eitaa logo
سردبیر سایت ضیاءالصالحین
10.1هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
2.4هزار ویدیو
108 فایل
☫☫☫☫☫ «اهمیت فضای مجازی به‌اندازهٔ انقلاب اسلامی است.» ☫☫☫☫☫ سربازی مقیم تنگۀ اُحُد، پیرامون مسائل روز، حوزه #آذربایجان و #قفقاز ☫☫☫☫☫ 🌸 استفاده از تمام مطالب کانال مجاز می باشد 🌷فقط با ذکر یک صلوات ☫☫☫☫☫ تبلیغات و ارتباط با ما : 🆔 @Admin_sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
9.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 انتشار نخستین‌بار 🎥 نسخه تصویری پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت شهید سنوار با دستخط ایشان ➕ به همراه لحظاتی از دیدار شهید سنوار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💻 Farsi.Khamenei.ir
11.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 | پناه بگیرید! 🔻 یهُوَه(خدای یهود) علیه تو قومی برتر برخواهد انگیخت،‏ از دورترین نقطهٔ زمین؛ که مانند عقاب به شما حمله خواهد کرد، قومی که زبانش را نمی‌فهمید. 📚 تثنیه ۲۸: ۴۹(کتاب سخنان یهودیان) #️⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
📸 دیوارنگارهٔ جدید میدان فلسطین: «طوفان دیگری در راه است» #️⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
📸 فریاد مظلومین غزه را بشنوید! ✍️ اثر جدید ترکیه‌ای #️⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
5.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۹۲ ↩️ شامل آیات ۵۱ تا ۵۹ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اَفضَلُ العِبادَةِ قَراءَةُ القُرآنِ»؛ برترین عبادت، خواندن قرآن است. 📚 (مجمع البیان ۱/۱۵) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
✍️ - [۱۱۹ و ۱۲۰] ⬇️ بابا نخجوانی (........-زنده به ۱۲۷۱ ق) بابا نخجوانی فرزند حاجی علی‌قلی از کاتبان نخجواني‌الأصل بوده و كتاب تحفةالأحباب اثر حافظ سلطان علی اوبهی هروی را در سال ۱۲۷۱ ق (۱۸۵۵م) در تبریز کتابت کرده است.[۱] ⬇️ بابا وردی (۱۲۲۶ - ..... ق) ملا بابا‌وردی فرزند امام‌وردی به سال ۱۲۲۶ ق (۱۸۱۱م) به دنیا آمد. او در ردیف علمای محل بوده و فرزندش محمد نام داشته است. 📚 پ.ن. ۱. فهرست توصیفی نسخه‌های خطی فارسی انستیتو دست‌نویس‌های شرقی سن‌پتربورگ، ج ۴، ص ۲۶۷. 📖 منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۱۲۷. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
☄️ سوخت موشک‌های رژیم صهیونیستی باید تحریم گردد! 🗣️ رژیم علی‌اف و ترکیه بالاترین میزان سوخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تأمین می‌کنند!!! در این میان از نقش برخی کشورهای عربی نیز نباید چشم‌پوشی کرد... ✏️ اثر جدید ترکیه‌ای 🚩 ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 گاردین: میزبانی باکو برای cop29 همانند سپردن مسئولیت مرغداری به روباه است! ⤵️ گاردین در گزارشی مفصل درباره طرح‌های سوکار، شرکت نفت جمهوری آذربایجان برای افزایش تولید و فروش سوخت‌های فسیلی به بهانه تأمین گاز اروپا به جایگزینی گاز تحریم شده روسیه، نوشت: "الهام علی‌اف که هیأت مدیره سوکار را منصوب می‌کند و تا زمانی که در سال ۲۰۰۳ جانشین پدرش به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور شد، معاون سوکار بود. وزیر محیط زیست و منابع طبیعی آذربایجان، مختار بابایف که مدیریت Cop29 را بر عهده خواهد داشت، پیش از این به مدت ۲۶ سال تا سال ۲۰۱۸ برای سوکار کار کرده است!! روشن نجف، رئیس کنونی سوکار، عضو کمیته برگزاری Cop29 در باکو است!!... گزارش جدیدی که توسط Urgewald و CEE Bankwatch تهیه شده است، نشان می‌دهد که جمهوری آذربایجان قرار است تولید گاز خود را در دهه آینده یک سوم افزایش دهد و شرکت‌های سوخت فسیلی پیش‌بینی می‌کنند که ۴۱.۴ میلیارد دلار (۳۱.۹ میلیارد پوند) در میادین گازی این کشور هزینه کنند. بر اساس این گزارش، سوکار به تنهایی حدود ۳۰۰ میلیون دلار برای اکتشاف نفت و گاز جدید بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ هزینه کرده است.... 