فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ولادت امام حسین (ع)
🔰سینه چاک می زنم تا حرم می پرم
از مِی کربلا ، داغه داغه سرم
.
🔰آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد
🔺 حاج محمود کریمی
#امام_حسین
@cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از بهشت سوئد چه میدانید؟
🔹مالیات نصف دارایی
🔹ماهی ۱۶۰ یورو پول برق
🔹۷۰ یورو مالیات استفاده از شهر!
🔰 البته رسانه نمیگذارد کسی در سوئد احساس بدبختی کند😐
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نماهنگ | #میدان_رزم_امروز
🎙رهبر معظم انقلاب ۱۴۰۱/۵/۵
📍امروز میدان رزم میدان رزم قدرت نرم است و قدرت نرم دشمن شبههپراکنی است؛ شبهه را دستِکم نباید گرفت!
📍...بودند افرادی که در مقابل نیزه و شمشیر ایستادند، در مقابل شبهه و تردید زمین افتادند، نتوانستند بِایستند!
📍... #جهاد_تبیین و #شبهه_زدایی از ذهن مخاطبین را جدی بگیرید! شبهه مثل موریانه است که دشمن به آنها دل بسته!
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایجاد ناپایداری در فیلم
🛑 یک سکانس دارای ناپایداری از فیلم اینسپشن (Inception ) ساخته کریستوفر نولان
🔻 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 نسبت داده ها و اراده ها
🔹 استاد عابدینی
🔻ورودی های مغز حتی اگر اشتباه باشند کار خودشان را میکنند ...
🔹 ضرورت مراقبت از ورودی های معرفتی در عصر رسانه
🔆 حتما گوش کنید و نشر بدید💯
🆔 @savad_rasaneh
🔎زلزله، جنگشناختی و ضلع سوم مدیریت بحران
▫️بحران های طبیعی، نظم عادی را از وضعیت انسانی جوامع به یغما میبرند و تعادل سیستمی را هم مختل میکنند. تشکیل ستاد بحران از فناوری هایی است که بشر امروز برای مدیریت وضعیت پیشامده تدبیر کرده تا آلام و مصائب جامعه را به حداقل برساند و هزینه ها و تلفات را تا حدممکن به حداقل برساند.
▫️آنچه که به عنوان آسیب شناسی مدیریت بحران تابحال مطرح بوده، ضلع دومی است که توجه ستادمدیریت بحران را از کارویژه عمرانی و غذایی و تدارکات به سمت ریکاوری روحی و روانشناختی نیز جلب نماید. در واقع آنچه که در زلزله ها و سیل ها و....رخ میدهد علاوه بر ابعادجسمی و فیزیکال، اضلاع عاطفی و احساسی هم دارد که ضرورت حضور مشاوران و روانشناسان و همچنین روحانیت به عنوان تئوریسین های #الهیات_بحران ایجاب میکند.
▫️اما در قضیه زلزله اخیر شهرستان خوی که جسم و روح مردم را آزرده خاطر نمود و بدلیل پسلرزه های کثیر و مستمر و برودت زمستانی توامان، وضعیت سکونت در منازل را نیز تاحدود زیادی در شهر و روستاها غیرممکن ساخت، شاهد یک #نومساله_در_مدیریت_بحران هستیم. شدت و کثرت زلزله ها بطور طبیعی باعث کاهش آستانه تحمل مردم می شود ولی مساله #فلج_ذهنی_جامعه تحت تاثیر شبهات و خوانشهای غیررسمی تیز و تقابلی و متضاد در فضای رسانهزده، بایستی مورد توجه جدی واقع شود.
▫️دولت و مسئولین رده بالا با خدمات بموقع و حضور میدانی باعث دلگرمی مردم میشوند. حضور روحانیت دلسوز و مشاورین کاربلد می تواند آلام روحی و احساسی مردم را کاهش داده و باور و امید و انگیزه را به همان میزان افزایش دهد. اما با همه این اوصاف و علی رغم برخی کاستی های گزارش شده شاهد هستیم که آتش #جنگ_شناختی بیشتر از ابعاد جسمی و روحی، سوزاننده و شکننده نشان داده است.
