eitaa logo
سواد رسانه ای ( افسران جنگ نرم )
181 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
8 فایل
طب درمانگر / خانواده / کشور و جهان ما بیداریم و اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد✌ ارتباط با ادمین و طرح سوال و پیشنهاد https://eitaa.com/Ganjie
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران: عزت در سیاست خارجی یعنی نفی دیپلماسی التماسی! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران: حکمت یعنی عمل خردمندانه در تعاملات بین‌المللی .
جزئیات جدید لایحه عفاف و حجاب 🔹در این لایحه کشف حجاب بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن‌نما جرم‌انگاری شده و کسانی که این جرم‌ها را مرتکب شوند پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار تذکر می‌گیرند و جریمه نقدی می‌شوند و درصورت تکرار جرم برای بار چهارم به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. 🔹چنانچه جرم کشف حجاب در خودرو انجام شود، راننده تا دو بار تذکر می‌گیرد و جریمه می‌شود اما بار سوم هم جریمه شده و هم ماشین ۷ روز توقیف الکترونیک می‌شود. شناسایی و تذکر هم از طریق سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود. 🔹مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های دولتی و عمومی هم چنانچه کشف حجاب کنند از دریافت خدمات اداری آن دستگاه محروم خواهند شد. 🔹در اماکن غیردولتی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و اماکن ورزشی، تفریحی و هنری و... هم اگر کشف حجابی انجام شود آن مرکز بار اول اخطار تعطیلی می‌گیرد و بار دوم یک هفته و بار سوم دو هفته تعطیل خواهد شد. 🔹اگر افراد مشهور و تاثیرگذار کشف حجاب کنند مجازات آنان یک درجه شدیدتر می‌شود و ۳ ماه تا یک سال از فعالیت حرفه‌ای محروم می‌شوند. افرادی هم که در فضای مجازی کشف حجاب را تبلیغ کنند بار اول پلیس علاوه بر حذف صفحه‌شان به آن‌ها تذکر می‌دهد و اگر به فعالیتشان ادامه دهند بار دوم صفحه‌شان حذف می‌شود و ۳ تا ۶ ماه از دریافت خدمات اینترنتی محروم و جریمه نقدی می‌شوند و بار سوم به دادگاه معرفی خواهند شد. .🔹همچنین هیچ‌کس حق ندارد به‌اسم امر به معروف یا نهی از منکر با بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند برخورد فیزیکی کند، تهمت و افترا بزند یا آن‌ها را تهدید کرده و حریم خصوصی‌شان را نقض کند. درصورتی که کسی این کارها را بکند مجازات خواهد شد. 🔹همچنین هیچ‌کس حق ندارد به‌اسم امر به معروف یا نهی از منکر با بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند برخورد فیزیکی کند، تهمت و افترا بزند یا آن‌ها را تهدید کرده و حریم خصوصی‌شان را نقض کند. درصورتی که کسی این کارها را بکند مجازات خواهد شد. .
اقدام تازه طالبان برای محدودتر کردن سهمیه آب ایران ▪️افتتاح کانال‌های سد بخش‌آباد 🔹مقامات طالبان طی مراسمی کانال‌های سد بخش‌آباد در فراه‌رود را برای آبیاری زمین‌های کشاورزی در ولایت فراه این کشور افتتاح کردند. 🔹سد بخش‌آباد با ظرفیت ۱۲۰۰ میلیون مترمکعب (۲۶ برابر سد کمال خان) بر روی رودخانه فراه‌رود قرار دارد و تکمیل این سد باعث می‌شود تا آبی که هر ساله از طریق فراه‌رود به تالاب هامون می‌رسد، قطع شود! 🔹پیش از این کارشناسان ایرانی در رابطه با تکمیل این سد هشدار داده بودند؛ این عده از کارشناسان معتقدند که به این دلیل که هیچ توافقی میان ایران و افغانستان در رابطه با سهم تالاب هامون از میزان آب ورودی فراه‌رود به تالاب وجود ندارد، ممکن است با تکمیل این سد، جریان ورود سیلاب از فراه‌رود به هامون قطع شده و تکمیل این سد به معنای بسته شدن پرونده آبگیری و احیای تالاب هامون باشد.
