و هم نفرت و کینه نسبت به بدحجابان نکوهیده (تفکیک فعل و فاعل). 2⃣ چون علت بدحجابی را می‌توان اغلب در سهل‌انگاری یا هضم شدن در فرهنگ خانوادگی و محیطی دانست، لذا نسخه‌ی امر به معروف و نهی از منکر همچنان به عنوان یک راهبرد مؤثر می‌تواند کارساز باشد. 3⃣ از آنجا که مقدمه‌ی امر به معروف و نهی از منکر، محبت آمر و ناهی نسبت به گناهکار و تمنای سعادت و رستگاری اوست، این فریضه بدون سالم پنداشتن ذات بدحجاب و اشتیاق به اصلاح ظواهر او قابل اقامه نیست. 4⃣ وحدت و یکپارچگی و پرهیز از دوقطبی کردن جامعه، یعنی اجتناب از وارد نمودن خدشه و ضربه به هویت اجتماعی شکل گرفته حول ارزش‌ها. لازمه‌ی یکپارچگی و وحدت در این زمینه، جدا دانستن فعل و فاعل در مسأله بدحجابی است. با فاعل غیرمغرض می‌توان همزیستی و مفاهمه داشت و همزمان خیرخواهانه به اصلاح او پرداخت. یادآور می‌شود که رهبر انقلاب در موضوع انتخابات حتی پا را از این فراتر گذاشته و آنها که به جمهوری اسلامی منتقد یا غیرمعتقد هستند را نیز به مشارکت فرا می‌خواند و علاقه به سربلندی کشور و حفظ تمامیت ارضی را عامل وحدت معرفی می‌کند. 5⃣ نسخه عمومی فوق در برخورد با بی‌حجابی‌های عامدانه و مغرضانه موضوعیت ندارد. عجالتا تا اطلاع ثانوی انگیزه‌های کشف حجاب را نباید ساده‌انگارانه تفسیر کرد. اگرچه نمی‌توان در مورد انگیزه‌ها، قضاوت مطلق داشت و حتما استثناهایی نیز وجود دارد، اما به نظر می‌رسد برای این طیف از افراد در کنار امر به معروف و نهی از منکر، سایر راهکارهای قانونی و امنیتی را نیز باید مد نظر داشت. بدیهی است که وحدت با آنها که عامدانه از گناه اجتماعی قبح‌زدایی می‌کنند، هرگز موضوعیت نخواهد داشت. 6⃣ در صورت استمرار پدیده‌ی بی‌حجابی با نقش‌آفرینی عناصر مغرض و تداوم انفعال مردم و حاکمیت در کنترل آن، بی‌حجابی با انگیزه‌های سهل‌انگارانه توسعه می‌یابد. به زودی با سبک زندگی معتقد به ارزش‌های مذهبی منهای حجاب روبرو خواهیم شد. در چنین شرایطی بی‌حجابی رفته رفته از دایره منکرات خارج می‌شود و ده‌ها معضل اجتماعی و فرهنگی و قضایی دیگر می‌آفریند. ✍ https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
هدایت شده از اطراف|م.ص.صاد
در مسئله چه باشد؟ موضع سیاست یا نهاد سیاسی با تریبون های رسمی در باب مسئله حجاب چه باشد؟ بنظر نگارنده دشمن در مسئله کشف حجاب به دنبال نگه داشتن موضوع و جنگ و جدل و در سایه آن پیشروی مرحله به مرحله است. از آنجا که موضع نهاد سیاسی انفعال است و حریف فعالانه ابتکار عمل را بدست دارد نباید تریبون رسمی را به مسئله حجاب اختصاص داد بلکه می‌بایست با در موضع رسمی از داغ نگه داشتن مسئله پرهیز کرد و سیاست های و را بصورت اعمالی انجام داد. در چنین صورتی حریف از موضع و تحلیل سیاسی ما بی خبر و ناآگاه می‌ماند و در این صورت سخت‌تر میتواند قدم های بعدیش را انتخاب و بردارد و از دیگر سو سیاست های اعمالی حکومت در دو بعد فرهنگی و قضایی میتواند با جدیت پیش برود. نهاد سیاست به اندازه کافی موضع حکومت را بیان کرده و حالا وقت عمل است، نباید با گفتگوی زیاد مسئله را کش داد و لوث کرد و از طرف دیگر کم کارکرد بود! اینکه نهاد فرهنگ چه وظایف تبیینی به عهده دارد خارج از این مجال است لکن بنظر میرسد با توجه به تاکید حضرت آقا می‌بایست مکشفه ها را از نیات صحنه گردانان با خبر ساخت. اما در حوزه قضایی علاوه بر مسیری که آغاز شده است مقابله با و شخصیت ها یکی از مهمترین قدم هایی است که میتواند حریف را دو قدم به عقب براند. همچنین با بسترهای فرهنگی تصویری و پوشش و لباس نیز باید با برنامه مواجه شد و برخورد جدی نمود. اما مهمترین وجه موفقیت در این امر عدم تبلیغ و سروصدای پیشینی است. البته بصورت پسینی نیز تنها به گزارشات موجز و اجمالی باید بسنده کرد. مهمترین اشکالات سیاست ورزی ما در جمهوری اسلامی تبلیغات قبل از عمل است که بزرگترین مانع کارها میشود و دشمن دست ما را میخواند و با فضای را علیه ما بسیج و مهیج می‌کند. ابهام موضع سیاسی و سکوت اهل تریبون رسمی اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه، منابر ائمه جمعه، سپاهیان و مسئولان رسمی بر سرد شدن فضای سیاسی حول مسئله حجاب کمک شایانی خواهد کرد تا زمینه جهت برخوردهای قانونی و شرعی و فرهنگی باز شود و موانع فهم و دوگانه ها و های سیاسی از مسئله برداشته شود. برداشته شدن سیاسی بازی جناح ها و کشمکش های سیاسی داخلی و خارجی فضا را برای آنها که باید صحنه را درست ببینند و انتخاب کنند مهیا و آسان می‌کند. آنها که باید پشت صحنه این جریان را به وضوح ببینند. ۳.۲.۱۴۰۲ م.ص.صادقی https://eitaa.com/atraf_man