▫️ستاد مدیریت بحران نیازمند ضلع سومی است که ابعاد ذهنی و رسانه ای ماجرا را مدیریت کند و با رصد و پاسخگویی دقیق نسبت به #تکانههای_شناختی بحران به وجود آمده، از رنج و فرسودگی ذهنی جامعه جلوگیری به عمل آورد. در واقع نبایستی با تعمیم ضعف ها و به محاق رفتن خدمات نیروهای خدوم مردمی و بایکوت شدن حضور میدانی برخی از مسئولین رده بالا و روحانیت معزز، از طرفی دیگر شاهد جولان #فیک_نیوزها، اهالی شهرت، شبه زمینشناسان و دانشمندنمایانی باشیم که جنگ شناختی را رونق بخشیدهاند و بحران موجود را با #آگاهی_کاذب، مضاعف کردهاند.
▫️#ستاد_مدیریت_بحران ضمن تدارک آواربرداری از جسم و روح جامعه بایستی اقتضائات عصرجدید را جدی بگیرند و تا قبل از فوت وقت، گسل های شناختی ناظر بر علل و عوامل زلزله و همچنین تدارکات ناظر بر نتایج زلزله را با تیم های حرفه ای رسانهدان و کاربلد جبران نمایند و ابتکارعمل و اجازه ماهیگیری از آب گل آلود زلزله را از کف مغزافزارهای جنگ شناختی معاند برُبایند.
✍علیرضا محمدلو
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌عملیات روانی، نه پاسخ علمی!
🔻چند راهکار کلیدی در مواجهه با عملیات روانی دشمن
🔻اگر میخواهید شهید ندهید، عملیات روانی را یاد بگیرید!
🔻کدام حرف درست را چگونه باید گفت؟
🆔 @savad_rasaneh
⛅️#انسان_شناسی_در_حجاب
انسان شناسی امروز در حجاب است. دانش های که به این نام مشهور هستند، خیلی با شناخت حقیقی و بنیادین از انسان فاصله دارند. برای اهمیت این بحث به نقل قولی از یکی از دانشمندان غربی می پردازیم:
🔰"هیچ وقت در عرصه تاریخ آن چنانکه ما می شناسیم، انسان این قدر برای خود مسأله نبوده ، که امروزه هست. امروزه انسان شناسی علمی، فلسفی و انسان شناسی متکی به الهیات، نسبت به یکدیگر و متقابلأ یک سره بی اعتنا هستند. با این وصف، تصور و تلقی واحدی از انسان نداریم، علاوه بر این علوم تخصصی که پیوسته تعداد آنها رو به افزایش است و با مسائل انسان سر و کار دارند، بیشتر پنهان گر ذات انسان، در پرده حجابند تا روشنگر آن" (کاسیرر، رساله ای در باب انسان، ص 47-46
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تربیت رسانه ای کودکان با نماهنگ های مذهبی
🔆 یکی از ابعاد تربیت در عصر ارتباطات ، تربیت رسانه ای کودکان و فرزندانمان است. به همان میزان که از دیدن برخی مطالب پرهیزشان میکنیم به همان میزان باید محتوای خوب درخور سنشان برایشان نسخه پیچی کنیم💯
💠 این سبک تربیتی علاوه بر جلوگیری از آسیب ها، بهره گیری از بهترین دوران یادگیری و آموختن کودکان است لذا از این فرصت بهره کافی ببریم. همچنان که در شعری از حضرت امیر آمده است: 👇
🔻حَرِّضْ بَنِیکَ عَلَى الْآدَابِ فِی الصِّغَرِ ... کَیْمَا تَقَرَّ بِهِ عَیْنَاکَ فِی الکِبَرِ
🔻فَإِنَّمَا مَثَلُ الْآدَابِ یَحْفَظُهَا ... فِی عُنْفُوَانِ الصِّبَا کَالنَّقْشِ فِی الْحَجَرِ
🔻فِیهَا الْکُنُوزُ الَّتِی تَعْمُرْ خَزَائِنُهَا... (نقل شده از دیوان منسوب به امام علی)
🔹یعنی فرزندان خود را در خردسالی به فراگرفتن آداب و آیین تشویق کن تا در بزرگسالی روشنایی چشم باشند، آدابی که طفل در خردسالی فراهم میآورد هم چون نقشی است که در سنگ پایدار میماند..👌
غزالی صاحب کتاب احیاء العلوم در این باره می گوید : «کودک امانتی است در دست پدر و مادر و آن دل پاک وی چون گوهری است نفیس و نقش پذیر است چون موم، و از همه نقشها خالی است چون زمینی پاک است که هر تخم که در وی فکنی بروید.»(از کتاب آرای مربیان مسلمان نوشته محمد عطاران، ص 11)
❇️ لذا فرصت را مغتنم شمارید و محتواها را در اختیارشان بگذارید و با اینها انس دهید تا چرخه رژیم مصرف رسانه کامل گردد.
