eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
4.9هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
96 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
34.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘تخلیه اطلاعاتی ناموفق منافقین 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
🔻انجمن سواد رسانه طلاب با همکاری دفترتبلیغات و پایگاه تحلیلی و تخصصی عصرزنان برگزار می‌کند: 💢نشست ت
🔰تجربه جدا شدن چند روزه زنان از جریان زندگی عادی و حضور در یک جمع فراملیتی با خاص بودگی‌های مشارکت در شکل‌دهی به وجه سیاسی به مثابه نماد قدرت ، احساس امنیت زنان ایرانی در کشوری دیگر، احساس معنوی خاص، عبور از فردگرایی و تجربه‌های دیگر، افزون بر آنکه ما را با وجه زنانه عبور از ملت به امت واحد آشنا می‌کند، معانی دیگری را نیز به ما انتقال می‌دهد. تجربه‌های زن ایرانی نقاط اشتراک و تمایزی با تجربه‌های زنان کشورهای دیگر دارد؛ از سوی دیگر شباهت‌ها و تمایزهایی نیز با تجربه‌های مردان حاضر در این آیین دارد. 📌 برای خرید اینترنتی این کتاب، کلیک کنید 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 👈 این کتاب در نشست تخصصی «روایتی زنانه از اربعین» روز یکشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۶ الی ۱۸ با ۲۰درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می‌شود. 🏢 قم، خیابان شهدا (صفائیه)، نبش کوچه ۱۷، سالن سینما اشراق، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی 🆔@savad_rasaneh 🆔@wfrcacir 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| ▫️مستند ضد: مرگ کتاب(بخش سوم) 🔘فرهیختگی و نمایش کتاب خوانی ▪️در دنیای امروز بیش از آن که کتاب و کتاب خوانی اهمیت داشته باشد، اعتبار و نفوذ اجتماعی حاصل از کتاب اهمیت یافته است. دیگر همچون گذشته کتاب وسیله‌ای برای رشد آگاهی و علم نیست بلکه ابزاری است به منظور پر کردن حفره‌های شخصیتی افراد مختلف. 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
صوت انیمیشن مهاجرت.mp3
زمان: حجم: 51.56M
| 💢تحلیل وبررسی انیمیشن «مهاجرت» ▪️با حضور: ناقدان و تحلیلگران سینما 👤آقای محمدمحسن بنی احمدی 👤آقای رضا نصیری 🌐مشاهده فایل تصویری و با کیفیت 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
| 🔘 از جعبه سیاه ذهن تا روشنایی علوم شناختی ▪️سال‌ها بود دانشمندان به معمای ذهن فکر می‌کردند. در اواخر قرن بیستم با ناکامی‌هایی که در رفتارگرایی به وجود آمد دانشمندان کم کم به نقش شناخت در فرایندهای ذهنی انسان پی بردند. رفتارگراها صرفا به بحث محرک و پاسخ می‌پرداختند. یعنی ورودی و خروجی ذهن را در نظر می‌گرفتند، اما فرایندهایی که به عنوان واسطه بین محرک و پاسخ در ذهن افراد صورت می‌گرفت را بررسی نمی‌کردند. آنها ذهن را به عنوان جعبه سیاه اسرارآمیزی در نظر می‌گرفتند که هیچ درکی نمی‌توان از آن داشت. ▫️بعضی از رفتارگراها مثل واتسون به قدری افراطی بودند که مطالعات مربوط به ذهن را به طور کامل از پژوهش‌های خود خارج می‌کردند و هیچ نقشی برای ذهن قائل نبودند. ▪️یکی از ناکامی‌هایی که رفتارگرایی با آن مواجه شد ناکامی در زمینه تبیین زبان بود. در واقع رفتارگرایی نتوانست تولید زبان در کودکان را توضیح دهد. هنگامی که کودکان کلمات محدودی را در سن سه سالگی یاد گرفته‌اند می‌توانند جملات جدیدی بسازند جملاتی که تاکنون نشنیده‌اند، و این مغایر با نگرش رفتارگراها بود که می‌گفتند هر چیزی صرفاً با تکرار و پاداش یاد گرفته می‌شود. ▫️موارد دیگری هم در ظهور علوم شناختی در دهه ۱۹۵۰ مطرح است. مسائلی مثل هوش مصنوعی، مدل عمومی حل مسئله و نقشه‌های ذهنی. در این سال‌ها بود که همایشی در شهر دارتموس انجام شد و در این همایش برای اولین بار از اصطلاحات جدیدی مثل هوش مصنوعی پرده‌برداری شد. در واقع ظهور رایانه‌ها و پردازشگرهای رایانه‌ای جرقه‌ای بود برای تبیین متفاوت از ذهن و فرایندهای شناختی انسان. اگر بخواهیم سالی را به عنوان سال تولد علوم شناختی در نظر بگیریم ۱۹۵۶ سال مناسبی برای این کار است. ▪️در یک تعریف کلی از شناخت می‌توان گفت شناخت یعنی کلیه فرایندهای درگیر در دریافت، ذخیره، پردازش و بازیابی اطلاعات