🔺شکافتن اتم را کنار گذاشتیم تا بین سگ زرد و شغال شکاف بیندازیم. اما اروپا برای آمریکا همچنان دُم تکان میدهد. وکیلمدافع شیطان برای استیلای غرب وحشی، قانون جنگل را میشناسد نه برجام را. دنیا، منطق قدرت را میفهمد نه زبان مذاکره را. اقتصاد ما با غسل ارتماسی در دریای دیپلماسی از لوث دلار پاک نمیشود. به پر قبای ایتالیایی کسی برنخورد، با بستنشینی نمیتوان اقتصاد مقاومتی را بسط داد.
چشمآبیهای بیچشم و رو چشم ندارند که ببینند ایران با چشمبادامیها چشمانداز ٢۵ ساله روابط اقتصادی امضا کرده است. تحریمهای گازانبری را میتوان با پیمانهای راهبردی دوجانبه لوله کرد. باجگیران جهانی و خراجگیران روانی چرخش ایران به شرق را باج سبیل جا میزنند تا سنبه فشار حداکثری را پرزورتر کنند. پنجرهی فرصت غرب که بسته شود، دیگر باد مزاحم کارت بازی شرق را با خود نمیبرد.
تپالههای ضدانقلاب، از ترَکهی رضاپالان با سابقهی کاپیتولاسیون گرفته تا لختوپتیهای وطنفروش درجهچندمی هالیوود به تحریک بوقهای فارسیزبان پارسیستیز و تطمیع پولهای کثیف شیخنشینهای نفتخیز، همه نگران استقلال ایران شدهاند. از درخت اقتصاد چین در باغ ایران قلمه میزنیم، اما قلمبهمزدان، خاک ایران را به توبره میکشند. به شرق عالم نظر میکنیم و از غرب، آخ و ناله بلند میشود.
🔻اینجا سرزمین شجره مبارکه زیتون است. درونزای بروننگر همان نه شرقی و نه غربی است که ارتباط میگیرد اما انقیاد نمیپذیرد. تک نمیافتد تا پاتک نخورد و تکیه نمیکند تا از تکانه در امان باشد. اینجا #جمهوری_اسلامی_ایران است.
✍ زهرا محسنیفر
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 استوری | سخنرانی قابل تامل حاج قاسم سلیمانی در کنار شلیک توپخانه: وجوب دفاع از جمهوری اسلامی کمتر از دفاع از حرم امام حسین (ع) نیست.
🔴 منطق تُف!
🔹یک منطقی در سال۹۴ میگفت چون اسرائیلیها با #برجام مخالفند، پس برجام خوب است؛ پس انتقاد به آن، انتقاد به نظام است و تُف سربالاست!
🔸حالا یک منطق دیگری میگوید: چون اسرائیلیها با #قرارداد_25_ساله با چین مخالفند، پس خوب است و انتقاد از آن، انتقاد به نظام است، پس تُف سربالاست!
🔹هر دو منطق میگویند سیاست نظام این است، نقد نکنید! نقد شما تف سربالاست! هر دو منطق غلط بوده و به قول شهید مطهری، برهان تُف است. علت مخالفت صهیونیستها در هر دو مورد متفاوت است. ما معتقدیم باید برای مردم شفاف شود و مسیر تصویب در مجلس را طی کند. بعد از این مراحل میتوان قضاوت کرد که خوب است یا بد!
🔻استاد #شهید_مطهری درباره برخی افراد که مانع نقد نظام و مسئولین و سیاستهای نظام هستند میگوید: "برخی هر وقت یک نفر روحانی بخواهد در این زمینهها حتی در مورد رسوم و عادات عوامانه انتقاد کند ناراحت میشوند و با تأسف میگویند اینها ضرر دارد و فوراً میگویند: این حرفها تف سربالا است. من این منطق را منطق «تف» مینامم و نام دلیل آنها را «برهان تف» گذاشتهام. دیده میشود دلیلی جز دلیل تف ندارند. اینها نمیدانند انتقاد، اصلاح و رفع عیوب است. اگر عیوب دستگاهی انتقاد نشود امید اصلاح در آن نیست و اگر اصلاح نشد مانند پیکر بیماری که بیماریاش معالجه نشود آن بیماری آن پیکر را از پا در خواهد آورد".
