eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
322 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونید‌ضرب‌المثل🚶🏻‍♂؛ "سرش‌بره‌قولش‌نمیره"از‌کجا‌اومده؟ ـ‌روی‌دستش"پسرش"رفت‌✨! ولی‌قولش‌نه...! نیزه‌ها‌تا‌"جگرش"رفت‌ولی‌قولش‌نه، ـ‌شیرمردی‌که‌در‌آن‌واقعه"هفتاد‌و‌َدوبار" دست‌غم‌بر"کمرش"رفت‌ولی‌قولش‌نه!" •هرکجا‌مینگری🚶🏿‍♀؛ نام‌حسین‌است‌و‌حسین:)💔؛ ای‌دمش‌گرم‌"سرش"رفت، ولی‌قولش‌نه:)💔!" 🥀 @vorojaksiyasi
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
صبح بخیر
هدایت شده از Velvet Soul★
"
آرشیو محرمانهٔ
سندروم‌های روح" در میان هزاران پروندهٔ ثبت‌شده ، هر روح تنها یک سندروم دارد که به او تعلق گرفته است‌. پروندهٔ شما بررسی خواهد شد و سندروم پنهان روحتان ، همراه با توضیحی اختصاصی دربارهٔ آن و تصویری متناسب با حال‌وهوای سندرومتان تقدیمتان می‌شود. • برای ثبت پرونده: این پیام + پست موردعلاقتون از چنل رو روونهٔ چنل‌های قشنگتون کنید و اینجا جوین باشید. -یادتون باشه حتماً توضیحات سندروم رو بخونید. Limit | Tags
هدایت شده از حال خوب
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حی علی العزا فی ماتم الحسین🖤🥀 ‌‌‌‌@ghaseedak
هدایت شده از حسینیه سیاسی
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب، حسین بی عباس میشود و زینب بی پناه....🖤💔 🏴 🆔@hosiniye
هدایت شده از بی‌نهایت
این‌که هنر و تخصصت چیست خیلی مهم نیست، این‌که اولویت تو چه باشد هم در این‌جا خیلی مهم نیست، باید ببینی چه از تو می‌خواهند؟ بگو چه باید بیاورم؟ نه این‌که چه دارم! اولویت سلحشوری، جنگاوری و پهلوانی کنار می‌رود با یک‌گوشه چشم امام و عباسِ جنگ‌جو، ناگاه سقّا می‌شود با یک نگاه! اولویت "تو" مهم نیست، اولویت "امام" را ببین! دعوا سر اولویت است. 📓 : باغ سیب ♾ @binahayat_ir
https://eitaa.com/satsojen/3010 پیرزن میگه:« که اینطور.»سباستین با خودش فکر میکنه:«چطور به هیچی شک نکرده؟ یعنی در این حد پیره؟» پیرزن رشته های افکارشو قطع میکنه و میگه:«حالا بگو ببینم، چرا اینجایی؟میدونم که گفتی یه دینی به گردنش داری و و میخوای جبران کنی. شایپم من خوب متوجه نشدم. بالاخره میدونی، آدم که پیر میشه دیگه بعضی چیزا رو اشتباه درک میکنه. پس خودت خوب برام توضیح بده.» ~~~~~~~~~~~~~~ اگه اشکال ندارد فردا بنویسم