eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑آقاتهرانی: قوانین فضای مجازی در اروپا را نگاه کنید، گمان می‌کنید یک فرد حزب اللهی نوشته؛ اما در ایران همه نگران آزادی می‌شوند 🔹نماینده مجلس: قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی گویند که این خلاف آزادی است اما تا ما می خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند. 🔹جالب است که امروز همانها که پیش از انقلاب، سالیان سال با دیکتاتور مئابی کشور را اداره می‌کردند امروز دم از آزادی می‌زنند. 🔹البته که آن در تلاشند که بی‌قانونی و هرج و مرج را در پوشش آزادی به ما قالب کنند تا بتوانند مانع تحقق “ایران قوی” شوند. 🔹در خود آمریکا که امروز برای ما نسخه رهاسازی بی‌چون و چرای فضای مجازی را تجویز می‌کند، ۲۷۰ ماده قانون برای آن نوشته و مجلس آمریکا هم آن را تصویب کرده است. 🔹مثلاً اگر کسی در فضای مجازی مطلبی ارائه دهد به گونه ای که در آن مطلب از ایران و سیاست‌های کشور حمایت شده باشد، جرم تلقی شده و با آن برخورد می‌کنند.
🔴یک مامور انتظامی در ایرانشهر به شهادت رسید 🔹فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:یک مامور انتظامی عصر امروز در مسیر خیرآباد - ایرانشهر در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید. 🔹در این درگیری متاسفانه سه نفر دیگر از ماموران انتظامی مجروح می‌شوند. مقداری سلاح و مهمات نیز در این درگیری از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
📺 حضور آقای رائفی پور در برنامه ثریا 📆 یکشنبه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما ♻️ برنامه‌های خوب در صدا و سیما را به دیگران معرفی و اطلاع رسانی کنیم.
🎥 رویکرد دوگانه‌ی گوگل نسبت به اپلیکیشن‌ها 🔸 رکنی، کارشناس فضای مجازی: گوگل اپلیکیشنی مثل فیس‌بوک را که امکان دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را دارد و در برخی موارد ثابت شده است که اطلاعات شخصی کاربران را به فروش می‌رساند، را مسدود نمی‌کند اما برنامه‌ی روبیکا که سطح دسترسی کمی نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر دارد را مسدود می‌کند! 🔸 گوگل یک انحصار در اختیار دارد و این انحصار را به ابزار تصمیمات سیاسی تبدیل کرده است، درحالی که سازندگان‌ آن با صراحت می‌گویند که مسائل سیاسی ارتباطی با فناوری‌ها ندارند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 رئیس سازمان پدافند غیرعامل: فیلترینگ اینستاگرام را کار بسیار هوشمندانه‌ای می‌دانم 🔹سردار جلالی: اینستاگرام با ایرانیان رفتار خصومت‌آمیزی دارد؛ فیلترینگ و محدودسازی این اپلیکیشن را کار بسیار هوشمندانه‌ای می‌دانم.
🛑📸 چه عواملی باکتری های مفید روده را از بین می‌برد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این تحلیل شبکه لهستانی را ببینید جالبه👌 ⭕️ داره به ظهور یک قدرت و بلوک جدید در دنیا یعنی ایران اشاره میکنه! 👈 خیلی جالبه میگه: ⭕️ روسیه به عنوان ابرقدرت دوم دنیا از ایران سلاح و توربین گازی خریداری می‌کند ایرانی که بیش از چهار دهه زیر تحریم آمریکا و غرب قرار داشته است. این یعنی ناکارآمدی تحریم آمریکا و توانایی چشمگیر ایران!
🛑 توقیف نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه در خلیج فارس رئیس کل دادگستری هرمزگان: 🔹یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شد. 🔹ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است. 🔹 کاپیتان و خدمه این نفتکش خارجی نیز جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.