~~~🇮🇷جُنْبِشِ مُسْلِمْ حَرکَتی بَرایِ تَحَقُقِ اَهْدافِ گامِ دُوُمِ اِنْقِلابِ اِسْلامی🇮🇷~~~
@Jonbeshmoslem
رفراندوم در نهج البلاغه.mp3
زمان:
حجم:
4.07M
#فتنه_رفراندوم2⃣
رفراندوم ؛ حربه معاویه برای ایجاد تزلزل در مردم و اصحاب امیرالمومنین علیه السلام نسبت به حکومت حضرت و مشروعیت و مقبولیت ایشان
#رفراندوم
#حسن_روحانی
#مهدوی_ارفع
🔻 لطفا نشر حداکثری....
~~~🇮🇷جُنْبِشِ مُسْلِمْ حَرکَتی بَرایِ تَحَقُقِ اَهْدافِ گامِ دُوُمِ اِنْقِلابِ اِسْلامی🇮🇷~~~
@Jonbeshmoslem
حکمت۴۰۵☘️🌼☘️
و درود خدا بر او فرمود: (چون عمار پسر ياسر با مغيره بن شعبه بحث مي كرد و پاسخ او را مي داد، امام به او فرمود:) اي عمار! مغيره را رهاكن، زيرا او از دين به مقداري كه او را به دنيا نزديك كند، برگرفته، و به عمد حقائق را بر خود پوشيده داشت، تا شبهات را بهانه لغزشهاي خود قرار دهد.
حکمت۴۰۶☘️🌼☘️
و درود خدا بر او فرمود: چه نيكو است فروتني توانگران برابر مستمندان، براي به دست آوردن پاداش الهي، و نيكوتر از آن خويشتنداري مستمندان برابر توانگران براي توكل به خداوند است.
حکمت۴۰۷☘️🌼☘️
و درود خدا بر او فرمود: خدا عقل را به انساني نداد جز آنكه روزي او را با كمك عقل نجات بخشيد.
حکمت۴۰۸☘️🌼☘️
و درود خدا بر او فرمود: هركس با حق درافتاد نابود شد.
#سلام_ایهالغریب
بختِ منِ سرگشته گره خورده به مویَت
وقت است دگر حلقهی گیسو بگشایی...
#سلام_حضرت_ارباب✋☺️
#سید_خراسانی
@sayedkhorasani🦋
#ضربان_قلب_من😍
آفتاب از سمت لبخند تو میتابد به روز
زندگی با طرح لبخند تو آرامش گرفت
❤سلام سید و آقایم
ما همه سرباز و جان بر کف تواییم ❤️
#سید_خراسانی
@sayedkhorasani🦋
14.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شعرخوانی مطیعی برای شعار سال ۱۴۰۰
🔹میثم مطیعی سرودی با عنوان «سال مهدی(عج)» برگرفته از شعر میلاد عرفانپور با موضوعات میلاد امام زمان(عج)، شعار سال ١۴٠٠ «تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها»، آغاز قرن جدید و ... خواند.
#سید_خراسانی
@sayedkhorasani🦋
2.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔
سخنان جالب کارشناس صداوسیما در زمان اتفاقات جنجالی برای آزاده نامداری درباره اهمیت حفظ آبروی زن مسلمان
قابل توجه آقامیری و اونهایی که آبروی یک نفر رو بازیچه زدن چادر و حجاب کردنسفیر عشق💗:
#سید_خراسانی
@sayedkhorasani🦋
🚨آیا ظهور به رفتار سیاسی مردم ارتباط ندارد؟
🔹واقعیت این است که بخشی از جریان فکری روحانیت علاقه دارد تا مفاهیم سطح بالای دینی دست نخورده باقی بماند و امتداد سیاسی و اجتماعی نیابد. عمدتا هم با این استدلال که بیان این مسائل در کنار ناکارآمدی وضع موجود مردم را دلزده خواهد کرد.
