ندانیم و ندانستند قَدرت را و میدانند
هنرسَنجانِ فرداها، که تو فردی و فردایی
#انتقام
#پدر_موشکها
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریلز
🔻باید زندگی کنیم تا یاد بگیریم!
▪️به یاد چهره برجسته فلسفه ایران
مرحوم دکتر کریم مجتهدی
#استاد_مجتهدی
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
در جستجوی ایده مدرسه.mp3
30.62M
قصه مدرسه؛ روایتی از ورود و تطورات مدرسه در متن تحــولات ایــران معاصـــر
🎙#پادکست | قسمت دهم
موضــوع:
در جستجوی ایده مدرسه
گفتوگو با
ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
#راوے؛ صدای مدرسه نـگاه
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
#پادکست
🎙راوے؛ صدای مدرسه نگاه
| قصه مدرسه |
▪️روایتی از ورود و تطورات "مدرسه" در متن تحولات ایران معاصر
»»معرفی پادکست: | عکس نوشت
🔻۱۰ جلسه گفتوگوی مدرسه نگاه با ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
لینک جلسات:
بخش ۱ »» چرا قصه مدرسه؟!
بخش ۲ »» توسعه، ارمغان اعزام به فرنگ
بخش ۳ »» کانت و تولد ایدهی مدرسه
بخش ۴ »» از تأسیس دارالفنون تا مدرسهی رشدیه
بخش ۵ »» مدرسه مقلد؛ ایده روشنفکر ایرانی قاجار
بخش ۶ »» پهلوی اول و الگوی مدرنیته ایرانی مدرسه
بخش ۷ »» پهلوی دوم و الگوی توسعه امریکایی نهاد علم
بخش ۸ »» برآمدن مدارس اسلامی
بخش ۹ »» انقلاب اسلامی به وقت تحول
بخش ۱۰»» در جستجوی ایدهی مدرسه
#راوی
#قصه_مدرسه
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negahj
#عکسنوشت
▪️پیشآهنگ جهاد
برای مردی که "رهبری" مجذوب او بود!
#آیتاللهخامنهای
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریلز
🔻جامعهسازی
ایده مرحوم حسینی ساختِ جامعه بود نه ساختِ قانون برای جامعه!
#استاد_سیدمنیرالدینحسینی
#استاد_مهدیزاده
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
🔰 منتخبی از تولیدات رسانهای مدرسه نگاه در ماهی که گذشت
🔖 سکولاریسم گزینهای در ایران
https://eitaa.com/sch_negah/1167
🔖 ولی فقیه چگونه باید مصلحتاندیشی کند؟
https://eitaa.com/sch_negah/1151
🔖 مشروعیت حاکم اسلامی بهکدام روایت؟
https://eitaa.com/sch_negah/1222
🔖 قانون اساسی و ساخت جامعه انقلابی
https://eitaa.com/sch_negah/1230
🎙روایتی از ورود و تطورات "مدرسه" در متن تحولات ایران معاصر
https://eitaa.com/sch_negah/1234
📸 پیشآهنگ جهاد
https://eitaa.com/sch_negah/1245
🎥 مادر و جامعه بحرانی
https://eitaa.com/sch_negah/1188
🎥 مردم حق مصلحتسنجی دارند
https://eitaa.com/sch_negah/1156
🎥 چرا در نگاه شهید صدر "مردم" برجسته هستند؟
https://eitaa.com/sch_negah/1192
🎥 گسست فقه از الهیات و سنت!
https://eitaa.com/sch_negah/1209
🎥 عبور از سنت و ورود به عصر تعلیق
https://eitaa.com/sch_negah/1207
🎥 دوگانههای جدید در صحنه سیاست ایران
https://eitaa.com/sch_negah/1186
🎥 در سوگ فقدان اندیشه سیاسی!
https://eitaa.com/sch_negah/1235
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریلز
▪️توحش منظم!
حب یا نیاز؛ جامعه چگونه ساخته میشود؟
#استاد_سیدمنیرالدینحسینی
#استاد_مهدیزاده
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah
#عکسنوشت
▪️ارتقاء حق مردم
فقهای انقلاب و توسعه "حق مردم" از قانونگذاری به جامعه پردازی
#پیشنویس
#استاد_تاکی
✨آگـاهـے بـــراے سامـــانے دیگــر✨
مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ
🆔 @sch_negah