eitaa logo
🚀 کابوس 🚨SECRET🚨 ضدانقلاب 🚀
177 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
75 فایل
محرمانه*سری،فوری ، ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مستند پرونده 💢این قسمت شبکه شیطان پرستی 🚨هشدار: این کلیپ مناسب افراد زیر ۱۸ سال نمی باشد 🔞 🔹اینستاگرام و آرایش های فانتزی دروازه های ورود مهسا به جهنم شیطانی 🔹در مهمانی های شیطان پرستی، هیچ محدودیتی برای هیچ چیز وجود ندارد، تجاوز، مصرف مواد مخدر، خودکشی و... 🔹عاقبت بردگی شیطان و آزادی دروغین را ببینید 📌بابت انتشار این تصاویر از شما عذرخواهی میکنیم 🚨@SECRET110🇮🇷✌️🏻🚀🚀🚀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کسی که طبق قانون خطوط قرمز عبور کنه قطعا اعدام می‌کنیییییییییییم
واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی برخی از پزشکان: عالم بدون عمل که می‌گویند همین است وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، به آن عمل هم کنند. وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است.
‌ رونمایی از مدارک فساد پسران معاون اول سابق قوه‌قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بودند! 🔹جلسۀ رسیدگی به اتهامات پروندۀ فساد فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضائیه دیروز برگزار شد. در ابتدای این جلسه ریاست دادگاه نسبت به استفاده از الفاظ رکیک و فحش از سوی برخی از متهمان تذکراتی را ارائه کرد. 🔹در ادامۀ جلسه متهم (س.م.ح) از قاضی خواست تا اساس را بر برائت وی قرار دهد و مدعی شد با توجه به دفاعیاتی که در جلسات قبلی از خود داشته، باید تبرئه شود! 🔹وکیل متهم (س.م.ح) هم ادعاهای وکلای قبلی مبنی بر بی‌اعتبار بودن اقرارهای متهمان را تکرار کرد و از قاضی خواست تا دستور پس‌دادن وسایل الکترونیکی متهم را بدهد. 🔹نماینده دادستان در خصوص انکار ادعای نفوذ توسط متهم (س.م.ح) که یک قاضی بازنشسته است گفت: این متهم بارها مدعی شده که دوستانی از مقامات دارد که اگر از آن‌ها درخواستی داشته باشد، خودشان یا خانمشان یا فرزندانشان پیگیر درخواست او می‌شوند. 🔹(س.م.ح) در ازای دریافت سکه، ارز، دلار و ... در پرونده‌های ابربدهکار بانکی به نام رستمی‌صفا و ورزشگاه شهدای قیطریه اعمال نفوذ کرده است. در ادامه اسناد پول‌پاشی متهمان و دادن رشوه به نمایش درآمد. 🔹همچنین صوت‌هایی از فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضائیه پخش شد که به (س.م.ح) این اطمینان را می‌دادند که کارها و کارشناسی‌ها در حال پیگیری است. 🔹به گفتۀ نمایندۀ دادستان در پروندۀ ورزشگاه شهدای قیطریه، ۶ میلیارد سهم متهم (ه.ن) و ۵.۵ میلیارد سهم (س.م.ح) برای اعمال نفوذ بوده است؛ قیمت کارشناسی ورزشگاه در آن زمان ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد بوده که سهم فرزندان معاون اول سابق قوه، ۲۰ درصد یعنی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. 🔹نمایندۀ دادستان همچنین به زدوخورد دو نفر از متهمان در روز تخلیۀ ورزشگاه قیطریه با مردم عادی پرداخت و گفت: فرزند معاون اول سابق قوه با پدرش تماس می‌گیرد و او به آن‌ها می‌گوید به هر قیمتی هست در آنجا باشید تا حکم اجرا و ورزشگاه تخلیه شود. بعد از اجرای حکم، متهم (س.م.ح) به فرزندان معاون اول قوه تعدادی سکه پرداخت می‌کند. 🔹نمایندۀ دادستان پرداخت وجوه نقد چند ده میلیاردی از سوی فرزند ابربدهکار بانکی به (س.م.ح) در چهارراه فرمانیه را دلیل دیگری بر اطلاع متهمان از اعمال مجرمانه خود دانست و گفت: توافق فرزندان معاون قوه با متهم س.م.ح در این پرونده بر سر ۲۰ میلیارد بوده که یک‌سوم آن سهم (س‌م.ح) می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاله پوریا مجری طرفدار «زن زندگی آزادی» شبکه ضدایرانی اینترنشنال: دَم پلیس آمریکا گرم که دانشجویان را زد! اینا رو نگه جیره‌شو قطع میکنن بدبخت :))
دیشب تصمیم حمله به رفح در شورای جنگ کابینه رژیم صهیونیستی اتخاذ شد حالا یک و نیم میلیون مردم بی دفاع باید زیر آتش نژادپرستان به خان‌یونس بروند و حتما در راه بمباران و تیرباران می‌شوند. بعد هم رژیم صهیونیستی مدعی می‌شود اینها حماس بودند و ما آن را نابود کردیم! هدف، نسل کشی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پهلوی ها برای محافظت از خلیج فارس چی کار کردن؟ صدای شنیده نشده‌ی دریادار رمزی ، فرمانده نیرو دریایی پهلوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکنیک هراس افکنی ، تنها برگ برنده آمریکا که باهاش یک عمر دنیا رو چاپیده ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوزاد فلسطینی‌ای که در بمباران منزل پدری‌اش از شکم مادر شهیدش زنده متولد شده و خانواده‌اش را از دست داده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