#تربیت
#رسانه
#کودک
✍ ابراهیم شریفی
پژوهشگر اخلاق و رسانه
🆔 @savad_rasaneh
33.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 نمایش ترومن
💢روایت اصلی فیلم The Truman Show ، به شکل خلاصه چنین است :
یک شرکت تلویزیونی ، ترومن بربنک را بدون اطلاع خودش، در شهری به نام «سیهون» قرار داده اند. صفر تا صد زندگی ترومن – با بازی جیم کری- از تلویزیون پخش مستقیم میشود. شبکه نمایش زندگی ترومن، میلیونها مخاطب از سرتاسر جهان دارد. اطرافیان ترومن، تماما بازیگرانی هستند که در خدمت یک شرکت تلویزیونی هستند.
#اختصاصی
🆔 @savad_rasaneh
جنگ شناختی ناتو.pdf
738K
♨️مقابله با جنگ شناختی؛ آگاهی و تابآوری
✍مقاله مشترک دانشگاه جان هاپکینز و امپریال کالج لندن
ترجمه: کیهان
🆔 @savad_rasaneh
هم زن هست و هم آزاد هست انتخابش هم پوشش بوده
مگه شعارتون زن زندگی آزادی نیست؟ 🙄
🆔 @savad_rasaneh
🛑محفل نقد و بررسی مستند«برای یک زندگی معمولی»
👈با حضور:
👤دکترحمیدرضا مقصودی _ استاد اقتصاد دانشگاه قم
👤حسین شمقدری _ مستندساز
🕰زمان: سه شنبه، 9 اسفندماه 1401
ساعت 16
📍مکان: قم، بلوارآیت الله کاشانی، نبش کوچه 68، مجتمع فاطمه الزهرا(س)
سینما آوینه
لینک شرکت مجازی :
🆔 https://eitaa.com/farajnezhad110
🆔https://eitaa.com/savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️فیلترینگ حبابی یا حبابهای راحتی
📍شبکههای اجتماعی چگونه باعث تشدید گسلهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی میشوند...
📍اثرات خطرناک #حصر_حبابی در قطبی کردن جامعه و رادیکالیزه کردن گروههای اجتماعی...
📍راهکار رهایی از تکسونگری و یکجانبهگرایی، بهویژه در بزنگاههای سیاسی_اجتماعی چیست؟
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️اختلال محاسباتی با لشکریان فیک
📍چگونه رباتهای مجازی میتوانند با عملیات کامنتینگ، توهم تایید اجتماعی و یا توهم فشار اجتماعی ایجاد کنند؟
📍از تاثیر بر نظر کاربران و حمله به افراد، تا توزیع اخبار جعلی...
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️اخبار جعلی و پارهحقیقتگویی
📍چگونه روایتهای خبری جهتدار، ناقص و جعلی میتوانند روی نظرات و احساسات ما اثر بگذارند؟
🆔 @savad_rasaneh
⛔️ مدرسهای در ویسکانسین آمریکا مملو از نمادهای #همجنس_بازی و نمادهای دیگر انحرافات جنسی که به زور در روح و روان کودک میکنن ولی کسی جرأت ندارد به راحتی از اسلام و حجاب سخن بگوید.
