eitaa logo
سرباز ولایت_موردستان
165 دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.4هزار ویدیو
192 فایل
مطالب علمی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و ورزشی و... پایگاه بسیج
مشاهده در ایتا
دانلود
44.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | پیشرو خدمت 💠نماهنگ «پیشرو خدمت » تولید شده در مركز آفرينش هاي بسيج استان خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج منتشر شد. ❇️این نماهنگ شایسته تقدیر در مسابقات تولیدات مراکز آفرینش های کشور شده است
🔴 ویژگی های 1️⃣ : شايد مهمترين وي‍‍ژگی سازمان بسيج را بتوان در مكتبی بودن آن دانست. بدين معنا كه بسیج مبتنی بر آموزه های مكتب تشيع و اسلام ناب محمدی(ص) شكل گرفته است. با همین نگاه امام روح الله فرمود بسيج لشگر مخلص خداست كه دفتر تشكيل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند! 2️⃣ : رهبر معظم انقلاب در تبيين ماهيت اقدامات جهادی و تفاوت آن با ديگر اقدامات مشابه در بازديد از پژوهشكده‏ ی رويان‏ مي‌فرمايند: «جهاد با جهد و تلاش از لحاظ ريشه يكي ‏اند؛ يعنی در آن معنای جهد و كوشش وجود دارد؛ اما جهاد فقط اين نيست؛ جهاد يعنی مبارزه؛ مبارزه‏ ی در همين اصطلاح متعارف فارسی امروز ما. مبارزه انواع و اقسامی دارد. 🔹به نظر میرسد در شرایط فعلی و در جنگ اقتصادی نیز جامعه نیاز به حرکت جهادی و بسیجی کارگزاران نظام دارد. رهبر انقلاب می فرمایند: «فرهنگ بسيجی است كه می‌تواند بر همه‌‌ی تحولات اين كشور فايق بيايد و حركت اين كشور را تضمين كند» 3️⃣ : بدين معنا كه بسيجی بودن در قالب‌های تنگ سازمانی نمی ‌گنجد. همه اقشار از زن و مرد و پير و جوان، همه اقوام از فارس و ترك تا لر وكرد و عرب و... و همه مذاهب شیعه و سنی و زرتشتی و مسیحی مي‌توانند عضوی از مجموعه بسيج باشند. 4️⃣ ، شادابی و انعطاف پذیری: اين ويژگی از آنجا ناشي ميشود که اغلب اعضای بسيج را نوجوانان و جوانان تشکيل می‌دهند که شادابی و طراوات و ايثار و از خودگذشتگی و ... از ويژگی ‌هاي سنی آنان است. همين حاکميت روحيه جوانی است که اقشار مختلف بسيج را که در آن علاوه بر نوجوانان و جوانان، پيران و ميان سالها نيز حضور دارند، شاداب و پراميد کرده و در مجموع تشکلی چالاک و پويا را خلق کرده است. 5️⃣ و بهره مندی از عناصر انقلابی: عقد اخوت بسیج با جناح و اشخاص نیست. حرکت بسیج انقلابی در چهل سال گذشته شاخص محور و ولایتمدار بوده است. رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص فرمودند: آنچه که برای همه‌ی ما، برای همه‌ی بسیجیان عزیز، برای جوانها در هر نقطه‌ای از این عرصه‌ی عظیم که مشغول کار هستند، باید به عنوان شاخص مطرح باشد، عبارت است از این سه عنصر: بصیرت، اخلاص،عمل بهنگام و به اندازه 🖌 【ڪارشناس زمانه】 : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند】 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌀یادداشت ثامن(۴) 💢بیست تحول سیاسی- تشکیلاتی برای ارتقای منزلت اجتماعی بسیج ❇️ گفتار پنجم؛ شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن 🔻درست است که مشکلات عدیده‌ای گریبان ملت را گرفته است و مسئول همه مشکلات موجود هم فشار حداکثری آمریکا و کرونا نیست، بلکه ضعف و حتی سوء مدیریت‌ها، واقعیتی انکارناپذیر است که باید علاج شوند، اما واقعیت دیگر آن است که در طرح مشکلات و بیان کاستی‌ها، تربیون‌ها و قلم‌های فراوان شب و روز در حال تلاش‌اند که بخش عمده آنها نه با هدف کمک به رفع یا حل مشکلات، بلکه با هدف ناامیدسازی مردم معضلات و نواقص را مطرح می‌کنند و از اغراق‌گویی و بزرگ نمایی آنها ابایی ندارند و حتی از دروغگویی در این زمینه هم پروا نمی‌کنند. 🔹در این میان آنچه که مجال کمتری برای طرح پیدا می‌کند و یا در بمباران اخبار منفی تحت الشعاع قرار می‌گیرد، خدمات اجزای حاکمیت و دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی است. بسیج به همان میزانی که خود را وکیل مردم در بیان مطالبات‌شان می‌داند، به همان میزان وظیفه خود می‌داند که مبلغ خدمات و دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی و سایر قوا و دستگاه‌های اجرایی باشد و کوچک‌نمایی و انکار آنها را با اغراض مختلف از جمله نگرش‌های جناحی، خیانتی آشکار به ملت ایران می‌داند. 🔸ملت ایران و نظام اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، به معنای واقعی کلمه در محاصره تبلیغاتی دشمنان خود قرار دارد که همه آنها نیز خارجی یا خارج نشین نیستند، بلکه ستون پنجم آنها در رسانه‌های داخلی نیز چنان آشکارا فعالیت می‌کنند که عنوان آنها را نیز باید تغییر داد و از عنوان «مهره‌های نشان دار امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه در داخل» باید استفاده کرد . 🔺در چنین شرایطی بسیج نمی‌تواند یک مطالبه‌گر صِرف باشد، بلکه وظیفه خود می‌داند خط شکن این محاصره تبلیغاتی گردد و با بهره‌گیری از تریبون‌ها و ظرفیت‌های اطلاع رسانی خود که موثرترین آن ارتباط چهره به چهره در پایگاه ها و دفاتر بسیج است، استفاده کرده و محاصره تبلیغاتی علیه نظام اسلامی را بشکند. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