خدایا🤲 به فرق شکافته امام علی(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به پهلوی شکسته صاحب عالمین حضرت زهرا (س) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به غم دل امام حسن(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به سر بریده ارباب عالمین امام حسین(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به دستهای بریده اقام ابوالفضل(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حق اقا علی اکبر (ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حنجر پاره علی اصغر (ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به قد کشیده شده قاسم ابن الحسن(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به دست بریده عبدالله ابن الحسن(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به ابله های پاهای رقیه خاتون (س) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به اسارت زینب(س) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به گریه های امام زین العابدین(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به حق امام محمد باقر (ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حق امام جعفر صادق (ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به غربت امام موسی ابن الجعفر(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حق امام رضا(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به حق امام جواد الائمه(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حق امام هادی(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا🤲 به حق امام حسن عسکری(ع) 💜عجل لولیک الفرج🍃 خدایا 🤲 به حق امام زمان 💜 عجل لولیک الفرج
هدایت شده از 
📍📍📍♨️🚀🚀🚀 طراح دوگانه شکم و موشک در ایران کیست؟!🤔 ۱_ ژنرال مکنزی( اداره‌کنندهٔ برنامه‌ها و سیاست استراتژیک ستاد ارتش تروریست آمریکا) در واکنش به برنامه پهپادی-موشکی ایران در سال ۱۴۰۰ گفته بود که ایران به مردم گرسنگی می‌دهد تا موشک و پهپاد بسازد! ۲_مکنزی ارزش موشک و پهپاد را می‌دانست و به همین دلیل درصدد آلوده کردن ذهن ایرانی‌های تحت تحریم آمریکا بود. ۳_ مکنزی اذعان کرده که آمریکا برتری هوایی خود را به دلیل پهپادهای ایران در منطقه عملیاتی از دست داده. ۴_ در حالیکه در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری کشورمان، بودجه نظامی هند، چین، روسیه، اسراییل و پاکستان که تسلیحات اتمی دارند و بودجه عربستان، قطر، ترکیه کویت بیشتر از ماست، «برای ما نسخه پول موشک را به فقرا بدهید می پیچند» ۵_ مضاف بر این، کلکسیونی از گروه‌های تروریستی در جای جای کشور وجود دارد که به دنبال تجزیه و ناامنی ایران هستند «برای ما نسخه پول موشک را به فقرا بدهید، می پیچند» ۶_ هربار جمهوری اسلامی ماهواره‌ای به فضا می‌فرستد یا دستاوردی موشکی را رونمایی می‌کند، معاندین بیاد فقرا می افتند: «پول موشک را به فقرا بدهید» ۷_ وظیفه نهادهای نظامی، حفاظت از جان ۸۰ میلیون ایرانی در مقابل ارتش‌های دنیاست و مسئولان اقتصادی هم وظائف خود را در حوزه اقتصادی باید انجام بدهند. ۸_ یادمان نرفته که ارتش قاجار و ارتش رضا خان نه شعار مرگ به این و آن گفتن، نه در زمان خود تسلیحات بازدارنده داشتند ولی به اشغال ارتش شوروی، انگلیس و آمریکا در آمدند و علاوه بر مرگ میلیون ها ایرانی و قحطی غارت منابع، تجزیه هم شد. ۹_ یادمان باشد سطلنت طلبان با افتخار می گویند شاه سلاح خریده بود و قدرت منطقه بود، ولی برای جمهوری اسلامی نسخه «پول موشک را به فقرا بده» می پیچند. ۱۰_ حال می گوییم اگر کشوری سراغ دارید که بودجه نظامی و سلاح ندارد، نام ببرید. ۱۱_ آنانکه، می گویند پول موشک را به فقرا بدهید، درصددند که ایران نظیر دوران قاجار و پهلوی لقمه‌ راحتی برای ارتش آمریکا و اسرائیل و دشمنان ایران باشد. 🤲🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ بغل‌خوانی!!؟؟ 🍀 اگر افغانستان رفتید و خواستید گواهینامه بگیرید و در آزمون چشم شرکت کنید، از قبل یاد بگیرید که باید از بغل هم بتونین ببینین و.... 😳😳😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابتدا ویدئو سمت چپ را ببینید سپس ویدئو سمت راست(همون فرزند شهیداست) کاربر عرب برای این ویدیو نوشت: 🇮🇷 بسیارشدیدوعمیق وغیر قابل توصیف است.✌️🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 از عظمت وجودی و روحی این مردم، اهل دنیا انگشت به دهان، حیران می مانند، و اهل عقبا، خاشعانه به سجده شکر می افتند. 🔹 این مراسم تشییع یک شهید گمنام در سیمک کرمان، در سال روز شهادت امام صادق (ع) است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❕ تبریز و خطر فرهنگی جریانی که به عنوان جدایی طلب در ورزشگاه‌ها تلاش می‌کنند، ما با این معضلات نتوانستیم به خوبی درگیر بشویم، آن وقت حضرات به دنبال ورود زنان به ورزشگاه هستند.
ستبقى يتيماً في غياب من تحب حتى لو عانقكَ العالم بأسرِه. «تو در غیاب کسی که دوستش داری، یتیم خواهی ماند، حتی اگر تمام دنیا تو را در آغُوش بگیرند.»