#جاهلیت_مدرن
#تمدن_نکبت
🆔 @savad_rasaneh
♦️تصویری از یک نمایش ضد مذهبی پس از انقلاب بلشویکی در کلوپ تئاتر یهودیان که به تمسخر و استهزاء مذهبیون پرداختند.
📚 آرشیو کتابخانه ملّی مسکو
#پیشینه_صهیونیست
#تفکر_صهیونیسمی
🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 "جنگ ارزی"
اعتراف جیمز ریکاردز، استراتژیست ارشد آمریکا در مورد جنگ "ارزی" علیه ایران.
اینم اعتراف کاملا روشن و آشکار آمریکاییهای جنایتکار در خصوص جنگ ا"رزی" و جنگ ترکیبی با ایران.
امروز کسانی که در این جنگ "ارزی" با دشمن همصدا شوند، خواسته یا ناخواسته، عملا "سرباز" دشمن هستند.
🆔 @savad_rasaneh
♦️ مسألهی حجاب؛ پازلی که قطعاتش گم شده است.
▪️ شاید همهی ما به این سؤال فکر کردهایم که بالاخره وضعیت حجاب چه خواهد شد؟ آیا جمهوری اسلامی تسلیم روند موجود شده است؟ قرار نیست اتفاق ویژهای رخ دهد؟ برنامهریزی برای بهبود اوضاع صورت گیرد؟
و در آخر به این پاسخ رسیدیم که این از علائم آخرالزمان است و کاری از ما نمیآید، باید صبر کنیم تا حضرت ظهور کنند و اوضاع را درست کنند! این پاسخ نه تنها رویکرد منفعلانه در برابر مفهوم ظهور و انتظار است، بلکه به مثابهی پاک کردن صورت مسأله برای راحت کردن خودمان و فرار از مسئولیت است. اما واقعیت اینجاست که فقدان راه حل، محصول فقدان فهم مسأله است. مسئله این است که ما به موضوع حجاب از منظر علت نگریستهایم نه معلول. در صورتی که حجاب آخرین حلقه از بروز و ظهور تربیت، جهانبینی و شالودهی معرفتی یک زن است. به بیان سادهتر، حجاب معلول است نه علت. معلولی که تا قطعات پیشینی و زمینهای آن حل نشود، نمیتوان انتظار حضور حیامند یک زن در جامعه را داشت.
▪️ این که یک زن چه فهمی از نسبت خود با بدنش دارد، چه نگاهی از خود و تصویر رسانهای و استاندارد زیبایی موجود از زن دارد، رویکردش نسبت به پوشش از حیث مالکیت بر بدن است یا صرفا راحتی، پوشش را ابزار میداند برای ابراز هویت یا نماد ایدئولوژی، رویکردش به دین و احکام آن چیست، پوشش را محصول تحمیل و سلطهی نگاه مذکر میداند یا بخشی از پازل عبودیت در نسبت میان خودش و خدا، همه مؤلفههایی است که خروجی این دستگاه فکری، میشود نوع لباسی که یک زن برای حضور در جامعه انتخاب میکند. پوششی که میتواند ظاهر کنندهی وجه جنسی او باشد، یا بالعکس، مستور کنندهی آن.
▪️ همچنین اگر در سطح گفتمان، حکمت حجاب را به جای تبیین چیستی و چگونگی آن و جایگاهی که زن در نظام آفرینش از جهت حریم و نقشی که برای حیاتبخشی و ادامهی زندگی دارد، صرفا منحصر کردیم در یکی از کارکردهای آن که حفظ مرد از گناه است و حجاب تبدیل شد به محدودیت برای زن و راحتی جنس مذکر، نه تنها در زمانهی ما پاسخگوی نیاز زن نیست، بلکه فروکاست مفهوم حجاب نیز هست، چون مفهوم حجاب بیش و فراتر از این است و منحصر در یک کارکرد نیست.
▪️ حالا فرض کنیم بدون توجه به این عوامل و بسترها و تغییر جهان معرفتی یک زن، صرفا بخواهیم او را از بیرون ملزم به حجاب کنیم، امری که ممکن نیست. اگر هم ممکن باشد در سطح دیسیپلین (نظم بیرونی) است نه اوردر (نظم درونی) و بدون توازن و تناسب این دو سطح از نظمبخشی به نظام اجتماعی، نمیتوان انتظار کارامدی بالا از این راهکارها را داشت.
