⭕ گرگیج از امامت جمعه اهل سنت آزادشهر عزل شد.
🔹 نماینده ولی فقیه گلستان و امام جمعه گرگان، طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد.
🔻در حکم نماینده ولی فقیه در استان گلستان خطاب به امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر آمده است:
🔹️با توجه به حوادث ناگوار مربوط به نماز جمعه اهل سنت آزادشهر و لزوم نصب امام جمعه جدید، بدینوسیله جنابعالی را به مدت یک سـال به امامت جمعـه اهل سنت شهرستان آزادشهر منصوب می نمایم. امید است با توکّل به خداوند متعـال ، ضمن برگزاری هرچه با شکوه تر این فریضه بزرگ الهـی، مردم شریف آن سامان را با معارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا نمائید.
🔸️بدیهی است توجه ویژه شما به موقعیت خطیر جهان اسلام و ضرورت #وحدت_اسلامی و شرایط حساس کشور و تبیین صحیح آن برای مردم عزیز ، رضایت خداوند متعال را در پی داشته و موجب یأس دشمنان خواهد گردید.
🔹️امید است با همکاری اهالی محترم، علماء و مسئولین منطقه، بویژه مرکز اسلامی استان گلستان ، وظایف محوّله بویژه عمل به آرمان های امام راحل و شهداء و فرامین رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) را به نحو احسن انجام دهید.
🔸️دوام توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم. و اوصیکم بما اوصی به السلف الصالح من ملازمه التقوی و التجنب عن الهوی و التمسک بعروه الوثقی و ان لا تنسانی من صالح دعواتک کما لا انساک
@serat_zanjan
21.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ حقیقت روشن میشود
🔹رسوایی دیگری برای ضدانقلاب اینبار در ماجرای گوهر عشقی که مدعی شده هفته گذشته توسط برخی افراد ناشناس مورد ضربوشتم قرار گرفته.
✍ حوزه توئیت: چقدر حقیرند کسانی که پس از این واقعه، مدام جمهوری اسلامی را متهم میکردند و اکنون پس از روشن شدن واقعه، سوت زنان از کنار این تهمت ننگین عبور میکنند!
قیامتی هم هست اقایان!
@serat_zanjan
پایگاه تحلیلی صراط
⭕ حقیقت روشن میشود 🔹رسوایی دیگری برای ضدانقلاب اینبار در ماجرای گوهر عشقی که مدعی شده هفته گذشته
⭕ بیصداقتی پیرزن و عبای پیرمرد!
محسن مهدیان نوشت:
کار به قمار براندازها روی بی صداقتی یک پیرزن ندارم. از طعنه ها و زخم زبان های اهل فرصت نیز بگذریم. ای کاش حداقل به خاطر این چند روز اتهامی که به جمهوری اسلامی زدند عذرخواهی کنند. خود خانم گوهرعشقی نیز محل بحث نیست. معتقدم همان لاشخورهایی که عبا از روی دوش پدر روح الله زم برداشتند و برای عمامه زمین زدنش سوت و کف زدند، همان ها پای این پیرزن نشستند که خلاف صداقت بگوید تا سکه کاسبی شان شود.
اما مساله ما و شمائیم. مساله سوادرسانه است.
چه میشود که باور می کنیم؟ چرا باید از سر برانگیختگی قضاوت کنیم؟ چرا اجازه می دهیم خناسان روی خطای هیجانی ما حساب باز کنند؟
زخم روی صورت پیرزن جای سرانگشت لاشخورها داشت. اما باور کردیم چون هیجان زده ایم. چون قضاوت های اجتماعی ما از سر تائید اجتماعی دیگران است نه استدلال های منطقی. یک حرف را رسانه اهریمن تکرار می کند و ما نیز به تکرار می افتیم تا از ترند روز عقب نمانیم. ماجرا پیچیده نبود. به راست و دروغش علم نداشتیم اما به سناریوهای راهزن های رسانه ای نیز سوظن نداشتیم؟ با سابقه این غدارهای مکار آشنا نبودیم؟
اینها قاتلی چون نوید افکاری را قهرمان مبارزه نکردند؟ از قاتل غزاله یک کودک معصوم نساختند؟ از صاحب آمد نیوز که علنا آموزش آدم کشی می داد و ثمره اش شهادت محمدحسین حدادیان بود اسطوره نساختند؟ اینها از نجفی همسرکش، قربانی مبارزه با پرستو روایت نکردند؟ اینها جلادهایی که 11 زن و کودک را در مراسم نیروی مسلح مهاباد کشتند، تبدیل به قهرمان قیام نکردند؟ سعید ملک پور طراح سایت های مستهجن و منتشر کننده فیلم و عکس های تجاوز به دختران ایرانی را فعال حقوق بشر نام نگذاشتند؟ از محمدثلاث درویش داعشی که جنون وار با اتوبوس به مردم حمله کرد، پیرعرفان نساختند؟ اینها سر قبر خالی ترانه موسوی ها در فتنه 88 ننشستند و مویه نکردند؟
باز هم فهرست کنیم؟ سابقه این جریان در جلادستایی و نشاندن اوباش جای شهید روشن نبود و نیست؟
مساله اینست که هوشیار در رسانه نیستیم. رفتار کاملا غیرارادی در رسانه داریم. با کمترین تکانه احساسی و عاطفی از سوی رسانه ها دچار خطای شناختی می شویم. زود باور می کنیم و زودتر از آن برای عقب نماندن از بازار مکاره لایک و فیو، دست به انشای حکم می بریم.