پیام رهبر انقلاب برای ورود ناوگروه ۸۶ ارتش رهبر انقلاب: 🔹به دلاورمردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریانوردی بزرگ و موفق آمیزشان را تبریک می‌گویم. 🔹عزیزان به خانه خوش آمدید، موفق باشید. .
ولادت دختر هفتمین و خواهر هشتمین و عمه ی آخرین خورشید ولایت،جلوه کوثر و شفیعه محشر، حضرت معصومه اطهر (س) و روز دختر مبارک . .
⭕️در تاریخ بنویسید در یک شب پنج جوون رشید برای جلوگیری از ورود اشرار به کشورشون شهید شدند اما صدای یک سلبریتی در نیومد ، اما اگر فردا قاتلشون رو بخوان اعدام کنند همه میشن مدافع حقوق بشر...
3 روز عزای عمومی گرفتن برای سه قاتل که جوانان این مملکت رو به خاک و خون کشیده بودن و سازمان معاندین خلق و ... ازشون حمایت کردن! اما حالا واسه شهادت 5 سرباز مرزبانی روزه سکوت گرفتن . .
بارش تخم‌مرغی تگرگ‌‌ در اورامانات کرمانشاه 🔹 بارش شدید باران و تگرگ‌هایی به اندازه تخم‌مرغ در روز گذشته و امروز در استان کرمانشاه به ویژه منطقه اورامانات سبب ایجاد خسارت بر مزارع، باغات و بسیاری از اموال مردم شد. .
🔴 مصلحت بازی بود نه مصلحت❗️ 🔰رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند: « یعنی شناختن موارد انعطاف. یک جاهایی باید انعطاف داشت. انعطاف منافاتی با ندارد. حفظ اصول با امکان انعطاف با هم می سازند. می توان یک جاهایی انعطاف به خرج داد » 👈 آنگاه برخی از به اصطلاح انقلابیون در مورد ، در چند ماه گذشته و پس از فتنه، به نام « مصلحت »، آدرس های غلط و ویرانگر به مسئولین دادند و شد آنچه که امروز مشاهده می کنیم. 🔻 به عبارت دیگر، آن آدرس های غلط، به نوعی مصلحت بازی بود، نه مصلحت! زیرا از اصول کوتاه آمدند! 🔻حجاب و عفاف جزو اصول غیر قابل تغییر ماست. ممکن است روش های مختلفی در زمینه اجرایی شدن حجاب و عفاف در جامعه وجود داشته باشد؛ اما به هیچ وجه اصل حجاب و اصل مقابله قاطع با ولنگاران و کسانی که جامعه را به سمت شهوات سوق می دهند، قابل کوتاه آمدن نیست. .
🔴اگر به شما گفتند این همه فتنه و تحریم و جار و جنجال برای چیست، این عکس رو نشانشان بدهید. ▪️طبق توافق چین و پنج کشور آسیای مرکزی ایران کریدور ترانزیت شرق و غرب جهان خواهد شد. ▪️ایران هم کلید و هم قفل اولین بحران پیش روی دنیا طی ۳۰ سال آینده یعنی «بحران انرژی» را در دست دارد. ▪️با کاهش منابع انرژی فسیلی و بالا رفتن هزینه حمل و نقل، ترانزیت دریا پایه دیگر پاسخگوی نیازهای تجارت بین الملل نخواهد بود و مقرون و به صرفه نیست. ▪️تنها راه گریز از این بحران عبور از ایران و احیای جاده ابریشم است. ▪️مسیری که زمان ترانزیت ۴۵ روزه دریایی از شرق آسیا تا اروپا را به ۱۴ روز کاهش می‌دهد و صرفه اقتصادی کلانی برای تجارت بین الملل دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر جالب جبرائیلی در مورد وابسته کردن خوراک دام ایران به سویای آمریکایی: ما در کشور مرغ و گوسفند و گاو را مونتاژ می‌کنیم! ⏪سیدیاسر جبرائیلی: با این حجم واردات غذای گاو و گوسفند، در کشور گوشت تولید نمی‌کنیم، مونتاژ می‌کنیم. . .
🔴 💠 یک اسباب بازی کوکی زمانی دارد که او را کوک کنند. به هر اندازه که کوک شود حرکت می‌کند. و جالب این است تا وقتی این اسباب بازی نیست کسی به او توجه و اعتنایی ندارد چون راکد و بی‌تحرّک است اما وقتی کوک می‌شود، خودِ کوک‌کننده به آن خیره شده و از حرکت آن لذّت می‌برد. 💠 زن و مرد برای تحرّک و در خانه باید ساز یکدیگر‌ را کوک کنند. وقتی سازتان کوک باشد مورد توجه و بیشتر همسر قرار می‌گیرید. در واقع عامل لذّت بردن از زندگی و همسرتان به دست خودتان است. 💠 راه خوب کوک کردنِ همسر، ویژه و احترام خاص به همسر با در نظر گرفتن قلق‌ها، نیازها و توقّعات منطقی اوست. 💠 نگذارید همسرتان و بی‌تحرّک شود دوباره او را کوک کنید تا زندگی واقعی جریان داشته باشد و به زندگی شما ریتم دهد.
درمان سرفه ! برای تهیه شربت عسل و پیاز کافیست که یک عدد پیاز متوسط را پوست گیری کنید و به قطعات کوچک خرد کنید. سپس پیاز ها را در دو لیوان آب به مدت یک ربع بجوشانید. سپس اجازه دهید تا سرد شده و به آن دو قاشق عسل و آب یک عدد لیمو ترش بیفزایید. از این نوشیدنی می توانید سه مرتبه در طی روز تا از بین رفتن کامل سرفه استفاده کنید‌
حبل الله المتین سلام الله علیه: ‍ ‍ ‍ 🔰 روایت نهی از ترک شام در روایت آمده است: 💠 طَعَامُ‌ اللَّيْلِ‌ أَنْفَعُ مِنْ طَعَامِ النَّهَار 🌀 غذای شب از غذای روز مفید تر است. 💠 عَشَاءُ الْأَنْبِيَاءِ بَعْدَ الْعَتَمَةِ فَلَا تَدَعُوا الْعَشَاءَ فَإِنَّ تَرْكَ الْعَشَاءِ خَرَابُ الْبَدَن‌ 🌀انبیاء بعد از سرخی غروب شام می‌خورند پس شام خوردن را ترک نکنید چرا که ترک شام‌ موجب فساد بدن‌ است . 💠 لَا سَمْرَ بَعْدَ الْعِشَاءِ الْآخِرَةِ إِلَّا لِأَحَدِ رَجُلَيْنِ مُصَلٍّ أَوْ مُسَافِر 🌀صحبت کردن بعد از وقت عشاء به صلاح نیست ... 💠 تَرْكُ‌ الْعَشَاءِ مَهْرَمَة 🌀 شام نخوردن مساوی با پیری است. 💠 لَا تَدَعُوا الْعَشَاءَ وَ لَوْ عَلَى حَشَفَةٍ إِنِّي أَخْشَى عَلَى أُمَّتِي مَنْ‌ تَرَكَ‌ الْعَشَاءَ الْهَرَمَ فَإِنَّ الْعَشَاءَ قُوَّةُ الشَّيْخِ وَ الشَّاب‌ 🌀 شام خوردن را ترک نکنید هرچند نان خشکی باشد من بر امت خود از پیر شدن آن ها بر اثر ترک شام می‌ترسم زیرا شام خوردن نیروی پیر و جوان است. 💠 مَا تَقُولُ أَطِبَّاؤُكُمْ فِي عَشَاءِ اللَّيْلِ‌ قُلْتُ إِنَّهُمْ يَنْهَوْنَّا عَنْهُ قَالَ لَكِنِّي آمُرُكُمْ بِهِ 🌀طبیبان شما درباره خوردن شام چه می‌گویند عرض کردم آن ها ما را از خوردن شام نهی کرده اند امام(علیه السلام ) فرمود ولی من شما را به آن امر می‌کنم. 💠 أَوَّلُ‌ خَرَابِ‌ الْبَدَنِ‌ تَرْكُ الْعَشَاء 🌀 شروع خرابی بدن شام نخوردن است. 💠 أَوَّلُ انْهِدَامِ‌ الْبَدَنِ‌ تَرْكُ الْعَشَاءِ 🌀 شروع منهدم شدن بدن شام نخوردن است. 💠 مَنْ تَرَكَ الْعَشَاءَ نَقَصَتْ‌ مِنْهُ‌ قُوَّةٌ وَ لَا تَعُودُ إِلَيْه‌ 🌀کسی که یک شام نخورد نیرویی از بدن او کم می‌شود که هیچگاه جایگزین نمی‌شود. 📚الكافي- ط الاسلامية نویسنده : الشيخ الكليني    جلد : 6  صفحه : 289 📚المحاسن نویسنده : البرقي، ابو جعفر    جلد : 2  صفحه : 420 📚الخصال نویسنده : الشيخ الصدوق    جلد : 1  صفحه : 78 📚المحاسن نویسنده : البرقي، ابو جعفر    جلد : 2  صفحه : 422 📚 الكافي- ط الاسلامية نویسنده : الشيخ الكليني    جلد : 6  صفحه : 289 📚المحاسن نویسنده : البرقي، ابو جعفر    جلد : 2  صفحه : 421
وزارت کشور موظف شد انتخابات را الکترونیکی برگزار کند 🔹نمایندگان مجلس، وزارت کشور را موظف کردند تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار نمایند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله روسیه به شهر دنیپرو در اوکراین 🔹ارتش اوکراین: روسیه با ۱۶ موشک و ۲۰ پهپاد به شهر دنیپرو حمله کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اندر احوالات خودروسازی و مصارف سوخت و صرفه‌های اقتصادی برای کشور یک آه از ته سینه بکشید فقط .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینجا ایران یا عراق نیست، اینجا کشور هلند هست که روز به روز داره بر با حجاب ها افزوده میشه اون وقت دختره احمق تو ایران کشف حجاب میکنه، در حالی که هنوز فلسفه حجاب رو نمیدونه ! . .
🔴 از سخت گیری آنها با هم پیمان خود تا سهل اندیشی ما با دشمن درجه اول❗️ 🔰در نظر بگیرید که اتحادیه اروپا و آمریکا در بسیاری از مسائل سیاسی و غیر سیاسی، منافع مشترک دارند، فرهنگ منحط غربی در این کشورها وجود دارد، دشمن مشترک ما و کشورهای مستقل دنیا هستند؛ اما با این وجود، اروپایی ها اینچنین جریمه سنگینی را به دلیل به آمریکا علیه متا وضع کرده اند. ⚠️ در کشور ما هم سال ها جنگ افزارهای مجازی آمریکایی _ با وجود اینکه این کشور، دشمن اصلی و درجه اول ماست _ داده های کشور و مردم را کردند؛ آنگاه ما ایستادیم و نظاره کردیم❗️ تازه برخی افراد افتخار هم کردند! 👈 عقب ماندگی از دنیا در عرصه فضای مجازی یعنی این! 💢متاسفانه این روزها هم با باز بودن مسیر برخی فیلترشکن ها همچنان اطلاعات و داده های ما در حال از کشور است! .
‏این قسمت از حرفای شهید بروجردی رو باید send to all زد برای همه مسئولین "ما آمدیم برای این مردم خدمت کنیم. برای خوشگذرانی نیامدیم! باید درد و رنج مردم را با تمام وجود حس کنیم " . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی کوچی/ شما عضو هیئت مدیره شرکت‌های موتورسازی بودید رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس: ۴۰سال است با این ادبیات حق مردم در صنعت خودرو را پایمال می‌کنیم. من مدافع نظام و مردم هستم. سیاست‌هایی که آقای میرسلیم می‌گویند نتیجه‌ای جز نارضایتی شدید برای مردم ندارد. عملا مردم را داریم علیه نظام هدایت می‌کنیم.
چرا سلبریتی ها هیچی نمیگن؟ مگر این گل‌های پرپر شده؛ جوون این مملکت نبودن؟ مگر واسه امنیت ماها و اونا تو مرز نبودن؟ جواب: دفاع از این گل های پرپر شده منفعتی واسشون نداره...
استقبال رسمی از رئیسی در کاخ مِردکا 🔹«جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی در محل کاخ مردکا به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به اندونزی سفر کرده است، استقبال کرد. 🔹بلافاصله پس از مراسم استقبال از رئیسی از سوی رئیس جمهور اندونزی، گفتگوی خصوصی روسای جمهور دو کشور در ایوان کاخ مردکا انجام شد.
قالیباف برای چهارمین سال پیاپی رئیس مجلس شد 🔹در نشست علنی صبح امروز مجلس که با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم و پایانی برگزار شد، محمدباقر قالیباف با ۲۱۰ رای برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس یازدهم انتخاب شد. 🔹الیاس نادران و فریدون عباسی دیگر نامزدهای ریاست مجلس بودند. . .