از سوی دیگر زن نیاز به دیده شدن دارد، نیاز مشروعی که میتواند پاسخ صادق یا کاذب داشته باشد. اگر این نیاز به درستی در فضای حلال و بدون آسیب خانواده پاسخ داده شد، خودنمایی جنسی او در جامعه به حداقل خواهد رسید و اگر بالعکس نه تنها به نیاز او در بستر حلال خانواده توجه نشود، بلکه پاسخ کاذب برای این نیاز مهیا باشد، زن در جامعه میل به جلوهنمایی پیدا میکند. همینگونه است در مورد هر نیاز مشروعی که در بستر خود پاسخ داده نشود مثل تفریح حلال، که معماری سنتی ما در گذشته پاسخگوی آن بود و یک زن در حیاط خانه نیازش به آب و گیاه و نور بدون پوشش از نامحرم، تأمین میشد. فضایی که معماری مدرن که حیا و حریمزدایی جزء ویژگیهای آن است، آن را از زن گرفت و روز به روز حریم امن او را برای حضور آزاد بدون حجاب، تنگ کرده است.
▪️ همهی اینها حلقههای مفقوده و قطعات پازلی است که ما از مسئلهی حجاب نفهمیدهایم و و برای حل مسأله صرفا به دم دستیترین راهکارها روی آوردهایم. اگر میخواهیم مسئلهی حجاب حل شود، باید با نگاه کلان و همهجانبهنگر، علتها و بسترهای حیازدا را بشناسیم و از ریشه مسأله را حل کنیم. ریشههایی که زن بخشی از آن است نه تمام آن و او جزئی از سیستمی است که داشتن حجاب را برای او سخت کرده و حتی از وادی «حجاب اجباری« که عبارت مرسوم فضای مجازی است به تنگنای «بیحجابی اجباری» افتاده است و برای حفظ حجاب در همه جا باید هزینه بدهد. در این فضا و بستر، زنی که بخواهد حجاب را حفظ کند در سختی میافتد، از تفریح حلالی که نیست و بستر آن از جامعه حذف شده، تا پاسخ به نیاز مشروع برای دیده شدن در خانواده که رو به کاستی است و تجردی که روزافزون است و دختران محجوب و باحیایی که در رقابت با نمایشگاه عمومی خودنمایی جا میمانند، تا جهان معرفتی که حجاب را نه در نسبت با خدا و حق الله، بلکه صرفا محصور در یک کارکرد محدود کننده میبیند و خود را برخلاف نگاه الهی که انسان را مالک درجه دو میداند و جسم را امانتی که نیاز به حفظ دارد، مالک تن خود دانسته و تصرف بر اساس امیال نفسانی بر جسم خود را به عنوان حق انسانی تصور میکند.
✍مهدیه منافی
🆔 @savad_rasaneh
همزمان با پخش سریال معاویه از شبکه MBC ، شبکه الشعائر وابسته به بیت شیرازی فیلم #شجاعت_ابولولو قاتل خلیفه دوم را با بازیگرانی از عراق، سوریه، لبنان و ایران در ماه رمضان به روی آنتن میبرد.
جریان شیعه انحرافی شیرازی در بین اهل سنت شناخته شده نیست و پخش این فیلم به اسم ایران در بین اهل سنت در حال بازنمایی است.
برای مثال این سایت (احتمالا نزدیک به قطر) در تحلیل سطحی خود ساخت این فیلم را به ایران و جنگ چندوجهی ایران-سعودی منتسب کرده است. هرچند به عربستان هم طعنه زده است.
سریال معاویه بیش از ۴ میلیون بار در هفته اخیر در گوگل جست و جو شده است. بعید نیست در ماه مبارک یک جنگ رسانهای جدی شکل بگیرد.
🆔 @savad_rasaneh
حسین مهدی زاده_01.mp3
44.72M
🔉 سخنرانی
♦️ چرا #آزادی در جمهوری اسلامی دچار چالش است؟!
