🚨 شگفتی صهیونیستها از سکوت شورشیان در مقابل حمله به خاک سوریه
🔻شبکۀ ۱۲ رژیم صهیونیستی:
نحوه تعامل حاکمان جدید سوریه با اقدامات اسرائیل تعجبآور است، سکوتی محض حکمفرماست، آنها حتی یک کلمه درباره حملات سنگین و گسترده اسرائیل طی روزهای اخیر سخن نگفتند.
✍️ البته تعجبی ندارد، چون این تروریستها فرزندان همین اسرائیل و آمریکا هستند و خود دولت حاکم بر ترکیه نیز از نوکران حلقه به گوش رژیمصهیونیستی و آمریکاست....
©️ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین
┘◄🌐| سایت | بله | تلگرام | ایتا |
🇮🇷 @sardabir313 🇮🇷
🚨 معاون قرارگاه خاتمالانبیا: بشاراسد، از ایران کمک نخواست، حتی نگران بود مبادا کمک بفرستیم.
⬅️ سردار محمد جعفر اسدی:
↩️ بشار اسد اجازه نمیداد که ما به کمک آنها برویم، اگر چه دوره قبل درخواست کمک از ما کرد ولی این دوره نهتنها درخواست نکرد بلکه برای رفتن ما نیز نگران بود و میگفت اگر شما بیایید اسرائیل ما را خواهد زد. اسد را تهدید میکردند فلذا این شد که دیدیم.
©️ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین
┘◄🌐| سایت | بله | تلگرام | ایتا |
🇮🇷 @sardabir313 🇮🇷
🚨 آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
✍️ #مهدی_جمشیدی
1️⃣. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
2️⃣. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
3️⃣. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
4️⃣. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
6️⃣. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
©️ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین
┘◄🌐| سایت | بله | تلگرام | ایتا |
🇮🇷 @sardabir313 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ارول گلاردین: یهودیان ترکیه را تأسیس کردند، آتاترک با ما بود.
⬅️ یهودی ترک، ح.ارول گلاردین:
یهودیان ترکیه را تأسیس کردند، آتاترک با ما بود. بزرگترین دشمن مصطفی کمال انور بود زیرا انور ساباتی نبود. این تاریخ نانوشته و ناگفته است. آنها به شما این را نمیگویند. ساباتها ترکیه را تأسیس کردند. در آن دوران، سه کشور یهودی در جهان تأسیس شد: «روسیه، ترکیه و اسرائیل» این سه کشور توسط یهودیان جوان تأسیس شدند. همه ترکها ساباتی بودند، آتاترک یک ساباتی بود و به همین دلیل به این وضعیت رسیدیم.
©️ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین
┘◄🌐| سایت | بله | تلگرام | ایتا |
🇮🇷 @sardabir313 🇮🇷
🚨 همایش ملی حقوق بشر و افتتاح مرکز پژوهشی حقوق اقلیتها در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد
⬇️ همزمان با روز جهانی حقوقبشر، همایش ملی حقوقبشر و مراسم افتتاحیه «مرکز پژوهشی حقوق اقلیتها» روز سهشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
⬅️ این مراسم با هدف ترویج مطالعات دانشگاهی و علمی در حوزه اقلیتها و اقوام، با حضور نمایندگان دینی، اقوام و اقلیتها، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برگزار شد.
⬅️ در این رویداد، فعالان برجسته از اقوام مختلف با مشارکت و ارائه دیدگاههای خود، به غنای علمی و فرهنگی مراسم کمک کردند.
⬅️ #دکتر_احمد_کاظمی، رئیس مرکز پژوهشی حقوق اقلیتها نیز با ارائه گزارشی درباره روند آغاز به کار مرکز و راهاندازی وب گاه اینترنتی آن به زبانهای فارسی و انگلیسی و برنامههای آتی این مرکز گفت: فعالیتهای «مرکز پژوهشی حقوق اقلیتها» در سه سطح ملی، منطقهای و بینالمللی هدفگذاری شده است.
⬅️ افتتاح مرکز پژوهشی حقوق اقلیتها گامی مهم در جهت تقویت پژوهشهای علمی و ارتقای گفتمان حقوق اقوام و اقلیتها به شمار میآید.
🔗 مرجع
©️ #سردبیر_سایت_ضیاءالصالحین
┘◄🌐| سایت | بله | تلگرام | ایتا |
🇮🇷 @sardabir313 🇮🇷