🔸 سوکار با برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سوخت فسیلی جهان از جمله BP،TotalEnergies، غول نفتی روسیه تاتنفت و شرکت نفت دولتی امارات متحده عربی Adnoc همکاری می‌کند. مدیرعامل Adnoc، سلطان الجابر، رئیس Cop28 در دبی بود، جایی که کشورهای جهان نتوانستند آن‌طور که اکثریت می‌خواستند، سوخت‌های فسیلی را حذف کنند و در عوض به اجبار خواسته ضعیف‌تر یعنی «انتقال از سوخت‌های فسیلی» را انتخاب کردند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط ائتلاف Banking on Climate Chaos، سوکار همچنین حمایت مالی قابل توجهی از مؤسسات بین‌المللی بزرگ دریافت می‌کند که در مجموع ۶.۸ میلیارد دلار وام و اعتبار بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ برای گسترش تولید سوخت‌های فسیلی دریافت می‌کند. بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، اقتصاد آذربایجان به‌شدت به درآمد سوخت‌های فسیلی وابسته است که ۹۰ درصد درآمدهای صادراتی و ۶۰ درصد درآمدهای دولتی را تشکیل می‌دهد..... در این گزارش آمده است که کسانی که میزبان مذاکرات [Cop29] می‌شوند، باید رهبران واقعی حفظ آب و هوا باشند، نه کسانی که علاقه خاصی به وابسته نگه داشتن جهان به سوخت‌های فسیلی دارند. این گزارش همچنین اتهامات نقض حقوق‌بشر و فساد در آذربایجان را یادآوری کرده است. دادگاه اروپایی حقوق‌بشر دریافته است که این کشور از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۲۶۳ بار کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر را نقض کرده است که شامل سه مورد شکنجه و ۳۰ مورد رفتار غیرانسانی و تحقیرآمیز است..... سوکار همچنین توسط سازمان حمایت از حقوق کارگران صنعت نفت مستقر در جمهوری آذربایجان به نقض حقوق‌بشر متهم شده است‌. 🔸 مانانا کوچلادزه در CEE Bankwatch گفت: «در حالی که دولت‌های دیگر با جامعه مدنی برای مقابله با بحران آب‌وهوایی همکاری می‌کنند، رژیم علی‌اف به‌طور نظام‌مند مدافعان محیط‌زیست و حقوق‌بشر را تهدید می‌کند و این امر اعتمادی به مذاکرات آتی در باکو ایجاد نمی‌کند. 🔸 گاردین افزوده‌ است: ‌‌‌«با توجه به نقش محوری سوکار در اقتصاد جمهوری آذربایجان و روابط نزدیک آن با نخبگان سیاسی این کشور، مطمئناً تأثیر آن در سراسر مذاکرات آب و هوایی در باکو محسوس خواهد بود. در حالی که ما برای Cop29 آماده می‌شویم، مگر نمی‌توانیم از خود بپرسیم: آیا ما روباه را مسئول مرغداری گذاشتیم؟» 🔗 مرجع 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 عقل وارونه ✍️ 🚩 [یکم]. تجربۀ اغتشاشِ اخیر نشان داد که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، در حال مسخِ هویّتِ جامعۀ ایرانی هستند و در زیر پوست جامعه، اتفاقات فرهنگیِ ناخوشایندی در حال رخ‌دادن هستند که واقعیّتی مانند اغتشاش می‌تواند این لایه‌های نهفته را آشکار سازد. جامعۀ ایران به‌صورت بی‌حساب و رهاشده، در معرض شبکه‌های اجتماعیِ غربی قرار گرفته و تمام ذهنیّتش، مماس با روایت‌ها و محتواهایی است که در امتداد تمدّن غربی هستند. حاکمیّت، شهرهای فیزیکی را در اختیار دارد، اما شهرهای مجازی را رها کرده است؛ با این تصوّر نادرست که آنجا، حاکمیّت معنا ندارد و نوعی حریم خصوصی است و پهنه‌ای است برای مناسبات و تعاملات شخصی و غیرسیاسی. پنداشت حاکمیّت این نیست که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، عرصۀ عمومی هستند و می‌توانند ذهنیّت‌پردازی کنند و یک هویّت را بزدایند و هویّت دیگری را بیافرینند. این رویکرد به حکمرانی، که به دورۀ پیشامجازی‌شدن تعلّق دارد و خود را با ضرورت‌ها و قطعیّت‌های دورۀ تاریخیِ جدید، هماهنگ نکرده، همچنان شهر و میدان و خیابان‌های فیزیکی را، تنها قلمرو حکمرانی‌اش می‌شمارد و باور نیافته که پهنۀ مجازی نیز چه‌بسا در این حد، مهم و تعیین‌کننده باشد و بتواند حاکمیّت ملّی را متزلزل سازد. گمان می‌کنند که آنچه در جهان بیرونی و عینی می‌گذرد، اصل است و رخدادهای متعلّق به فضای مجازی، پا از آن فراتر نمی‌گذارند؛ حال‌آن‌که در نظم جدید، عالَم مجازی است که عالَم واقعی را می‌آفریند و برای آن، شرایط و چهارچوب و اقتضا تعریف می‌کند. عالَم مجازی، به مبدأ و منشأ تبدیل شده و بی‌آن‌که از وجود عینی برخوردار باشد، ضرورت و جبر می‌آفریند. 