نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
اصنتینیدبتتی با یا بسمالله میرم واسه پارت های بعد سباستین، به خدا اگه بلایی سرشون بیاری🔪
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
حیحیحیحی🤡
( به من ربطی نداره لالالالالالیلیلیلیلی دیریریریریریرین ( دیوونه شدم 🤡اهمیت نده))
هدایت شده از گرافیک سیاسی
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Midnight Lilium فور=عزل
خب خبب ✧Midnight Lilium✧ حمایتی داره✨️
برای شرکت در حمایتی باید این پیام رو فور کنید به چنلهای زیباتون و حتما حتما هم "اینجا" جوین باشید و لف ندید.✨️🌀
تا منم 3 تا پست مورد علاقم از چنلتون رو فور کنم چنلم.
Tag
سلااام دلقک
اولین پارت داستانت کو
~~~~~~~~~~
علیک سلام ، خب یه جورایی شبیه پارت نیست ولی از اینجا شروع میشه و باید پیاما رو بخونی بری پایین زیاد نیست . و اینکه هشتگ هم نداره
https://eitaa.com/satsojen/2171
هدایت شده از حسینیه سیاسی
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/hxhchvh/2606
*لبخند ملیح
-سباستین عزیزم، آدم باش دست به بچه هام/بچه هات نزن
*اشاره به چاقوی کنارم
(ریون اعتراض میکنه: دلقک خودت چی که میخوای شخصیت های خودتو بدبخت کنی؟)
#Alex
~~~~~~~~~~
ببین گلم نمیتونی از شیطان انتظار ادم بودن داشته باشی ( اشاره به یه ساتور که دارم باهاش گوجه خورد میکنم )، بعدشم من با ریون موافقم .
https://eitaa.com/satsojen/3104
چپ چپ نگاه کردن چون حرفی ندارم*
-با ریون موافق نباش عه
(ریون پوزخند میزنه)
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
آفرین خوبه
ریون عزیزم بیا بریم برات بستنی بخرم
https://eitaa.com/satsojen/3105
قهر میکنم پارت نمیدما
(ریون با لبخند ملیح میره سمت سباستین)
*مثل بچه ها پامو میکوبم زمین
-ریون بری من میدونم و تو هاااا
#Alex
~~~~~~
تو پارت نده اونوقت میبینی چطور روی آتیش روت کره میمالم بخورمت .
ریون بسه دیگه پرو نشو کارتتو بده برم خرید کنم . ( کارتام رو ساتسوجین بر داشته )
https://eitaa.com/satsojen/3106
دستت بهم نمیرسه
*زبون در آوردن
(ریون با نگاه عاقل اندر سفیه(درست نوشتم..؟) بهت زل میزنه: اخوی من پول داشتم اینجا نبودم که...)
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
میگیرمت.
هعییییی همه بی پولیم