🔹در سوی دیگر اما تفکری است که عیان میگوید «۱۲ فروردین آغاز حکومت الله در زمین است» و «بیعت با امام(ره)» را «همان بیعت با پیامبر(ص)» میداند، عبارت اول از حضرت امام خمینی(ره) و دومی از رهبر معظم انقلاب است. ما چه هراسی داریم از اینکه بگوییم «انقلاب ما طلیعه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است» وقتی بنیانگذاران جمهوری اسلامی مکرر این حقیقت را ابراز میکردند و میکنند؟
🔹رهبر انقلاب در جایی فرمودهاند: «در صدر اسلام، آن کسانى که ممدوح واقع شدند بیش از آنچه که به خاطر نماز و عبادتشان ممدوح واقع شدند، به خاطر موضعگیرىهاى سیاسىشان، اجتماعىشان و مجاهدتشان ممدوح واقع شدند. ما ابىذر را، یا عمار را، یا مقداد را، یا میثم تمار را، یا مالک اشتر را کمتر به عبادتشان مدح می کنیم. تاریخ، اینها را به آن مواضعى میشناسد که این مواضع، تعیینکننده بود؛ حرکت کلان جامعه را توانست هدایت کند، شکل بدهد و به پیشرفت این حرکت کمک کند. آنهائى هم که مذمت شدند، همین جور. خیلى از بزرگان که مورد مذمت قرار گرفتند، به خاطر شرب خمر مذمت نشدند، به خاطر بىنمازى مذمت نشدند؛ به خاطر عدم حضور در آنجائى که حضورشان لازم بود، مذمت شدند.»
🔹علامه مصباح(ره) هم در تحلیل شرایط جامعه معتقد بود «برای اینکه جامعهای اسلامی داشته باشیم، باید رفتار سیاسی جامعه را آسیبشناسی کنیم» و درباره ارتباط این مساله با ظهور نیز میگفت «هر قدر جامعه آمادگی بیشتری برای پذیرش حق پیدا کند، در ظهور حضرت تعجیل خواهد شد؛ بنابراین ما باید سعی کنیم تا آنجا که میتوانیم زمینه اجتماعی را برای پذیرش چنین جامعه و حکومتی فراهم کنیم.»
🔹ایشان با نگاه توحیدی و کلان به صحنه سیاست، همواره میفرمود «ما چه پیروز شویم و چه نشویم، چه دولت مطلوبی سر کار بیاید و چه نیاید، هر قدر کاندیدایی با این ویژگیها [کاندیدای اصلح] رأی بیشتری بیاورد نشانه آن است که یک قدم پیش رفتهایم، حتی اگر پیروز هم نشویم. همینکه چنین فکری آرای بیشتری داشته باشد، مردم نسبت به آن بیشتر اقبال کنند و علاقه بیشتری نشان دهند، و از شکست خوردن آن ناراحت شوند، این نشانهی پیروزی است و حاکی از آن است که ما در راهی که باید برویم موفق بودهایم؛ چرا که مردم بیشتری طالب حق شدهاند.»
🎥
🔹حالا آقای پناهیان هم همین موضوع را تکرار کرده و گفته که اگر مردم به نقطهای برسند که «درست انتخاب کنند» و این انتخاب درست «در جامعه نهادینه» شود، مقدمه ظهور محقق شده است. این میزان از فریاد وااسلاما برای چیست؟ کسی مقدمات دیگری برای ظهور سراغ دارد؟ در کدام حدیث و روایت شرط اجتماعی ظهور چیزی جز پذیرش و گردن نهادن به حق ذکر شده؟ آیا بهترین نماد بصیرت و حق پذیری مردم در انتخابات نمایان نمیشود؟ آیا خیلی از آقایانی که به پناهیان نقد دارند خودشان در انتخابات ورود تکلیفی و دینی نمیکنند؟ آن هم با بیانیههای دستهجمعی که جمع زیادی از روحانیت و خطبا را نمایندگی میکنند؟ آیا در آن موقعیت به فکر خرج کردن از دین برای سیاست نیستند؟
🔹پناهیان همیشه نشان داده که نقاط دقیقی را هدف میگیرد، حالا هم روی نقطهای دست گذاشته که نه فقط از سوی رسانههای بیگانه، که از سوی کسانی که از اعتبار دینی خود هر روز در عالم سیاست خرج میکنند نیز به او هجمه میشود.
🔹مرز میان «سیاست دینی» و «دین سیاسی» بسیار باریک است. حتما علما و بزرگان دینی وظیفه ورود به سیاست را دارند، اما مراقبت از اینکه دین خرج سیاسیکاری نشود کار پیچیدهای است. مدعا به هیچ وجه این نیست که علما نباید در سیاست ورود کنند، بلکه تلاش باید بر این باشد تا مدل صحیح ورود به سیاست تشریح شود. الگویی که حرف صحیح خود را با صدای بلند میگوید بدون آن که بازیچه سیاسیکاریها شود، از سرزنش و برچسب «خرج کردن از دین برای سیاست» هم نمیهراسد.
#سید_خراسانی
@sayedkhorasani🦋