از سر غلیان و واکنش های احساسی قضاوت می کنیم و بعد با استدلال تلاش می کنیم این قضاوت را برای دیگران توضیح دهیم. حال آنکه باید ماجرا برعکس باشد.
جائی اگر علم نداریم، به منبع پیام توجه کنیم. هرجا که جای پای فراعنه رسانه ای بود سوظن داشته باشیم و صبر کنیم تا حقیقت روشن شود. این سوظن یک اصل راهبردی است./کانال دکتر سلام
@serat_zanjan
⭕ پدر کو ندارد نشان از پسر!!
🔊 پدر روح الله زم، در مراسم سالگرد اعدام پسرش، لباس روحانیت را درآورد تا نشان دهد، استاد قابلی برای پسرش بوده است!
🔺 جناب زم، از جناب امجد یاد میکند و در مقابل، پستی در آن زمینه در پیج اینستاگرام ایران اینترنشنال سعودی، توسط امجد لایک میشود و ...
✍ کانال صدای حوزه؛
▫️فارغ از اینکه #خوراک_رسانه_ای بیبیسی را تدارک دیده، باید پرسید؛ سالها حوزه هنری #سازمان_تبلیغات اسلامی دست چه کسی بوده است!؟
🛎 وقتی از #نفوذ_فرهنگی صحبت میکنیم، یک نمونه مبتذل و ساده اش می شود، همین زمِ پدر که تنور #ضدانقلاب و لندن نشینان را علیه نظام، ولو به اندازه یک روز و نصفی، گرم نگه میدارد.
▫️شخصی که عمری در ساختار فرهنگی_هنری کشور بوده ولی کسی همت یا جرات جابجایی اش را نداشته است و امروز براحتی علیه نظام، دهن کجی میکند و عمامه بر زمین میکوبد.
🛎 لطفا مهره های بدیهی اپوزیسیون و ضدانقلاب را از اتاق های فرمان و تصمیم ساز و تصمیمگیر کشور بیرون کنید تا اینگونه برای نظام خط و نشان نکشند.
▫️ما قائل به #فساد_سیستماتیک نیستیم و #سیاهنمایی جهت دار لندنی را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. ولی باید آلودگی سیستم از عناصر نفوذی را به حداقلترین حالت ممکن رساند تا نشتی های اقتصادی اش، کمر ملت را خم نکند و سرریزهای فرهنگی اش هم افکار عمومی را مسموم ننماید.
📎 ذوق زدگی و عجله رسانه سعودی برای انعکاس حرکت زم را می توان در نگارش غلط تیتر هم مشاهده کرد که گویا مفعول جمله را گم کرده اند.
@serat_zanjan
پایگاه تحلیلی صراط
⭕ پدر کو ندارد نشان از پسر!! 🔊 پدر روح الله زم، در مراسم سالگرد اعدام پسرش، لباس روحانیت را درآورد
⭕ فشارهای زم به شهید آوینی
#یادداشت
🔹️علیرضا میرعلینقی، کارشناس موسیقی و روزنامهنگار که از نزدیکان شهید بزرگوار، سیدمرتضی آوینی در نشریه «سوره» بود و سالها در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (جایی که محمدعلی زم از ۵۹ تا ۸۰ رئیس آن بود) کار میکرد و با رئیس آن مواجهه مستقیم داشت، چند سال پیش در مصاحبهای درباره شهید آوینی، به نکاتی درباره زم اشاره کرد، که بسیار قابل تأمل بود. او در واقع به فشاری و تضییقاتی که از سوی دولت هاشمی، به واسطه زم بر شهید آوینی در دو سال پایانی عمر وارد میشد، اشاره کرد:
🔸️" نگرانی که من داشتم این بود که آقا مرتضی به شدت مخالف و دشمن جدی سیاستهای ریخت و پاش و دلال مأبانه و توسعه قرتیگیری دولت آقای هاشمی بود. در همان زمانها بود که {سیدعلی} میرفتاح مقالهای نوشت که در سوره چاپ شد و کیهان هم با شیطنتی که داشت عین مقاله را با ذکر مأخذ چاپ کرد. میرفتاح در آن مقاله جمله خطرناکی نوشته بود که: «جزیره کیش که به این روز در آمده است، مظهر کیش کدام شخصیت است…» کاملاً معلوم بود که چه کسی را میگوید. با آن سیستم بگیر و ببند و بیرحم اطلاعاتی دولت وقت که هیچ دورهای نه در قبل و نه بعد از آن شبیهاش نبود. یعنی حضور وزارت اطلاعات در همه جا نه به صورت عادی بلکه به صورت بدی احساس میشد و آدمها را چه خودی و چه بیگانه میگرفتند. ما همه نگران وضعیت آقا مرتضی بودیم. چون هر کس را هم که میگرفتند انگ میزدند که مثلاً در خانهاش ابزار لهو و لعب پیدا شده. آن دوران بیآبرویی رسم شده بود. همه هم این حرفها را باور میکردند و از این جنگ عمومی استفاده میشد.
