26.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘چگونه نداشتن سواد رسانهای، معلمی را راهی بیمارستان کرد.
▪️بر اساس پرونده ای واقعی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
#خبر | #باز_نشر
🔘هک گسترده AT&T اطلاعات میلیونها کاربر را به خطر انداخت
▪️در یک هک بسیار بزرگ، اطلاعات تماس و موقعیت مکانی تقریباً تمام مشتریان AT&T در یک بازه زمانی شش ماهه از سال 2022 به سرقت رفته است. این اطلاعات شامل هر شمارهای که کاربران با آن تماس گرفتهاند یا پیامک فرستادهاند، تعداد دفعات و مدت زمان این تماسها و در برخی موارد، موقعیت مکانی تقریبی بر اساس اتصال به برجهای تلفن همراه است.
▫️شرکت AT&T مدعی است که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت های اعتباری به سرقت نرفته است. با این حال، اطلاعات تماس و موقعیت مکانی که در معرض خطر قرار گرفتهاند، خطرات قابل توجهی برای حریم خصوصی به همراه دارند.
▪️شرکت AT&T به مشتریان آسیبدیده از این هک اطلاع رسانی خواهد کرد، اما هر کاربری که در بین ماه می و اکتبر 2022 مشتری AT&T بوده، اطلاعاتش به سرقت رفته است. لیست شماره تلفنهایی که در این هک گنجانده شدهاند در وب سایت AT&T قابل بررسی است.
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘چگونگی اعتماد مردم به کالاها با تکنیک های تبلیغاتی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
#گزارش_تصویری|#دکوپاژ
🔘نقد انیمیشن «من نفرت انگیز۴»
▪️باحضور آقایان:
▫️سید میثم موسویان
▫️سید مهدی موسوی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#نقد_بازی | #اختصاصی
🎮بازی وارکرافت
➖رده سنی: 15+
➖ژانر: تخیلی، استراتژیک، داستانی
▪️اگر قرار باشد نقطهای را برای شروع حوادث بازی وارکرفت پیدا کنیم، باید به گذشتههای بسیار دور سفر کنیم؛ زمانی که همه چیز با تایتانهای پانتئون (The Pantheon) شروع شده بود؛ تایتانهایی که به نوعی خدایان وارکرفت شناخته میشوند و بخش اول زندگی خود را در قالب ماهیتی به اسم World-Soul در خواب به سر میبردند. این موجودات با بیدار شدن از این خواب، تلاش کردند تا همنوعان بیشتری از جنس خود را در قالب ورلد سولها پیدا کنند. از طرفی دیگر، وظیفهی شکلگیری سیارهها و حفظ نظم و تعادل درون آنها را نیز برعهده داشتند.
▫️از طرفی دیگر، در چنین نوع داستانهایی، در کنارِ هر نیروی خیری، نیروی شر نیز وجود دارد. بر همین اساس، خدایان دیگری نیز در همان ابتدا در وارکرفت وجود داشتند که به عنوان اربابان وید (Void Lords) تلاش میکردند تایتانها و ورلد سولهایشان را فاسد (corrupt) کنند. البته فساد نه به معنایی که میشناسیم؛ چرا که اربابان وید میخواستند هر آنچه که وجود دارد را با خود و محیطشان همگن کرده و به نوعی سرزمین Eternal Torment را ایجاد کنند. اربابان وید به نوعی فعالیتهای تایتانها را بررسی میکردند و آنها به تدریج به قدرت بسیار زیاد تایتانها حسادت ورزیدند؛ به همین دلیل اربابان وید تصمیم گرفتند بر ضد آنها کارهایی را انجام دهند. از آنجایی که اربابان وید مطلع نبودند ورلد سولها در کدام سیارهها وجود دارد، موجوداتی به نام خدایان باستانی (Old Gods) را به لوکیشنهای مختلف میفرستادند تا کارِ رصد و دریافت ورلد سولها را انجام دهند.
▪️شما در این بازیها با در دست گرفتن یک شخصیت، اقدام به مبارزه با دشمنان کرده و داستان بازی را پیش می برید.(هر سری از ورلد آف وارکرفت، داستان مخصوص خودش را دارد و طبیعتا شخصیت داخل بازی و دشمنان نیز متفاوت هستند.
▫️نکات بازی
▪️این بازی بدلیلی اینکه از تخیل بسیار بالایی برخوردار است و از سویی ذهن جوان و نوجوان نیز با تخیل گره خورده، برقراری ارتباط بسیار راحت است.
شخصیت های داخل بازی تفکیک جنسیتی داشته و چون تخیل بازی زیاد است، شکل و شمایل افراد داخل بازی عجیب غریب است و سعی شده در مواقعی دچار مشکلات اخلاقی و ایرادات جنسی نیز باشد.
▫️طراحی کارکترهای زن در بازی در برخی موارد بسیار شهوت انگیز و در گوشه ای از بازی بسیار خشن هستند. دیالوگ های بازی نیز هر کدام برای هر شخص جدا طراحی شده و همه اینها باعث جذابیت و جذب بیش از حد مخاطب در این بازی شده است.
▪️افزایش قوه تخیل باعث پیشرفت ذهن و قدرت گرفتن ذهن می شود. این حرف را تمام روانشناسان کودک و نوجوان به آن معتقداند و در تاثیر تخیل، در زندگی روزمره و بلکه پیشرفت در زندگی را از دلایل خوب بودن آن میدانند. خشونت در این سبک بازیها معمولا حالت کارتونی داشته و از فضای واقعی نیز دور است.
✍️نویسنده: احمد قطبی(عضو کارگروه نقد بازی مرکز تبلیغ مجازی حوزههای علمیه)
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
🔘ایران یک «کانادا» گیمر دارد
▪️بهگفتۀ مدیر ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در ایران ۳۴ میلیون یعنی به اندازه جمعیت کانادا گیمر دارد اما تولیدات ایرانی در حوزۀ بازیهای کنسولی به انگشتان یک دست هم نمیرسد.
▪️در نبود بازیهای ایرانی، گیمرها مجبور به خرید دلاری بازیهای خارجی میشوند که آسیبهایی مثل تهاجم فرهنگی و خروج دلار و... را دارد.
▪️برخی کارشناسان معتقدند که حمایت از صنعت بازی هزینه بالایی دارد، اما در مقابل موفقیت آن نسبت به دیگر صنایع بازدهی بالاتری خواهد داشت.
▪️چین در سال ۲۰۲۳، ۱۰۵/۹ میلیارد دلار از راه بازی کسب درآمد کرده تا بیش از ۲۰ برابر درآمد نفتی ایران در همان سال از ساخت بازی درآمد داشته باشد.
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
1402.07.25 - housh mohseni2.mp3
21.22M
#صوت
🔘مبانی پیشرفت فناوری هوش مصنوعی در اندیشه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)
▪️ارائهکننده: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید محسنی
▪️ناقد: آقای دکتر کاظم فولادی قلعه، رئیس دانشکده مهندسی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
▪️مدیر کرسی: آقای محمد میرخانی، دانشآموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام