eitaa logo
سواد رسانه و جنگ شناختی
1.3هزار دنبال‌کننده
322 عکس
146 ویدیو
10 فایل
🧠 هوش مصنوعی (اصلی) #جنگ_شناختی (اصلی) # کانال آموزشی سواد رسانه و ارائه محتوا در راستای #جهادتبیین 🎬اشنایی با سواد رسانه ☠️دشمن شناسی رسانه ای 🎯ارائه مصاديق جنگ شناختی 💻تحلیل های شناختی در حوزه رسانه ارتباط با ادمین @markazfazayemajazi
مشاهده در ایتا
دانلود
27.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 مستند "جنگ شناختی" قسمت اول 🔻چرا باید مردم فلسطین، غرامت یهودیان را بدهند؟ https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
💢 مفهوم رنگ صورتی در تمارض خاتمی چیست؟ 🔹در جنبش‌های سیاسی معاصر، به‌ویژه «انقلاب‌های رنگی» (Color Revolutions) که از اواخر دهه ۱۹۸۰ و به‌ویژه پس از فروپاشی شوروی رواج یافتند، رنگ‌ها و نمادهای ساده برای بسیج عمومی، ایجاد هویت مشترک و جلب توجه بین‌المللی به کار می‌روند. 🔹مفهوم کلی رنگ صورتی رنگ صورتی معمولاً نماد صلح، عشق، جوانی و آینده‌ای نو معرفی می‌شود. به دلیل ترکیب سفید (پاکی/صلح) و قرمز (انرژی/انقلاب)، صورتی نوعی انقلاب نرم‌تر و غیرخشونت‌آمیز را القا می‌کند. 🔹همچنین در بسیاری از فرهنگ‌ها بار معنایی احساسات، زنانگی و لطافت دارد، که در جنبش‌های سیاسی وقتی استفاده می‌شود، به نوعی در تضاد با خشونت و اقتدارگرایی قرار می‌گیرد. 🔸 نمونه‌های استفاده از رنگ صورتی در جنبش‌ها 🔹انقلاب رز (2003، گرجستان) مخالفان دولت ادوارد شواردنادزه با گل‌های رز صورتی در دست وارد پارلمان شدند. 🔹جنبش صورتی در فیلیپین (2022) کارزار انتخاباتی لِنی روبردو (نامزد ریاست‌جمهوری) رنگ صورتی را برگزید. 🔹صورتی در اینجا به‌عنوان نماد امید، عدالت اجتماعی و مقابله با فساد استفاده شد. 🔹جنبش‌های مدنی و فمینیستی رنگ صورتی در بسیاری از حرکت‌های اعتراضی زنان (مانند «کلاه‌های صورتی» در راهپیمایی زنان در آمریکا 2017) به کار رفته است. نماد قدرت نرم، همبستگی و مقابله با تبعیض جنسیتی. برخی اعتراض‌های دانشجویی و محیط زیستی 🔸 جمع‌بندی؛ رنگ صورتی در بستر سیاسی و انقلابی اغلب پیام‌آور: ❇️انقلاب نرم و غیرخشونت‌آمیز ❇️امید و تغییر مثبت ❇️همبستگی (به‌ویژه با محوریت زنان و جوانان) بدیلی در برابر خشونت و سخت‌گیری ساختار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
16.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در کتب درسی جمهوری آذربایجان علیه ایران و ارمنستان نوعی نفرت‌پراکنی مبتنی بر جعلیات تاریخی وجود دارد که البته از تاثیرات رژیم صهیونیستی بر این کشور است دکتر کاظمی، کارشناس مسائل حوزه قفقاز: 🔹ایران باید در سطوح بالا مخالفت شدید خود نسبت به ایجاد مسیر ترامپ را ابراز و اجرای راهگذر ارس تسریع سازد. 🔹در حال حاضر رفع موانع اجماع ملی در حوزه قفقاز از طریق مقابه با جریان های نفوذ ضروری است. https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
💢 پارادایم انقلاب اسلامی ایران را با چه پارادایمی جایگزین کنیم؟ با اسلام سکولار ترکیه و عربستان؟ یا پارادایم دیگری وجود دارد؟ اصلا پارادایم باید خودش شکل بگیرد و بوجود بیاید تا بتواند بر پارادایم قبلی غلبه کند مثلا وقتی ماشین های بی کیفیت ایران خودرو و سایپا را تجربه کنیم و خسته شویم حالا الگو جایگزینی دارد و آن هم ماشین خارجی تویوتا و غیره است که پس از تجربه آن می توانیم به عنوان یک الگو قرار دهیم و پارادایم ایران خودرو و سایپا را با الگوی جدید که تجربه شده یعنی پارادایم تویوتا عوض کنیم. اما سئوال اساسی اینجاست که مگر پارادایم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به جای پارادایم سلطنتی و غربی نیامده است؟ مگر تغییر پارادایم یک کشور به این راحتی است؟ مگر تغییر پارادایم یک کشور ماشین و دوچرخه است که به راحتی جایگزین شود؟ مگر کشورهای غربی تغییر پارادایم داده اند؟ ۴۶ سال است نسبت به انقلاب اسلامی دشمنی و کینه ورزی داشته و دارند ضمن اینکه مگر پارادایم خودشان تغییری کرده همین آمریکا مگر با آمریکای جنگ جهانی و جنگ ویتنام و جنگ عراق و ...تغییر پارادایم داشته؟؟ حالا چه پارادایمی باید جایگزین شود حتما اسلام سکولار ترکیه یا عربستان؟؟ https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
سواد رسانه و جنگ شناختی
💢 پارادایم انقلاب اسلامی ایران را با چه پارادایمی جایگزین کنیم؟ با اسلام سکولار ترکیه و عربستان؟ یا
💢 آیا تغییر پارادایم چیز بدی است؟ اساسا از چه پارادایمی باید دور شد؟ از کجا معلوم پارادایم جدید از قبلی بهتر باشد؟ اصلا الگوی ایجاد پارادایم جدید چیست؟ https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
‍ ♦️ مرکز موشه دایان؛ پایگاه پژوهش و عملیات نرم اطلاعاتی علیه ایران 🔹️مرکز موشه دایان برای مطالعات خاورمیانه و آفریقا یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مؤسسات مطالعاتی رژیم صهیونیستی در دانشگاه تل‌آویو است. 🔹️اهداف اصلی این مرکز: - تولید دانش، تحلیل و پژوهش راهبردی درباره مسائل خاورمیانه، مخصوصاً ایران  - پشتیبانی تئوریک و اطلاعاتی برای سیاست‌گذاران، اتاق‌های فکر و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل  - تربیت کارشناس و تحلیلگر برای سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌ها  🔹️نقش اطلاعاتی و امنیتی مرکز - این مرکز محل رفت‌وآمد افسران بازنشسته موساد، نظامیان، محققان امنیتی و حتی فعالان جنگ نرم است. - بسیاری از محصولات پژوهشی، مقالات و یادداشت‌های این مرکز با هدف شناخت ساختار قدرت، آسیب‌پذیری‌ها، روانشناسی جامعه و شکاف‌های اجتماعی ایران تهیه می‌شود. - تحلیل‌های این مرکز اغلب بعنوان خوراک فکری و اطلاعاتی در سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل، رسانه‌های غربی و سیاست‌گذاری‌های ضدایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. - مرکز موشه دایان در موضوعات مرتبط با ایران حتی افکار عمومی ایرانیان، گزارش‌ها و تحلیل‌های تخصصی تهیه می‌کند. https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
🔰 شاید در خلوت از خودتان بپرسید آیا هنوز جوانمردی هست؟ 🤝هنوز دوستی هست که بشود به آن اعتماد کرد؟ هنوز مردانی هستند که برای ایران خون بدهند؟ 🔺بله این جنگ ثابت کرد هنوز هم ایران فرزندانی دارد که با خون خود و با لبخند مسیر جوانمردی را امضا میکنند. 🔺 اگر پرسیده شود به چه چیزی باید به دیده شکی عمیق و مخفی نگاه کرد؟ خواهم گفت که به و وسیله که همراه همیشگی شماست این وسیله هم بهتر از شما میبیند ،میشنود و خاطره قویتری دارد و میداند کجا هستید و برآیند فکری شما چیست 🔺سواستفاده از علم انیشتین در قالب بمب اتم انجام شد و سواستفاده از علوم کماکان ادامه دارد و حتی سخت تر نیز خواهد شد 🔺همانگونه که زمزمه ورود دستگاهایی با شناسایی سیگنال مغز (درقالب هندزفری سینک شده با موبایل) و فهمیدن اینکه به چه چیزی فکر میکنید بلند شده است بشر راهی جز صداقت، همدلی و اجماع برای عبور از این مرحله سخت ندارد گرچه درک عمق این موضوع برای سیاستمداران بسی سخت است. https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti
سواد رسانه و جنگ شناختی
💠 خداوند شهید طهرانی مقدم و همه شهدای اقتدار ایران را بیامرزد که میگفت: برد دست ماست شما هر بردی به موشک 🚀 بخواهید بدهید به راحتی ممکن است.