کسب روزی حلال.mp3
823.4K
▫️ کسب روزی حلال در کلام امام صادق (ع) 👤 آیةالله مظاهری 🆔 @balagh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر اطلاعات: شب گذشته عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ دستگیر شد
🔻تحریم سپاه اقدامی غیرقانونی است 🔹سخنگوی وزارت خارجه:اظهارات مقامات آلمانی درباره تصمیم برای تحریم سپاه در ادامه اقدامات غیرمسئولانه این کشورها در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران و ناشی از رویکرد غلط آنها در قبال دولت و ملت ایران است. 🔹سپاه پاسداران نهاد نظامی رسمی ایران است و چنین اقدامی غیرقانونی است. امیدواریم که دولت آلمان و دیگر دولت‌ها به نتیجه اقدامات غیرسازنده خودشان توجه کنند و منافع دوجانبه خودشان را قربانی مصالح سیاسی زودگذر و تصمیمات احساسی نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فعالیت شبه رسانه اینترنشنال، مانند یک رسانه تروریستی است 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: دستگاه دیپلماسی نظر و دیدگاه خود درباره این شبکه رسانه را به طرف عربستانی به طور جدی اعلام کرده است. 🔹عملکرد شبه رسانه ایران اینترنشنال همانند یک اتاق جنگ و عملیات علیه ملت جمهوری اسلامی ایران است. 🔹اقداماتی برای برخورد با این شبکه انجام داده‌‌ایم و در حال پیگیری آن هستیم.
💢 دیدار اعضای کنگره ملی شهدای استان قم با آیت‌الله جوادی آملی 🔹 جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی شهدای قم، شنبه، هفتم آبان ماه با حضور در بیت آیت‌الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار کردند. 🔸 سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا موحد دبیرکل کنگره ملی شهدای قم و فرمانده سپاه استان، در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از مجموع عملکرد و اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان پرداخت. 🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هالووین در سرزمین وحی! 🔹صحنه‌های عجیب و باور نکردنی در سرزمین وحی با عنوان «آخر هفته وحشت» در جشنواره موسم ریاض! 🔹انتشار تصاویری از جشن هالووین در عربستان موجب خشم و انتقاد در این کشور شد.
این در حالی است که مقامات سعودی اجازه برپایی جشن میلاد رسول گرامی اسلام را ندادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات تروریست‌های کومله درباره نقش‌آفرینی در اغتشاشات ایران! 💢 اذعان سه عضو گروه تروریستی کومله حاضر در پایگاه‌های شمال عراق در گفتگو با العربیه درباره اقدامات این گروه در اغتشاشات ایران: 🔺 «کاکو علی‌یار» عضو كميته مركزی کومله: مردم را برای تظاهرات و آمدن به خیابان‌ها در عصر روز اعتصاب دعوت کردیم. 🔺 «روژین علی محمود» عضو نیروهای پیشمرگه: طی این مدت از طریق گروهک‌های داخلی خود در ایران برای کمک به مردم عملیات‌هایی را اجرا کردیم. 🔺 «میما محمدی» از فرماندهان پیشمرگه: نیروهای ما در داخل ایران نقش بسزایی در برنامه‌ریزی و اداره تظاهرات ایفا کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥اژه‌ای: محاکمه اغتشاشگران با دقت و سرعت انجام شود/ هیچ حجتی برای کسی باقی نگذارید.
🛑 شناسایی و بازداشت ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اطلاعیه وزارت اطلاعات: باسمه تعالی 🔹به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛ با الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و ادعیه‌ی مردم مؤمن، به‌ویژه خانواده‌های دلسوخته‌ی شهدای فاجعه‌ی تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (علیهم‌السلام)، در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد رسید.
داستان 18 بانو98.12.26.pdf
2.88M
📚 «داستان ۱۸ بانو» ✍ کاری از گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم 🆔 @balagh_ir
💠نکات راهبردی رهبرمعظم انقلاب در پیام تسلیت برای شهدای شاهچراغ ▪️۱. همه یکدست شوید ... مردم و مسئولان ید واحده ... ▪️۲. اقدام قاطع و خردمندانه ▪️۳. جریانی به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنایی و بی‌احترامی روا می‌دارد. ▪️۴. دستگاه‌های مسئول یقینا بر توطئه خباثت آمیز دشمنان فائق خواهند آمد. 📋جامع‌ترین‌کانال‌معرفی‌امام‌خامنه ای ┄┅┅❅💠@emamkhameneii