و رسانه‌ای در داخل کشور چه کسانی هستند ؟ ۱) کسانی که اراده ملت را در مقاومت مقابل دشمنانش سست می‌کنند ۲) کسانی که عامدانه نارضایتی تراشی می‌کنند ۳) کسانی که عامدانه به مسئولیت خود در کنترل بازار عمل نمی کنند ۴) کسانی که مسیر حل مشکلات را مذاکره و کرنش مقابل آمریکا معرفی می کنند ۵) کسانی که سرباز جنگ روانی و روایتی دشمن در داخل شده اند ۶) اصحاب رسانه هایی که با تاکتیک های ژورنالیستی بر طبل تفرقه می کوبند ۷) سیاسیونی که با اظهارات و توییت های خودبه قصد ضربه به نظام و مقابله با حاکم اسلامی،تدابیر رهبر معظم انقلاب را به سخره می‌گیرند ۸) کسانی که کاسبان دوگانه های دروغین شده اند ۹) کسانی که به قصد ضربه به مردم احتکار و گرانفروشی می‌کنند ... و پر واضح است که حکم ستون پنجم در زمان جنگ چیست... 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🆔https://rubika.ir/g_habib49
🌀یادداشت ثامن(۴) 💢بیست تحول سیاسی- تشکیلاتی برای ارتقای منزلت اجتماعی بسیج ❇️ گفتار ششم؛ اولویت جامعه، اولویت بسیج است 🔻ادعای خادمی بسیج برای مردم، ادعایی از سر صدق و صفاست و صحنه‌های عملی فراوانی برای اثبات آن در گوشه و کنار کشور وجود دارد و هم اکنون نیز بخش‌های مختلف بسیج در حال انجام آن هستند. 🔸عمده‌ترین این اقدامات فعالیت‌های محرومیت‌زدایی است که بسیج در مناطق عمدتاً محروم در حال انجام آنها می‌باشد. اما تصویری که از بسیج و مواضع آن به افکار عمومی منتقل می‌شود، معمولاً متفاوت از اولویت‌هایی است که جامعه انتظار آن را می‌کشد و حتی بسیج خود در حال اجرای آن است. 🔹امروزه و در سال جاری متاثر از فشار حداکثری آمریکا و گرفتاری ناشی از کرونا و برخی بی تدبیری‌ها در حوزه اقتصادی؛ انتظار مردم، حل مشکلات خود و اولویت در حوزه‌های اقتصادی است و بسیج در عمل همین موضوع را دنبال می‌کند، یعنی خدمات حداکثری و کمک به مردم نیازمند، اما تصویری که جامعه از بسیج دریافت می‌کند تصویر متفاوتی از این موضوع است. به عبارت دیگر گزارش‌های خبری و مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایی که از برخی مسئولان بسیج در حوزه‌های غیر اولویت دار جامعه منعکس می‌شود، باعث شده جامعه تلقی دیگری از اولویت‌های بسیج پیدا نماید. 🔸حال که بسیج در عمل اولویت‌های مردم و مشکلات اصلی آنها را دنبال می‌کند، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی بسیج و موضع گیری‌ها و سخنرانی‌ها و تحلیل‌ها هم عمدتاً باید در همین حوزه قرار داشته باشد تا جامعه درک کند بسیج در کنار مردم و برای حل مشکلات آنها در میدان حاضر است. لازمه این امر اطلاع رسانی مستمر از اقدامات بسیج است. بخش‌های مختلف بسیج با بهره گیری از ظرفیت‌های خود و بسیج امکانات در حل مسائل و موضوعات مختلف ورود می‌کنند، از کمک به تامین مواد اولیه برای تولید ماسک، تا انجام آب‌رسانی به یک روستای محروم، از کمک به اشتغال‌زایی با ایجاد برنامه 250 هزار شغل در سال 99، تا رایزنی با وزارت کشور برای حل مشکل کارگران شهرداری‌های شهرهای خوزستان، از ایجاد و تاسیسات و زیرساخت‌های لازم در حاشیه شهر چابهار در منطقه جنگولک‌آباد که 2 هزار خانوار در کپرها زندگی می‌کنند، تا کمک دستگاه‌های متولی برای کنترل قیمت‌ها و مواردی از این نوع را بسیج برای خدمت به مردم انجام می‌دهد. 🔺نکته قابل‌تأمل آنکه این‌گونه اقدامات بسیج کمتر در معرض افکار عمومی قرار می‌گیرد و این نیازمند تجدیدنظر اساسی بسیج در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای است. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
بسیج١.amr
443.3K
✅ موضوع:بسیج ❇️سخنران:مهدی یزدان پناه 🔶بخش اول
بسیج٢.amr
304.4K
✅موضوع:بسیج ❇️سخنران:مهدی یزدان پناه 🔶بخش دوم
بسیج٣.amr
431.7K
✅موضوع:بسیج ❇️سخنران:مهدی یزدان پناه 🔶بخش سوم
بسیج۴.amr
434.1K
✅موضوع:بسیج ❇️سخنران:مهدی یزدان پناه 🔶بخش چهارم