🚩[دوم]. در دو دهۀ اخیر، هیچ‌گونه تنش و تلاطمی در میان نبوده که ضلع اصلی آن، شبکه‌های اجتماعیِ غربی نباشند. این شبکه‌ها، به خاستگاه‌ها و سرچشمه‌های تولید بحران در جامعۀ ایران تبدیل شده‌اند؛ بحران‌هایی که فقط وقتی خیابانی بشوند، دیده می‌شوند، اما روشن است که بخش عمده‌ای از این بحران، در جهان‌های ذهنی رخ داده است و تا حدی نیز در سبک زندگی، خود را نشان می‌دهد. بخشی از حاکمیّت که جهت‌گیری لیبرالی دارد، می‌داند که زخم‌خوردۀ شبکه‌های اجتماعیِ غربی است و هر فتنه و آشوب و تکانۀ جدید که اتفاق بیفتد نیز ریشه در این فضا خواهد داشت، اما خود را می‌فریبد و برای جذب بدنۀ اجتماعی، بر طبل آزادسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌کوبد؛ خواسته‌ای که در اصل، با روایت‌های رسانه‌های غربی، ساخته‌وپرداخته شده و به جان بخشی از جامعۀ ایران افکنده شده و اینک نیز از زبان لایه‌ای از حاکمیّت شنیده می‌شود. خودِ همین روند، حکایت‌گر نفوذ شبکه‌های اجتماعیِ غربی در جامعۀ ایران است که چگونه، جامعه را مسخّر و مرعوب خویش می‌کنند و یک امر تصنّعی و واهی را به‌عنوان مطالبۀ اجتماعی، می‌بافند و حتی بخش‌هایی از حاکمیّت را نیز با آن هم‌داستان می‌سازند. پیشروی روایت‌های شبکه‌های اجتماعیِ غربی، تا اینجاست و این‌همه، برآمده از خلاء حکمرانی در فضای مجازی است. به‌جای این‌که حاکمیّت، ذائقه‌سازی کند و به جامعه، جهتِ هویّتی بدهد، این شبکه‌های اجتماعیِ غربی هستند که بازی هویّتی به راه انداخته‌اند و ذهنیّت‌ و مطالبه می‌آفرینند و ادبیات و منطق حاکمیّت را نیز در راستای منافع خویش، صورت‌بندی می‌کنند. 🚩[سوم]. اکنون به‌جای این‌که بر اساس تجربه‌های عینیِ اخیر، حاکمیّت به دنبال مرزبندی هرچه ‌بیشتر و متراکم‌تر با شبکه‌های اجتماعیِ غربی باشد و افکار عمومی جامعۀ خویش را از سیطره و سلطۀ آنها برهاند تا بتواند طرح‌های هویّتی‌اش را به اجر درآورد، بی‌پروا و خام‌اندیشانه، وعدۀ رهاسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌دهد. در شرایطی که سخن از بازسازیِ انقلابیِ ذهنیّت‌های فرهنگی به میان آمده و فاصله‌گیری و زاویه‌یابی لایه‌هایی از جامعه با آرمان‌گراییِ انقلابی، آشکار شده، حاکمیّت در پی آن است که جامعۀ خویش را به عمق شبکه‌های اجتماعیِ غربی پرتاب کند تا بیشتر و شدیدتر، بدنۀ اجتماعی‌اش تخریب شود و شکاف‌ها و گسست‌ها، جدّی‌تر و چالشی‌تر بشوند. سپردن ذهنیّت جامعه به دست دشمنانی که در پشت شبکه‌های اجتماعیِ غربی، پنهان شده‌اند و از این شبکه‌ها به‌عنوان ابزار استعمار و سلطه استفاده می‌کنند، جُرمی نابخشودنی است و ما را بیشتر گرفتار تلاطم‌های اجتماعی و تکثّرهای بازدارنده و اختلال‌زا می‌کند. جامعۀ ما در حال باختن هسته‌های سختِ هویّتی‌اش است و می‌رود که رسانه‌های عالَم تجدّد، منِ هویّتیِ جامعۀ ما را بفرسایند و وضع علاج‌نشدنیِ چندپارگی و گسستگیِ معنایی را رقم بزنند. در این حال، حاکمیّت باید به‌ناچار، مسیر سکولاریسمِ ساختاری را در پیش بگیرد تا دچار تعارض و تنش در لایۀ اجتماعی نشود. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 شکار صهیونیست‌ها! ✍ اثر جدید ترکیه‌ای #⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 صفحه ایران عربی با انتشار پیامی از عملیات ۳ خبر داد. 🔻 این صفحه با انتشار پوستری با عنوان وعده صادق ۳، نوشت: بزودی وعده صادق ۳ 🔗 مرجع #⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 صفحه زبان عبری متعلق به رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در «ایکس» راه‌اندازی شد. 🔺 این صفحه با نام حساب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی KHAMENEI.IR‎ به زبان عبری در شبکه اجتماعی «ایکس»، روز شنبه، پنجم آبان‌ماه با انتشار پیام «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» آغاز به کار خود را اعلام کرد. 🔗 آدرس صفحه #⃣ ۳ | 👇 🆔 ☫ @sardabir313