🔹️ما نگران وضعیت مرتضی بودیم چون هر بلایی که بر سر شهید آوینی میآمد بر سر مجموعه هم میآمد. مثلاً خانمهایی که در مجله سوره تایپیست بودند، از قشرهای ضعیف جامعه بودند و به حقوق ماهی ۶-۷ تومان سوره محتاج بودند. خود مرتضی هم بدبخت میشد چون خانواده داشت و تمام اینها مسئله بود. از طرفی هم میدانستیم اگر اتفاقی برای او بیفتد نه زم و نه هیج کس دیگه ای پشت مرتضی در نخواهد آمد. وقتی آن روز ناراحتیاش را دیدم با خودم گفتم نکنه میخواهند بازداشتش کنند؟ یا شاید هم بهش گفتن که میخواهیم ببریمت! "
📍میرعلینقی، در انتهای آن مصاحبه، درباره سیستم «تجاری» که زم به تاسی از هاشمی وارد حوزه هنری کرد، چنین گفت:
🔹️"آقای زم امکانات لازم را در اختیار مرتضی نمیگذاشت. زم میل داشت از مجموعه سوره و … یک واحد درآمدزا با همان معیاری که سیستم دولت آقای هاشمی میخواست بسازد و یا اگر اینگونه نشود اصلاً کمکم کار را تعطیل کند. زم اصلاً اهل کارهای فرهنگی - بنیادی نبود و یک مقدار هم که اوج گرفت تمام واحدهایی که کار فرهنگی میکردند تعطیل کرد و همه چیز را در جهت سود و درآمد قرار میداد. مرتضی میخواست به آرمانهای اول انقلاب و جنگ وفادار باشد و برای اینها کار کند اما زم نمیخواست. نه اینکه دشمنی کند، نه نمیخواست. در حقیقت تابع آقای هاشمی بود در کارها."
🔸️در همین فضا بود که مثلاً زم دستور اخراج مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر توانای اهل بیت (علیهم السلام اجمعین) را داد. طبق روایتی مشهور، چند روز بعد از این اخراج، سید مرتضی آوینی، یوسفعلی میرشکاک را صدا میزند و به او میگوید به زیر پل حافظ برود و محمدرضا آقاسی را دریابد. آقاسی چاقویی به دست گرفته است و متتظر خروج زم از ساختمان حوزه هنری است تا او را چاقو بزند و به تعبیر خودش بکشد. میرشکاک نزد او میرود و آرامش میکند و او را از کشتن محمدعلی زم بازمیدارد.
🔹️شاید تحت تأثیر همین روحیه «تجاری»، زم در دوران دولت اصلاحات از نیمه دهه هفتاد، حوزه هنری را رسماً وارد امور اقتصادی کرد که پررنگترین و البته جنجالیترین بخش این فعالیت اقتصادی، ورود حوزه به عرصه «تولید سیگار» بود. او که ظاهراً قصد داشت حوزه هنری را تبدیل به یک کارتل اقتصادی کند، حتی از سال ۷۸ تا ۸۰، وارد عرصه باشگاهداری هم شد و به مدت دو سال رئیس هیأتمدیره باشگاه پرسپولیس بود.
mshrgh.ir/941999
مشرق نیوز
@serat_zanjan
11.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ماجرای زم و شهید آوینی
🔻 معرکه "محمد علی #زم" در سالگرد اعدام روح الله زم ماجرای تازهای نیست.
❌دنباله همان نهیب نامه کذایی است که قرار بود برائت از پسرش باشد اما در نامه یکی به نعل زد و یکی به میخ. ماهیت #زم در ماجرای برخورد با مرتضی آوینی آنقدر عیان است که حرفی باقی نمی ماند.
@serat_zanjan
rasouli-aynatalebo-bedame- zahraصراط زنجان.mp3
7.13M
#فاطمیه
⭕️ اَینَ الطالبُ بِدَمِ¤الزَّهـــــرا سلامُ الله علیها¤
🔹حاج مهدی رسولی
◀️ با ما همراه باشید.
@serat_zanjan
عظمت حضرت زهرا در قرآن 1.mp3
5.52M
#فاطمیه
⭕️ بیانات مرحوم حضرت آیت اللَّه خوشوقت (ره)
🔸عظمت #حضرت_زهرا س #در_قرآن - آیات 7الی9 #سوره مبارکه #انسان
🔹 إنمَّا نُطْعِمُكمُْ لِوَجْهِ اللَّهِ #لَا_نُرِيدُ_مِنكمُْ_جَزَاءً وَ لَا شُكُورًا
◀️ با ما همراه باشید.
@serat_zanjan