eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات جالب ژورنالیست لبنانی: نه تنها حقوق زنان بلکه حتی زن ایرانی هیچ اهمیتی برای آمریکا و غرب ندارد، دغدغه آن‌ها ایران قدرتمند است! 💢 «ربی مرتضی» ژورنالیست لبنانی در گفتگوی اختصاصی با ایرانیکTV: 🔺"ایستادگی ایران در برابر آمریکا و امپریالیسم باعث برجسته شدن موضوع زنان در ایران شده است؛ غربی‌ها قصد دارند تصویر روشن از زنان تحصیلکرده و با فرهنگ ایرانی را تحریف کنند."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات کانادایی ها علیه وزیر امور خارجه آمریکا "تو یک تروریست هستی " 🔺تظاهرکنندگان کانادایی روز گذشته در مونترال با سر دادن شعار «تو یک تروریست هستی» علیه بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا تظاهرات کردند و او را به آغاز جنگ هسته ای متهم کردند.
🛑 بیماری‌های خطرناک در کمین کم‌خواب‌ها 🔹توصیه می‌شود ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، زیرا مدت زمان خواب بالاتر یا کمتر از این با بیماری‌های مزمن فردی مرتبط است. 🔹مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانشگاه کالج لندن (UCL) انجام شد، نشان می‌دهد که خواب کمتر از پنج ساعت در اواسط تا اواخر زندگی می‌تواند با افزایش خطر ابتلا به حداقل دو بیماری مزمن مرتبط باشد.
عجیب این است که نهج‌البلاغه در دیار خودش ، در میان شیعیان علی، در حوزه علمیه شیعه (غریب) و(تنها) است. هم چنان که خود علی غریب و تنها ست. بدیهی است که اگر محتویات کتابی و یا اندیشه ها و احساسات و عواطف شخصی با دنیای روحی مردمی سازگار نباشد، این کتاب و یا آن شخص عملاً تنها و بیگانه می ماند، هر چند نامشان با هزاران تجلیل و تعظیم برده شود. باید اعتراف کنیم که با نهج البلاغه بیگانه ایم؛ دنیای روحی ای که برای خود ساخته ایم دنیای دیگری است غیر از دنیای نهج‌البلاغه. (شهید مطهری)
🔴حمله با سلاح سرد به ماموران حفاظت دانشگاه تهران 🔹عصر امروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشته و از سوی مأموران حفاظت فیزیکی دانشگاه به عنوان فردی مشکوک و غیردانشجو شناسایی شده بود، پس از اینکه ماموران حفاظت فیزیکی در خروجی 16 آذر دانشگاه از او کارت دانشجویی خواستند، با ماموران درگیر شده و دو نفر از کارکنان حفاظت را با چاقو زده است. 🔹با وجود ضرباتی که این ضارب مسلح به سلاح‌های سرد و شوکر، به نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه تهران وارد کرد، اما از سوی مأموران دستگیر و تحویل پلیس شد. ضارب در حین دستگیری، دست به خودزنی هم زد اما در این عمل هم ناکام ماند. 🔹در این درگیری دو نفر از دانشجویان دانشگاه نیز دچار جراحت‌ سطحی شده‌اند و در حال حاضر در حال مداوا هستند. یک خودروی پژو 207 با 3 سرنشین نیز به‌عنوان پشتیبان ضارب در خیابان 16 آذر شناسایی شده است.
⭕️واکنش حاج مهدی سلحشور به جمله «کار خودشونه» درباره حمله تروریستی به حرم شاهچراغ 🔸مهدی سلحشور، مداح اهل بیت(علیهم‌السلام) نوشت: 🔹خطرناک‌تر از تروریستی که در شاهچراغ جنایت می‌کند. تروریستی است که با جمله «کار خودشونه» راه را برای جنایات بعدی دشمن همواره می‌کند. . .
🔶 منابع مطلع هشدار دادند: اسیدپاشی روی زنان و دختران بی حجاب! 🔺 بنا به اعلام این منبع مطلع، یکی از لیدرهای اغتشاشات که در بازداشت بسر می‌برد و بهایی می باشد، اعتراف نموده که گروهی را سازماندهی کرده که بر سر و صورت زنان و دختران بی حجاب و جوان اسید بپاشند تا با انتشار تصاویری که تهیه می‌کنند، علیه جمهوری اسلامی و نیروهای امنیتی تبلیغ کنند. 🔺 این فرد عنوان داشته پول این کار را پیشاپیش از سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی و به صورت رمز ارز دریافت کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات یک داعشی دستگیر شده در مورد ایران و ایرانی !!! ⭕️ برسد به دست کسانی که می‌گویند کار خودشونه! 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ از دشمن نترسیم و او را بزرگ نپنداریم ✳️ درود خدا بر که چطور دشمنان را در اوج ترورهای کور سال ۶۰ ، به مگس هایی که آخر عمر خود را می گذرانند تشبیه می کند! 🎤 سخنان در ۲۷ مرداد ۱۳۶۰ 👌 ببینید و آرام شوید. دشمنان نفس آخر خود را می کشند.