🎙 حسین مهدیزاده
✔️ گزیده:
بررسی 4 علت اصلی:
۱. آزادیهای بین نسلی؛ عدم موفقیت نسل انقلابی در تولید و انتقال آزادی به نسلهای بعدی
نسل اول با ادراک خاص و جمعیت خاص تلاش دارد که فضا را کنترل کند. همچنان نمیخواهند باور کنند که ریشه اصلی #آزادی_اجتماعی احساس مشارکت است نه احساس بهرهوری و آزادی مصرف.
۲. اداره جامعه به صورت فرقهای که متاثر از شرایط تاریخی ما بوده
تصویر ما از جامعه پردازی شبیه به جغرافیای یک فرقه است و ما در دهههای بعدی به سمت خلوص مذهبی رفتیم در حالی که جامعه برای این خلوص آمادگی نداشته
۳. تکیه بر صناعت به جای ساخت طبیعت / یعنی به جای خودتنظیمگری در جامعه به سمت اعمال حاکمیت از طریق قانون پیش رفتهایم!
برای ساخت وجه طبیعی در مسائل حکمرانی پشت قانون قائم شدیم!
۴. چالش شبکهای شدن
از روندهای جهانی که در حال شکلگیری است برون رفت از زندگی سازمانی به زندگی شبکهای است.
کسی که طعم آزادی جامعه شبکه ای را چشیده باشد و تجربه کرده باشد، احساس آزادی بالاتر دارد و با شما مفاهمه ندارد.
🆔 @savad_rasaneh
♦️ هوش مصنوعی در خدمت شیوارگی زنان
📌 «هوش مصنوعی علیرغم آنکه با پیشرفتهای خیرهکنندهاش توجه محافل علمی و عمومی را به خود جلب کرده است و در راستای سهل و آسانتر نمودن زیست بشر پیشرفت میکند اما خبرهای عجیبی از پیشرفتهای این حوزه به گوش میرسد. یکی از این اخبار عجیب تولید تصاویر و رباتهایی به شکل زنانه براساس لذتجویی های مردان و طبق استانداردهای جنسی میباشد. این تصاویر ذیل انجمن Discord و با هدف آموزش هوش مصنوعی تولید شده اند به قصد تولید بهتر پورنوگرافی پیش رفتند!»
▪️آنچه در تحولات جدید عصر حاضر با توجه به هوش مصنوعی شاهدش میباشیم، تمرکز بر مسئلهی جنسیزدگی در انسانها و تقویت بر شیوارگی زنان در تعاملات بشری است به گونهای که شدت شیوارگی در آنان را از طریق تصویرسازی از زنان در اذهان مردان به واسطهی پورنوگرافی افزایش میدهد و این امر اعتراضات فراوان فمینیستها را نیز درپی داشته است.
▫️ "نس کوپر" یک متخصص جنسی و درمانگر بالینی در این رابطه ابراز نگرانی نموده و علت این نگرانی را تمرکز دستگاههای دیجیتال بر جنسیت و شهوت سبب از بین رفتن استقلال انسانها به دلیل تاثیر تصویرسازی ایدهآلی از روابط جنسی به واسطه تصاویر ارائه شده از رباتهایی با جنسیت زنانه میشوند. به عبارت بهتر نگرانی این روزها در غرب جدالی است که در آن زنان درپی بازپسگیری هویت زنانه خود از مردان، الگوریتمها و رباتهای ساخته شده توسط آنان مشغولش میباشند. گویا هرچه در غرب تکنولوژی بیشتر رشد میکند جنس زن محدودتر و منزوی تر میگردد.
#تحلیل_یک_خبر
🆔 @savad_rasaneh
✋
دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
🔺 رییس جمهور طی حکمی «سید محمدامین آقامیری» را به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.
🔹 آقامیری پیشتر به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس کمیته توسعه زیرساختها و بومی سازی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و دبیر انجمن علمی نخبگان دانشگاه صنعتی شریف فعالیت کرده است.
🔹 وی دانش آموخته دکترای مدیریت در دانشگاه صنعتی شریف و دارای نشان برنز المپیاد فیزیک بوده است.
🆔 @savad_rasaneh