eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
صبح... ظهر بخیر
اصنتینیدبتتی با یا بسمالله میرم واسه پارت های بعد سباستین، به خدا اگه بلایی سرشون بیاری🔪 ~~~~~~~~~~~~~~ حیحیحیحی🤡 ( به من ربطی نداره لالالالالالیلیلیلیلی دیریریریریریرین ( دیوونه شدم 🤡اهمیت نده))
هدایت شده از Midnight Lilium فور=عزل
خب خبب ✧Midnight Lilium✧ حمایتی داره✨️ برای شرکت در حمایتی باید این پیام رو فور کنید به چنل‌های زیباتون و حتما حتما هم "اینجا" جوین باشید و لف ندید.✨️🌀 تا منم 3 تا پست مورد علاقم از چنلتون رو فور کنم چنلم. Tag
سلااام دلقک اولین پارت داستانت کو ~~~~~~~~~~ علیک سلام ، خب یه جورایی شبیه پارت نیست ولی از اینجا شروع میشه و باید پیاما رو بخونی بری پایین زیاد نیست . و اینکه هشتگ هم نداره https://eitaa.com/satsojen/2171
مرسی دلقک السلطنه ~~~~~~~~~~~~~~ خواهش می کنم
هدایت شده از حسینیه سیاسی
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پسر بوتراب بین تراب نوه ی تراب و گم کرد ...💔 🏴 🆔@hosiniye
https://eitaa.com/hxhchvh/2606 *لبخند ملیح -سباستین عزیزم، آدم باش دست به بچه هام/بچه هات نزن *اشاره به چاقوی کنارم (ریون اعتراض میکنه: دلقک خودت چی که میخوای شخصیت های خودتو بدبخت کنی؟) ~~~~~~~~~~ ببین گلم نمیتونی از شیطان انتظار ادم بودن داشته باشی ( اشاره به یه ساتور که دارم باهاش گوجه خورد میکنم )، بعدشم من با ریون موافقم .
https://eitaa.com/satsojen/3104 چپ چپ نگاه کردن چون حرفی ندارم* -با ریون موافق نباش عه (ریون پوزخند میزنه) ~~~~~~~~~~~~~~ آفرین خوبه ریون عزیزم بیا بریم برات بستنی بخرم
https://eitaa.com/satsojen/3105 قهر میکنم پارت نمیدما (ریون با لبخند ملیح میره سمت سباستین) *مثل بچه ها پامو میکوبم زمین -ریون بری من میدونم و تو هاااا ~~~~~~ تو پارت نده اونوقت میبینی چطور روی آتیش روت کره میمالم بخورمت . ریون بسه دیگه پرو نشو کارتتو بده برم خرید کنم . ( کارتام رو ساتسوجین بر داشته )
https://eitaa.com/satsojen/3106 دستت بهم نمیرسه *زبون در آوردن (ریون با نگاه عاقل اندر سفیه(درست نوشتم..؟) بهت زل میزنه: اخوی من پول داشتم اینجا نبودم که...) ~~~~~~~~~~~~~~ میگیرمت. هعییییی همه بی پولیم