پوست کندن پیاز چه خواصی از نظر طبی دارد؟🔍 ✔️ مانع پیری چشم مانع آب مروارید چشم 〽️ پوست كندن پياز و اشک و سوزش چشمانى كه به دنبال آن مى آيد سبب مى شود چشم ها آهسته تر پير شوند
🔴 💠 با همسرم آیه‌ی هفتم‌ سوره ابراهیم علیه‌السلام را می‌خواندیم: «وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِى لَشَدِيدٌ»(و به یادآورید هنگامى را که پروردگارتان اعلام کرد اگر شکرگزارى کنيد، نعمتم را بر شما می‌افزایم و اگر ناسپاسى کنيد، مجازاتم شديد است!) 💠 به گفتم پس اگر بخواهم کاری کنم که خوبیهای شما بیشتر شود باید از خدا بابت نعمتهایی که از طریق شما به من داده تشکّر کنم و اگر بخواهم با نق زدن و توقّعات زیاد، کنم طبق فرمایش قرآن وضعیت زندگیمان عذاب‌آور خواهد شد. 💠 با هم قرار گذاشتیم چند دقیقه به نوبت این فرمول را کنیم: خدایا شکر که همسرم است! خدایا ممنونتم که همسرم مودّب است! الحمدلله که همسرم است و درگیر بیماری نیست! خدایا شکرت که همسرم بچه‌ها را خوب تربیت می‌کند! الحمدلله که همسرم آبروی مرا می‌کند! خدایا سپاس که همسرم بیکار نیست! خدایا ممنونتم که توان جسمی به همسرم دادی تا برای همسر و فرزندانش کند! خدایا شکر که پاهای سالم به همسرم دادی تا برای خرید و امور خانه بتواند رفت و آمد کند! الحمدلله که به من دادی تا از دیدن همسرم لذّت ببرم! الهی شکر که راهنمایی‌ام کردی تا به نعمتهایی که از طریق همسرم به من عطا کردی توجّه کنم! خدایا... 💠 اقرار می‌کنم بعد چند دقیقه، دلم چنان و رقیق شد که اشک شوق، اشک خجالت از خدا بر گونه‌هایم سرازیر گشت و لذّت با خدا را چشیدم. 💠 فقط پنج دقیقه در روز این فرمول زیبا را کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ طراحان درگیری در ایران چه برنامه‌ای برای آینده این جریان متصور هستند؟ اعترافات ناخواسته از پشت پرده آشوب‌ها
☀️ با توجه به اطلاعیه مشترک سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و وزارت کشور ، از شنبه ۷  آبان ماه، با کلیه اغتشاشگران در هر سن و سال و کسانی که  به اموال عمومی آسیب وارد می کنند و باعث رعب و وحشت مردم می شوند، قاطعانه و بدون گذشت برخورد خواهد شد و جرائم نقدی سنگینی برای دستگیرشدگان در نظر گرفته شده است. لذا از کلیه پدران و مادران عزیز می خواهیم مواظب نوجوانان و جوانان خود باشند که در اینگونه اغتشاشات شرکت نکنند، تا در دام کشته سازی دروغین استکبار جهانی با میدان داری منافقین، کومله و ضد انقلاب داعشی قرار نگیرند و گول شبکه های ضد انقلاب را مثل اینترنشنال، منوتو و BBC قرار نگیرند و طعمه این بنگاه های سخن پراکنی   و مزدوران رسمی استکبار قرار نگیرند... لطفا تا می توانید اطلاع رسانی نمایید حداکثری
🖤مادر است دیگر فرزندش را غریبانه شهید کردند 💔
🛑 ۱۷ درصد از مسمومیت‌ها در ۱۴۰۰ مربوط به کودکان بوده است 🔹️کودکان زیر ۵ سال، پرخطرترین گروه سنی ازنظر بروز مسمومیت هستند. 🔹️بر اساس گزارش‌ها در سال ۱۴۰۰ در حدود ۱۷ درصد از مسمومیت‌های مراجعه شده به بیمارستان‌ها در کودکان بوده است. 🔹️باید توجه کرد که کودکان خردسال ممکن است هر چیزی را به دهان ببرند. این عمل بخشی از آموزش و درک این گروه سنی از محیط اطراف‌شان بوده، اما می‌تواند زمینه‌ساز بروز مسمومیت شود. 🔹️عمده‌ترین موارد مسمومیت در کودکان در اثر خوردن داروها، مواد شیمیایی و محصولات خانگی مانند مواد آرایشی بهداشتی، فرآورده‌های شوینده، سفیدکننده ولوله بازکن، لاک پاک‌کن (استون) و گیاهان سمی بوده است.
41.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ شبهه در اسلام دیه زن نصف دیه مرد است یعنی زن نصف مرد ارزش دارد!! ✅ پاسخ حجت‌الاسلام دکتر را بشنوید 🆔 @shobhe_shenasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی از صحنه تصادف مائده جوانفر پرستار بیمارستان رشت، از روی دوربین لباس پلیس که ادعا می شد در اغتشاشات تیر خورده است.
۲۰ پرچم مقابل یک پرچم! 🔹جنگ احزاب همین است؛ آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، آذربایجان، داعش، کومله، مجاهدین خلق، پژاک، دموکرات، جیش‌العدل، الاحوازیه، سلطنت‌طلبان و هم‌جنس‌بازان، همه ذیل یک پرچم علیه ایستاده‌اند. جبهه‌بندی واضح و روشن است. 🔸این تصویر تقابل پرچم‌ها کامل روشن و گویاست. آنها در نهایت هیچ غلطی نمی‌کنند.