و به نسبت رسانه های تعاملی با استقبال بیشتری مواجه شدن
رسانه هایی مثل آپارات، تماشا، فیلیمو و امثال اینها از وی او دی های فعال ایران هستن ک درامد بالایی هم دارن
رسانه ملی هم اگرچه ب تازگی با این پدیده مواجه شده اما ب دنبال راهی هست ک بهترین ارتباط و تعامل رو با این پدیده جدید داشته باشه و خودش یکی از پیشتازان عرصه ی وی او دی ها هست در حال حاضر
نکته چالش برانگیز این جاست ک ایا این وی او دی ها می تونن رقیبی برای رسانه ملی باشن؟
این در حقیقت سوالی هست ک هنوز کسی پاسخ قطعی براش نداره
بعضی از کارشناسان معتقدن ک رسانه ملی مزیت هایی داره ک وی او دی ها ندارن و این مزیت ها می تونه برابری کنه با مزیت هایی ک وی او دی ها دارن
بعلاوه الان ک رسانه ملی خودش هم وارد این عرصه شده بخشی از مزیت های وی او دی ها رو ب مزیت های قبلیش اضافه کرده و داره از این جهت هم کسب سود مادی و معنوی می کنه
بنابراین رقابت بین وی او دی ها و رسانه ملی می تونه باعث ارتقاء کیفی و کمی برنامه ها بشه و یا حتی باعث انزوای این رسانه
و این فقط بستگی به نوع تعامل رسانه ملی با وی او دی ها داره
🎥#نشست_بررسی_سلبریتی ها
🎞 تحلیل روند شهرت ها در شبکه های اجتماعی
🎞 بررسی ساختار شکنی های سلبریتی ها در ابعاد جامعه
🎞 نقش مردم در برخورد با آنها
🗓پنج شنبه ۳۰ بهمن ساعت۲۱
📮سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
✨دوستان خود را به گروه بصیرت در رسانه دعوت بفرمایید
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
@savad_k
@savad_r
سلام علیکم
وقت همه بزرگواران بخیر
با آرزوی توفیق و برآورده شدن همه حوائج خیر در این شب عزیز و رفع گرفتاری از همه جهان بویژه جهان اسلام
📱نشست بررسی ، ابعاد کارکردی منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی
🙎♂با ارائه استاد قاسمی کارشناس سواد رسانه و فضای مجازی
🗓چهارشنبه ، ۲۷ اسفند
🕰ساعت ۲۱
📮سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
✨دوستان خود را به گروه بصیرت در رسانه دعوت بفرمایید
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
@savad_k
@savad_r