در ذهن. در علوم شناختی به مسائلی همچون حافظه، توجه و تمرکز، استدلال، ادراک، حل مسئله، تصمیم گیری، یادگیری و زبان پرداخته می‌شود. علوم شناختی زمینه‌ای میان رشته‌ای و تلفیقی از رشته‌هایی همچون روانشناسی، زبان شناسی، انسان شناسی، علوم اعصاب، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی و رباتیک است. ▫️درک توانمندی‌های شناختی افراد و اینکه افراد چگونه اطلاعات را از محیط دریافت می‌کنند، چگونه این اطلاعات در ذهن ذخیره و طبقه‌بندی می‌شوند و این اطلاعات چگونه پردازش و بازیابی می‌شوند، از جمله رسالت‌های علوم شناختی است. ▪️فهم این موارد کمک‌های زیادی به افزایش کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد می‌کند. از یافته‌های علوم شناختی در زمینه‌های مختلفی همچون بازتوانی شناختی و حوزه درمان، آموزش و پرورش، بازاریابی و امور اقتصادی و همچنین امور امنیتی و نظامی می‌توان استفاده کرد. ✍️نویسنده: دکتر سلمان بهادران 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
| 🔘نویسنده شو: بخش دوم ▪️سلام به نویسنده شوها ▫️دانستن این نکته الزامی است که برای نویسنده خوب شدن باید نوشت و نوشت و در کنار نوشتن اصولش را هم فراگرفت. اینکه ابتدا دنبال یاد گیری اصول نوشتن باشیم و بعد از یاد گیری اصول داستان نویسی شروع به نگارش کنیم اشتباه است. 🔳در ادامه می خواهیم شما را با انواع داستان آشنا کنیم... ▫️از اولین نکات داستان نویسی فرا گرفتن انواع داستان است لذا در ابتدا می خواهیم شما را با عنواع داستان آشنا کنیم: 1. داستانک ▪️داستانک یا داستان کوتاهِ کوتاه داستانی حتی کم حجم‌تر از «داستان کوتاه» است. ▫️داستانک نهایتاً باید بتواند در چند خط یا حداکثر نصف صفحه نوشته منظور و مفهوم خود را برساند. داستانک برای جذابیت خود باید عنصری غافلگیر کننده یا شوکه کننده داشته باشد یا حاوی شوخی یا نمایش لحظه‌ای باشد. ▪️این نوع داستان‌ها معمولاً طرح اولیه‌ای برای نگارش سایر انواع داستان هستند. داستانک تمام عناصر داستان را در خود دارد. از این نوع داستان به علت کم بودن وقت استفاده می‌شود. همچنین به دلیل سرعت بالا در انتقال مفهوم، کوتاه بودن، مختصر و مفید بودن، بسیار پرطرفدار است. ▫️برای مثال داستانک زیر را مطالعه بفرمایید: ➖داستانک "مرد گریست" ➖به نجار گفت: می توانی دری برايم بسازی؟ ➖نجار پرسيد: برای كجا؟ ➖مرد پاسخ داد: برای در ورودی خانه ام. ➖نجار پرسید: مگر در خانه ات چه شده؟ ➖مرد گریست ... 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
| 💢نشست تخصصی مخاطب‌شناسی و افکارسنجی در رسانه‌ها ▪️دکتر محمد محسن دوباشی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
| 🔘ایکس از داده‌های کاربران برای آموزش هوش مصنوعی گراک استفاده می‌کند ▪️ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس، به دلیل استفاده پیش فرض و بدون اطلاع رسانی این پلتفرم از داده‌های کاربران برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود، گراک، با انتقاداتی مواجه شده است. ▫️با این حال، توجه داشته باشید که استفاده از داده‌های عمومی شبکه‌های اجتماعی برای آموزش هوش مصنوعی یک عمل رایج است. شرکت‌هایی مانند OpenAI (خالق ChatGPT) و متا (مالک فیس بوک و اینستاگرام) استفاده از داده‌های کاربران برای توسعه هوش مصنوعی خود را تایید کرده‌اند. ▪️چگونه دسترسی هوش مصنوعی گراک به ایکس را متوقف کنیم؟ ▫️کاربرانی که ترجیح می دهند داده‌های خود را با هوش مصنوعی به اشتراک نگذارند، می‌توانند از مراحل زیر پیروی کنند (در حال حاضر این کار فقط در نسخه وب امکان‌پذیر است و از طریق اپلیکیشن شدنی نیست): 1️⃣ به وبسایت x.com بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. 2️⃣ روی گزینه More در زیر عکس پروفایل خود کلیک کنید. 3️⃣این گزینه را انتخاب کنید: Settings and Privacy 4️⃣این گزینه رو انتخاب کنید: Privacy and safety 5️⃣کمی اسکرول کنید تا گزینه Grok را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. 6️⃣تیک گزینه‌ای را که اجازه استفاده از داده‌ها برای آموزش گراک را می‌دهد، بردارید. 📮انجمن سواد رسانه طلاب؛ 📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام