eitaa logo
صراط المستقیم
1.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
177 فایل
کانال جامع با مطالب مستند و مستدل ارتباط با ادمین @nasim1368 @zamin25111354 اينستا https://instagram.com/student_dialame?igshid=1f64s03e74n67 سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim
مشاهده در ایتا
دانلود
صراط المستقیم
4⃣ بخش چهارم ⚫️ شب اول نفاق سیستماتیک 💢 منافقین چند دسته اند ⁉️ ⭕️ کدام صحابه با یهودیان در ارتباط ب
بخش پنجم شب اول نفاق سیستماتیک استاد علیرضا پورمسعود.mp3
4.81M
5⃣ بخش پنجم ⚫️ شب اول نفاق سیستماتیک 💢 سرانجام جریان نفاق چه شد ⁉️ ⭕️ مناجات با امام زمان ♻️ آیت الله بهجت مضطر امام زمان بود ⚫️ روضه حضرت زهرا 👤 علیرضا پورمسعود @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
1⃣ شب اول سخنرانی #مهم 👤 استاد علیرضا پورمسعود 🔵موضوع: نفاق سیستماتیک انتشار بدون لینک حرام است @se
⚫️ شب اول نفاق سیستماتیک 💢 مفهوم جریان شناسی و فواید آن ♨️ وهابیت 🔵 تعریف نفاق ♻️ اهمیت جریان شناسی نفاق 💢 انواع نفاق ♨️ نفاق سیستماتیک 🔵 گزارش حیدر مصلحی ♻️ اهمیت بحث نفاق از قرآن 🚫 شروع جریان نفاق از چه زمانی و کجا بود ⁉️ 💢 انگیزه های نفاق 1⃣ دریافت غنائم 2⃣ طمع قدرت 3⃣ نفوذ در بدنه حاکمیت ☑️ رابطه نفوذ و نفاق ♨️ کشمیری شناسی ⭕️ ویڑگی های منافق 💢 منافقین چند دسته اند ⁉️ ⭕️ کدام صحابه با یهودیان در ارتباط بودند ⁉️ 1⃣ ابوبکر 2⃣ عمر 3⃣ عثمان 4⃣ طلحه 🚫 ابن ملجم یهودی 💢 سرانجام جریان نفاق چه شد ⁉️ ⭕️ مناجات با امام زمان ♻️ آیت الله بهجت مضطر امام زمان بود ⚫️ روضه حضرت زهرا 👤 علیرضا پورمسعود 🔵 انتشار بدون لینک حرام است 🌷🌷🌷🌷🌷 *جهت عضویت گروه وات ساپ صراط المستقیم به شماره های زیر نام و نام خانوادگی و اهل کجا هستید را پیامک کنید* *1⃣ برادران : 09362250376* *2⃣ خواهران :* *09170068148* 🌷🌷🌷🌷🌷🌷 *لینک کانال خودتان درسروش* ⬇⬇⬇ http://sapp.ir/seratalmostaghim *لینک کانال صراط المستقیم در ایتا* https://eitaa.com/seratalmostaghim2 *لینک کانال خودتان درآی گپ* https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
*🔵 مهندسی اصلاحات در آموزش و پرورش* *♨️ چرایی و تاریخچه سند 2030* *⚠ هدف از آوردن محمد خاتمی و حسن ر
کد خبر: ۶۹۵۰۹۲ گفتگوی دانشجو با استاد دانشگاه ⚪️ آموزش‌های سند ۲۰۳۰ نفعی برای کودکان ندارد/ اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی جنسی است 👤 پرستو مروجی ، دکتری روانشناسی و استاد دانشگاه گفت: سوال اساسی این است که آموزش‌ها و دانش جنسی در شرایط تجاوز چه کمکی به جوانان بزرگسال ما در عربستان کرد که بتواند برای کودکان مفید باشد؟ 📝 گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ پرستو مروجی ، دکتری روانشناسی و استاد دانشگاه در گفتگوی تفضیلی با خبرگزاری دانشجو به بررسی مسئله تجاوز جنسی به کودکان و پیامد‌های اجرای آموزش‌های جنسی سند ۲۰۳۰ یونسکو به کودکان در مدارس و مهد کودک‌ها پرداخت، مشروح این گفتگو به شرح زیر است: 1⃣ آمار آزار جنسی در ایران بزرگنمایی صورت گرفته است ⭕️ وضعیت تجاوز جنسی در ایران به چه صورت است، آنچه توسط برخی رسانه‌ها و یا حتی مسئولان منعکس می‌شود چقدر با واقعیت مطابقت دارد؟ 👤 مروجی : تجاوز جنسی در کشورهای اسلامی بسیار زشت و ناشایست است و با یک بار اتفاق افتادن این مسئله بسیار بازتاب رسانه‌ای می‌یابد و بیشتر هم به خاطر آن نگاه فرهنگ اسلامی است که در جامعه ما هست. در حالیکه در کشورهای غربی و غیراسلامی  نگاه رقیق‌تری نسبت به این موضوع دارند و مشاهده می‌کنیم که افراد زیادی در آن جامعه اظهار می‌کنند که در دوره کاری خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند. 👤 مروجی : قطعا در زمینه آمار تجاوز جنسی به خصوص در سال‌های اخیر در کشور ما بزرگ‌نمایی زیادی صورت گرفته است و بسیاری از اخبار هم در این زمینه پس از پیگیری دقیق منشا حقیقی ندارند. وضعیت ایران در زمینه تجاوز جنسی مخصوصا در حوزه کودکان اصلا وضعیت آشفته‌ای نیست و آنقدر آمار تجاوز جنسی به کودکان پایین است که حتی روی نمودار هم قرار نمی‌گیرد، مهم‌تر اینکه بسیاری از این ایجاد التهاب‌ها در کشور همزمان با پذیرفتن یکسری اسناد بین‌المللی شدت یافته است. 2⃣ بستر اصلی گسترش تجاوز جنسی شبکه‌های اجتماعی است نه عدم آموزش  ⭕️ بستر اصلی گسترش تجاوزات جنسی را در چه چیزی می‌بینید، عدم آموزش‌هایی چون آموزش‌های جنسی به سبک غربی و یا انتشار موارد غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت؟ 👤 مروجی : به این سوال می‌شود از دریچه خانواده و جامعه نگریست. خانواده‌ای که سعی در تقلید فرهنگ غربی دارند و کودکان خود را در این حوزه مدیریت نمی‌کنند و امکان دسترسی راحت به هر محتوایی برای کودکانشان را باز گذاشته‌اند، نمی‌توانند انتظار داشته باشند با آموزش جنسی به کودکان وظیفه تربیتی خود را انجام داده‌اند. 👤 البته موافق کنترل کودکان توسط والدین به صورت غیرمستقیم هستم که باعث دور شدن فرزند از خانواده نشود، همچنین نهایت انتظاری که از جامعه اسلامی می‌رود این است که شرایط فرهنگی بهتری را برای آینده‌سازی ایران فراهم کنند و رها کردن فضای مجازی به حال خودش عواقب خوشایندی به دنبال نخواهد داشت و باید بگویم که هرگزآموزش جنسی نمی‌تواند کمک کننده باشد و نمی‌تواند به عنوان اهرمی بازدارنده از آن در حوزه تجاوز جنسی استفاده کرد. 3⃣ تربیت جنسی کودکان با آموزش جنسی به افراد بالغ متفاوت است ⭕️ آیا آموزش جنسی به کودکان و بزرگسالان تفاوتی دارد؟ 👤 مروجی : لازم است که بین تربیت جنسی و آموزش جنسی تفاوت قائل باشیم، تربیت جنسی در اندازه آموختن حریم‌های خصوصی به کودکان آن هم توسط مادر در خردسالی و سپس تغییرات فیزیولوژیک توسط والد همجنس در دوره نوجوانی، شناخت حریم‌ها نسبت به جنس مخالف و عنوان کردن یکسری مسائل بهداشتی برای کودکان بسیار ضروری است و آموزش جنسی به بزرگسالانی که در شرف ازدواج هستند می‌تواند هم سازگاری جنسی برای زوجین ایجاد کند و هم کارکرد مثبت جنسی را تقویت کند و آموزش لذت‌های حلال برای زوجین باید در اولویت دستور کار سازمان‌های مربوطه باشد. 📝 لینک خبر : آموزش‌های سند ۲۰۳۰ نفعی برای کودکان ندارد/ اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی جنسی است http://snn.ir/fa/news/695092 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
کد خبر: ۶۹۵۰۹۲ گفتگوی دانشجو با استاد دانشگاه ⚪️ آموزش‌های سند ۲۰۳۰ نفعی برای کودکان ندارد/ اسلام
4⃣ دین اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی در حوزه جنسی است ⭕️ در فرهنگ ایرانی و اسلامی خودمان چیزی به نام تربیت جنسی به کودکان داریم؟ 👤 دکتر پرستو مروجی : بله داریم و اینکه اسلام در همه زمینه‌ها از جمله جنسی به رشد شخصیتی کودک توجه داشته است و اسلام راه پاک بودن واقعی و پاکدامن زیستن را به کودکان می‌آموزد. طوری که می گوید از 3 سالگی به بعد باید جایگاه خواب بچه‌ها دور از والدین باشد، همچنین در زمینه نوازش و بوسیدن کودکان بسیار سفارش شده، اما با قواعد و قوانین خاص. یعنی وقتی که کودک به سنی می‌رسد نامحرم منع می‌شود که او را ببوسد و یا اینکه تا 6 سالگی بچه‌ها باید یاد بگیرند که خودشان استحمام کنند و حتی اندام‌های خصوصی  و جاهای حساس بدن‌شان مورد لمس والدین هم قرار نگیرد، تقریبا همه ما این آموزش‌ها را در کودکی از والدین و به خصوص مادر خود دریافت کرده‌ایم. 5⃣ چرا نتایج آموزش‌های جنسی به کودکان را در غرب نمی‌بینیم؟ ⭕️ ادعا می‌شود که اگر آموزش‌های جنسی چون غرب به خصوص در مدارس انجام شود از تجاوز جنسی به کودکان جلوگیری می‌شود، نظر شما در این مورد چیست؟ 👤مروجی : باید بگویم این نوع آموزش‌ها با فرهنگ دینی و ملی ما بسیار فاصله دارد و نه تنها نجات دهنده نیست بلکه باعث بلوغ زودرس در کودکان می‌شود و آسیب‌های فردی را متوجه این کودکان خواهد کرد. متاسفانه غرب خودش در مسائل جنسی به بن بست رسیده تا جایی که قرار بود در دانشگاه هاروارد پژوهشی در مورد افرادی که هرگز فیلم‌های مستهجن ندیده‌اند انجام شود اما متاسفانه کسی را پیدا نکردند و این پروژه شروع نشده تمام شد! 6⃣ آنچه باعث تجاوز جنسی به کودکان است محتوای مبتذل شبکه‌های اجتماعی است نه عدم آموزش جنسی  ⭕️ مواردی واقعی که به عنوان تجاوز جنسی به کودکان در ایران مطرح شده را ناشی از چه موضوعی می‌دانید؟ 👤 مروجی : مسئله اصلی در این زمینه محتوای مبتذلی است که مدام توسط شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام و یا تلگرام به اشتراک‌گذاشته می‌شود و در داخل هم توسط  پروژه نفوذ مدیریت می‌شود. سال گذشته تجاوز جنسی به دو کودک یعنی ستایش قریشی و آتنا اصلانی بسیار مردم را آزرده خاطر کرد اما آنچه که توسط عده‌ای سودجو دنبال شد، این بود که این دو مورد تجاوز را به عدم آموزش‌های جنسی سند 2030 یونسکو به کودکان در ایران نسبت دادند و ادعا شد که اگر این بچه‌ها آموزش دیده بودند می‌‌توانستند از خود دفاع کنند و این اتفاقات نمی‌افتاد. 📝 لینک خبر : آموزش‌های سند ۲۰۳۰ نفعی برای کودکان ندارد/ اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی جنسی است http://snn.ir/fa/news/695092 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
4⃣ دین اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی در حوزه جنسی است ⭕️ در فرهنگ ایرانی و اسلامی خودمان چ
7⃣ همه محققان را برای بررسی اثر سند 2030 یونسکو در جلوگیری از تجاوز جنسی دعوت به آزمایش می‌کنم ⭕️ آموزش‌های جنسی سند 2030 یونسکو تا چه حدی می‌توانست از تجاوز به این کودکان جلوگیری کند؟ 👤 دکتر پرستو مروجی : من آموزش‌های جنسی سند 2030 یونسکو به کودکان را رد یا دفاع نمی‌کنم ولی دوست دارم در یک شرایط انیستیتویی وآزمایشگاهی با هر پزشک و محقق علاقه‌مند در این حوزه مطالعات دقیق و مبسوطی انجام دهم. سوال این است ما که انسان‌های بالغی هستیم و با مسائل جنسی آشنایی داریم و یا من که به واسطه تحصیلات و شغلی که دارم و متخصص این حوزه هستم اگر در شرایط تجاوز جنسی قرار بگیریم این دانش به چه دردمان می‌خورد؟ براساس دانشی که دارم و فعالیت‌های زیادی که در سطح جامعه داشته‌ام و حتی با زنان تن‌فروش نیز برخورد داشته‌ام به این نکته رسیده‌ام که اگر کسی حتی یک انسان بالغ در شرایط تجاوز جنسی قرار بگیرد آموزش‌های جنسی حتی فراتر از سند 2030 یونسکو، به کارش نمی‌آید. حاضرم در شرایط آزمایشگاهی با حضور پزشکان داخلی و خارجی مفید یا مضر بودن آموزش‌های جنسی سند 2030 به کودکان را مطالعه کنم. مثلا خانواده‌هایی که موافق آموزش‌های جنسی 2030 یونسکو به فرزندان خود هستند و معترضند که چرا این آموزش‌ها در کشور انجام نمی‌شود، فرزندان‌شان را در معرض این آموزش‌ها قرار دهند. 8⃣ دانش جنسی تنها در صورتی که بتوانیم مدیریتش کنیم به ما کمک می‌کند/ آموزش جنسی در شرایط تجاوز به درد بزرگسالان هم نمی‌خورد! ⭕️ آموزش‌های جنسی چه زمانی به کار می‌آیند؟ 👤 مروجی : اگر همین آموزش‌ها را که یک فرد بالغ و آگاه و یا یک فرد متخصص دارد به یک کودک هفت ساله بیاموزیم تنها باعث می‌شویم که بازی و نشاط از او گرفته شود و ذهنش متوجه مسائلی شود که اصلا نیازی نیست بداند.  اگر مثلا ستایش و یا آتنا در معرض آموزش‌های جنسی افرادی چون خانم اشکی قرار می‌گرفتند آیا تجاوز به آنها صورت نمی‌گرفت؟ اگر پسران بالغ ما که در عربستان به آنها تجاوز شد تحت آموزش‌های جنسی امثال خانم اشکی قرار می‌گرفتند به آنها تجاوز صورت نمی‌گرفت؟ این دانش زمانی به درد ما می‌خورد که ما بتوانیم مدیریتش کنیم، اما به درد بچه‌های ما و یا فردی که در موقعیت تجاوز قرار گرفته است، نمی‌خورد. بنابراین این آموزش‌ها تنها بچه‌ها را متوجه  مسائل جنسی می‌کند که نه تنها به درد آنها نمی‌خورد بلکه مضر هم هست. در زمینه جلوگیری از تجاوز به کودکان تنها کافی است که بچه‌ها بدانند باید پدر و مادرشان را در جریان همه مسائل قرار دهند و از ارتباط با افراد ناباب و یا مکان‌های ناشناخته و غیرمطمئن برای خانواده پرهیز کنند و خویشتن‌داری و نحوه استفاده از محتوای وب هم به آنها آموزش داده شود. 9⃣ کاهش 43 درصدی بارداری‌های ناخواسته تنها با کاهش آموزش‌های جنسی در مدارس انگلیس! ⭕️ نظرتان در مورد نتایج اجرایی شدن آموزش های جنسی سند 2030 یونسکو در دیگر کشورها چیست؟ 👤 مروجی : البته خود غرب بهترین شرایط آزمایشگاهی است. ما امروز شاهد فراگیری کمپین موسوم به کمپین در جامعه آمریکایی و اروپایی هستیم. تا جایی که حتی معاونین و وزرا و درجه‌داران نظامی زن این کشورها اعلام کرده‌اند که به آنها تجاوز شده است، این‌ها کسانی هستند که در جامعه خودشان در معرض آموزش‌های جنسی کامل قرار داشته‌اند. لذا امثال این موضوع گویای این است که اگر این سند می‌توانست از کودک آزاری جلوگیری کند آمار کودک آزاری و تجاوز به زنان را در همان غرب کاهش می‌داد. مطلب دیگر این است که برخی اخبار و مطالعات در همان جامعه غربی جای تامل بسیاری دارد. در سالی که تنها به خاطر کمبود بودجه آموزشی در مدارس انگلیس آموزش‌های جنسی کاهش یافت، 43 درصد بارداری ناخواسته دختران از طریق روابط نامشروع کمتر شد، اما متاسفانه نه رسانه ما و نه مسئول ما دغدغه انتقال چنین مواردی را به مردم ندارند و عده‌ای هم هدفمند تجاوز جنسی به کودکان را به عدم این آموزش‌ها به صورت رسمی در ایران نسبت می‌دهند. 📝 لینک خبر : آموزش‌های سند ۲۰۳۰ نفعی برای کودکان ندارد/ اسلام سرشار از موارد آموزشی و تربیتی جنسی است http://snn.ir/fa/news/695092 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
🔵 ماجرای علی گندابی همراه با روضه ⚫️ حجت الاسلام سید حسین مومنی @seratalmostaghim2
ماجرای علی گندابی حجت الاسلام سیدحسین مومنی.mp3
7.48M
☑️ پادکست صوتی بسیار عالی 🔵 ماجرای علی گندابی همراه با روضه ⚫️ حجت الاسلام سید حسین مومنی انتشار بدون لینک حرام است @seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ چهار طبقه مهم در کلام امام سجاد (ع) 1⃣ شیرها : حاکمان و سیاسیون : هاشمی رفسنجانی و میر حسین موسوی و کروبی و خاتمی و.. 2⃣ گرگ ها : تجار و بازاریان : مهدی مهدوی کیا و کی روش و... 3⃣ دین معاشان و وعاظ (عالمان دین) : خاتمی و روحانی و سید حسن خمینی و.. 4⃣ رسانه ای ها : آمد نیوز و صدای آمریکا و بی بی سی و ری استارت و... 👤 دکتر حسن عباسی عمار انقلاب 🔵 انتشار بدون لینک حرام @seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 هرزمان که صدای شمشیر به خیمه های معاویه میرسد دور خیمه امیرالمومنین را شلوغ میکنند 👤 استاد رائفی پور 🎤 الان صدای شمشیر های ما به خیمه اسرائیل نزدیک شده مطمئن باشید دور خیمه امام خامنه ای را شلوغ می کنند 🎶 برخورد امیرالمومنین و امام خامنه ای با مذاکره کنندگان و تحمیل کنندگان مذاکره با معاویه و شیطان زمان 🚫 برجام و مذاکره ابوموسی اشعری و حامیانش انتشار بدون لینک حرام است @seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ احمدی نژاد بعد از انحراف را بیشتر بشناسید کلیپی که به شما وعده داده بودیم❗احمدی نژاد : روحانی به گفتمان انقلاب نزدیک تر بود تا رئیسی ❌ احمدی نژاد : سال 92 هم روحانی از بقیه انقلابی تر بود❌ 💢 يار سابق احمدى نژاد : هدف جریان احمدی‌نژاد پیروزی روحانی است|| احمدى نژاد دچار چرخش ١٨٠ درجه سیاسی شده 🔹 حجت الاسلام اميرى فر ، مشاور و يار سابق احمدى نژاد انتشار بدون لینک حرام است @seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ بعد از یمن نوبت ایرانه 🔷 چه کسانی دنبال برجام موشکی و منطقه ای هستند⁉ ♨️ شوک اقتصادی و نارضایتی عمومی ⚫️ ارتباط فتنه 88 و فتنه دی ماه 96 و فتنه 98 چیست ⁉ ⭕️ فتنه شامیان 👤 استاد رائفی پور *📝 کانال رسمی صراط المستقیم* سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 هشدار چند سال قبل استاد ⚫ شمر و اشعث بن قیس و محمد بن اشعث دوران امام خامنه ای چه کسانی هستند ⁉️ ♻️ اهمیت شناخت امام زمان و ولی امر مسلمین امام خامنه ای ⚠️ هوشیار باشید اتفاقات سیاسی دوران امام حسین در حال وقوع است 👤 استاد علی اکبر رائفی پور 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ 📝 حفظ جان امام زمان ⚠ چرا نباید برجام موشکی و منطقه ای و fatf صورت بگیرد ⁉ 🔸 استادعلی اکبر رائفی پور 💯چرا ما باید به قدرت برسیم ⁉ 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 *جهت عضویت گروه وات ساپ صراط المستقیم به شماره های زیر نام و نام خانوادگی و اهل کجا هستید را پیامک کنید* *1⃣ برادران : 09362250376* *2⃣ خواهران :* *09170068148* انتشار بدون لینک حرام است *📝 کانال رسمی صراط المستقیم* سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰برسد به دست مسئولین ⚫️ دنیاگرایی مسئولان و اشرافیگری 👤 بیانات امام خامنه ای خطاب به دولت اکبرهاشمی رفسنجانی تا مسئولین امروز ⚠ شش وزیر در کابینه یازدهم اموالشان بالای هزار میلیارد بود که پنج تای أنها الان هم وزیر هستند 🔸 با ثروت هزار میلیاردی چطور به مردم میگید مقاومت اقتصادی کنن؟؟؟ 👤 استاد رائفی پور 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
🔰برسد به دست مسئولین ⚫️ دنیاگرایی مسئولان و اشرافیگری 👤 بیانات امام خامنه ای خطاب به دولت اکبرهاشمی
کد خبر: ۳۳۷۵۸۲ 💯 نکاتی چند درباره درآمد و هزینه‌های دولت؛ ♨ از وزرای 1000 میلیاردی تا سونا و استخر 7 میلیاردی/ وزیر میلیونر چقدر با مشکلات مردم آشناست؟ 💢 در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تاکنون هیچ یک از مسئولان دولتی توضیحی در این باره ارائه نکرده اند. از سوی دیگر شنیده می شود 6 وزیر در کابینه یازدهم دارایی هایشان بالای هزار میلیارد است که همه این افراد از سال های گذشته دارای مناصب مختلفی در کشور بودند. 🔵 از بنزین 4 رقمی تا دارایی های هزار میلیاردی!    ☑️ این افزایش قیمت بنزین اما در شرایطی صورت پذیرفت که طی روزهای اخیر مسائل مختلفی در خصوص میزان دارایی های برخی وزرای دولت یازدهم به گوش می رسد. در این خصوص الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه چند وزیر دولت بین 800 میلیارد تا هزار میلیارد تومان ثروت دارند، گفت: ساختار اقتصاد ایران رانتی بوده و به منابع پرسود و کم هزینه نفتی وابسته است.    ♻️ در این خصوص شنیده می شود 6 وزیر در کابینه یازدهم دارایی هایشان بالای هزار میلیارد است که همه این افراد از سال های گذشته دارای مناصب مختلفی در کشور بودند. وزیر صنعت ، معدن و تجارت دارد که بر اساس آن دارایی های این وزیر 68 ساله بیش از 950 میلیارد تومان است و ۴ شرکت ثبت‌شده خارجی به نام او نیز ثبت شده است. همچنین نعمت زاده رکورددار عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های خصوصی است. که سهام او در هر یک از شرکت ها منتشر شده است.    🌐 البته دارایی 1000 میلیاردی قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم ، یکی از مسائل حاشیه ساز دولت یازدهم بوده است.  هر چند که از همان ابتدا و طی جلسه رای اعتماد به وزیر بهداشت زمزمه های دارایی های وی بلند شد. با توجه به این موارد، سوالی که در ذهن افکار عمومی نقش می بندد این است که آیا وزرایی که جزء سرمایه داران کشور محسوب می شوند می توانند درد مردم محروم جامعه که افراد زیادی در کشور هستند را بفهمند؟    💠 این مسئله در شرایطی است که بر اساس اصل 142 قانون اساسی به صراحت بر لزوم دقت بر اموال مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی « قبل و بعد از دوره خدمتگزاری » تاکید کرده است. بر اساس این اصل دارایی رهبر ، رئیس جمهور ، معاونان رئیس جمهور ، وزیران، همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت ، توسط قوه قضاییه رسیدگی می شود که بر خلاف حق افزایش نیافته باشد.    🚫 سکوت دولت در مورد ماجرای استخر و سونای ریاست جمهوری   ◻️ در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تاکنون هیچ یک از مسئولان دولتی توضیحی در این باره ارائه نکرده اند. در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تاکنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند. به نظر می رسد سکوت دولت تدبیر و امید در این رابطه به دلیل عادی بودن این هزینه برای دولت است.     ⚪️ بنابراین به نظر می رسد از یک سو در حالی که دولت تبلیغات گسترده ای برای انصراف مردم از یارانه ها انجام داد و در این زمینه حتی کار به تهدید مردم نیز رسید و از طرف دیگر بنزین نیز بالاخره 4 رقمی شد، اما گویا این تغییر و تحولات در کشور برای عده ای بی تاثیر و کم اهمیت بوده که هنوز شاهد هزینه های کلان در دولت هستیم.     📝 لینک کوتاه خبر: https://www.fardanews.com/fa/news/337582  🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
🔰برسد به دست مسئولین ⚫️ دنیاگرایی مسئولان و اشرافیگری 👤 بیانات امام خامنه ای خطاب به دولت اکبرهاشمی
📝 قسمت اول فیش های اشرافیگری مسئولان ♨ موضوع : اداره نظام جمهوری اسلامی با محبت و عطوفت مردم 💯 نظامهاى دنیا سه گونه اداره مى‌شوند: (...)یک نوع نظام هم نظامى است که با محبت و عطوفت مردم اداره مى‌شود. باید مردم را مورد محبت و احترام قرار داد و به آنها اعتنا کرد، تا به دستگاه حاکمه وصل باشند و پشت سرش قرار گیرند. نظام ما تا حالا این‌گونه بوده است؛ بعد از این هم باید این‌طور باشد. بزرگترین بحرانها را هم همین عاطفه و محبت مردم از سر خواهد گذراند. یک‌وقت رئیس جمهور کشورى مى‌خواست مشکلات سیاسى خودش را براى من تشریح کند. او مى‌گفت که یکى از رؤساى جمهور گذشته‌ى ما شکر را یک قران گران کرد، علیه او کودتا شد و از بین رفت! من گفتم مشکل او این بوده که مردم را با خودش نداشته است. در مملکت ما، جنسهاى تثبیت‌شده گاهى قیمتشان ده برابر بالا مى‌رود، اما آب هم از آب تکان نمى‌خورد؛ چون مردم پشت سر دستگاهند و به دستگاه اعتماد دارند. گفتم مردم وقتى که پشت سر دستگاهند، ما هم مى‌آییم به آنها مى‌گوییم که مثلاً این جنس را قبلاً به این قیمت مى‌دادیم، اما حالا مى‌خواهیم گرانش کنیم؛ مردم قبول مى‌کنند. پنج، شش سال قبل به مردم مى‌گفتیم که همه باید به عنوان جهاد مالى به جنگ کمک کنند؛ مردم هم مثل مور و ملخ به طرف بانکها ریختند، تا به حساب مالى شوراى عالى پشتیبانى جنگ پول بریزند.  💢 شما چگونه مى‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسائل خودمان رفتیم، به فکر زندگى شخصى خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدى براى خودمان قایل نشدیم - مگر حدى که دردسر قضایى درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقى مى‌ماند؟ مگر مردم کورند؟ ☑ ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‌اند؛ امروز هم به برکت انقلاب از هوشیارترین هایند؛ از هوشیارها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمى‌بینند که ما چگونه زندگى مى‌کنیم؟ آن وقتى که جوان حزب‌اللهى ما به جهاد یا به سپاه یا به فلان وزارتخانه مى‌رفت و به او مى‌گفتند که چه‌قدر حقوق مى‌خواهى، مى‌گفت این حرفها چیست، مگر من براى حقوق آمده‌ام؟ اصرار مى‌کردند که بالاخره زندگى خودت و زن و بچه‌ات باید بگردد؛ یک چیزى بگیر. به نظر شما اینها افسانه است؟ به نظرم اگر شما بروید در دنیا این را نقل کنید، چنانچه کسى وضع چند سال قبل ما را ندیده باشد، خواهد گفت که افسانه است؛ ولى این واقعیت است. این رویداد، در همین ایران و در همین تهران و در همین وزارتخانه‌هاى ما اتفاق افتاد؛ یکى، دو مورد هم نبود. نماینده‌ى مجلس وقتى اول بار به او حقوق دادند، خجالت کشید حقوق را بگیرد! بعضى از دوستان ما در دوره‌ى اول نمایندگى مجلس، شرمشان آمد و ننگشان کرد که حقوق بگیرند! گفتند ما حقوق بگیریم؟! برادران! من و شما داریم از آن ذخیره مى‌خوریم؛ فراموش نکنید، آن را مردم دیدند. نمى‌شود ما در زندگى مادّى مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمى که خیلی شان از اولیات زندگى محرومند. در این راه، از خیلى چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نیز باید گذشت. نمى‌گویم مثل پیامبر باشیم، نمى‌گویم مثل امیرالمؤمنین - که شاگرد پیامبر بود - باشیم؛ که انسان آن مطالب را که مى‌خواند، تنش مى‌لرزد. امیرالمؤمنینى که زهدش در زندگى و دنیا مَثَل سایر است و مسلمان و غیرمسلمان آن را مى‌دانند، درباره‌ى پیامبر مى‌گوید: «قد حقّر الدّنیا و صغّرها و اهون بها و هوّنها» ؛ دنیا را تحقیر کرد - یعنى همین لذایذ و بهره‌مندیها و برخورداری هاى دنیا را کوچک کرد - به آنها توهین کرد و سبکشان نمود.  در قُبا براى پیامبر آب آوردند و چیزى هم مثل عسل قاطى آن کردند. پیامبر فرمود: من این را حرام نمى‌کنم، اما نمى‌خورم. این دو، دو چیز است؛ یا آب یا عسل. آن را از ما نخواسته‌اند. اگر از من و شما بخواهند، پدرمان درآمده است! مگر ما مى‌توانیم آن‌طور زندگى بکنیم؟ پیداست که آن نفس قدسى ملکوتى، یک چیز دیگر است.  امیرالمؤمنین در همین جمله مى‌فرماید که خداى متعال به پیامبر فهماند که اگر من دنیا را به اختیار از تو مى‌گیرم، براى این است که چیز شیرینترى به تو بدهم. آن چیز شیرین تر را اولیاى خدا مى‌دیدند. من و شما آن را حس نمى‌کنیم؛ اما در آن راه باید برویم، در آن راه باید قدم برداریم، کمتر خرج کنیم، کمتر بذل و بخشش بیجا کنیم، کمتر به زندگى شخصى خودمان بپردازیم. ۱۳۷۰/۰۵/۲۳ 🔵 👤 بیانات امام خامنه ای http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1152#50328 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
📝 قسمت اول فیش های اشرافیگری مسئولان ♨ موضوع : اداره نظام جمهوری اسلامی با محبت و عطوفت مردم 💯 نظا
📝 قسمت دوم فیش های اشرافیگری مسئولان 💯 حکومت کردن و سمت و منصب در جمهوری اسلامی ، نباید به شکل یک غنیمت نگاه شود. ۱۳۷۱/۱۰/۱۷ بیانات در دیدار کارگزاران نظام نظام جمهوری اسلامی ایران  اشرافی‌گری مسئولان  مسئولان نظام 💢 افراد مسؤول در این نظام، باید دندان لذایذ بی‌شماری را بکَنند. از خیلی لذّتها باید بگذرند.۱۳۷۲/۰۳/۲۶ بیانات در دیدار جمعی از روحانیون کارگزاران نظام مسئولان نظام نصیحت به مسئولان وظیفه مسئولان اشرافی‌گری مسئولان ♨ برادران و خواهران ! هر جا هستید و در هر مسؤولیتی قرار دارید، باید مراقب باشید. یک رفتار شما، یک گفتار شما، یک حرکت شما میتواند تأثیر ماندگار بگذارد؛ میتواند تأثیرهای وسیعی در زندگی مردم بگذارد. سالهاست که بنده درباره زندگی تشریفاتی مکرّر تذکّر میدهم. این دو جنبه دارد: یک جنبه از لحاظ اصل پایبندی به تجمّلات و تشریفات است که این بد و دون شأن انسان والاست؛ یعنی یک وقت انسان به یک چیزِ غیر لازم پایبند میشود که دون شأن انسان است؛ بعلاوه، مسرفانه است؛ تضییع سرمایه‌ها، تضییع اموال و تضییع موجودی ها در آن هست. این یک بعد قضیه است که اصل اسراف بد است؛ اصل تجمّل همراه با اسراف و همراه با زیاده روی است و بد است؛ لیکن جنبه دومی دارد که اهمیتش کمتر از جنبه اوّل نیست و آن انعکاس تجمّل شما در زندگی مردم است. بعضیها از این غفلت میکنند. وقتی شما جلوِ چشم مردم، وضع اتاق و دفتر و محیط کار و محیط زندگی را آن‌چنانی میکنید، این یک درس عملی است و هرکسی این را میبیند، بر او اثر میگذارد. حدّاقل این را باید رعایت کرد. فضا را ، فضای تجمّلاتی و تجمّل‌گرایی و عادت کردن به تجمّل قرار ندهیم؛ چون امروز اگر این روحیه تجمّل‌گرایی در جامعه ما رواج پیدا کند - که متأسفانه تا میزان زیادی هم رواج پیدا کرده است - بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی کشور اصلاً حل نخواهد شد. تجمّل‌گرایی و گرایش به اشرافی‌گری در زندگی، ضررها و خطرهای زیادی دارد: هیچ وقت عدالت اجتماعی تأمین نخواهد شد؛ هیچ‌وقت روحیه برادری و الفت و انْس و همدلی - که برای همه کشورها و همه جوامع، بخصوص جامعه ما، مثل آب و هوا لازم است - پیش نخواهد آمد. این همان تأثیر حرف و اقدام و عملکرد من و شما در روحیه مردم است. این اهمیت تقوای ما را این‌قدر زیاد میکند. این که من در این اواخر، مکرّر به همدلی مسؤولان با یکدیگر توصیه کرده‌ام، برای این است که جریانها و خطوط و دنباله‌هایشان بدانند که این حرفهایی که بین آنهاست، بین مسؤولان نیست. مسؤولان هم اختلاف سلیقه دارند - نه این که ندارند - اما اختلاف سلیقه یک مسأله است و اختلاف سلیقه را برای کشمکش بهانه قرار دادن، یک حرف دیگر است. این دومی زندگی را بر مردم تلخ میکند.۱۳۷۸/۱۰/۰۴ بیانات در دیدار کارگزاران نظام اشرافی‌گری مسئولان 👤 بیانات امام خامنه ای http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1152#50328 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
📝 قسمت دوم فیش های اشرافیگری مسئولان 💯 حکومت کردن و سمت و منصب در جمهوری اسلامی ، نباید به شکل یک غ
📝 قسمت سوم فیش های اشرافیگری مسئولان 💢 چرا از آن دو رژیم جهانی - رژیم شرقیِ کمونیستی و رژیم غربیِ سرمایه‌داری - الگو نگرفتیم؟ چون رژیمهای باطلی بودند. رژیمهای کمونیست، رژیمهای مستبدی بودند که با شعار حکومت مردمی سرِ کار آمده بودند؛ اما اشرافی هم بودند! با این که دم از ضدّیت با اشرافی‌گری می‌زدند، اما عملاً حکومتهای اشرافی بودند. از لحاظ استبداد، در نهایت درجه استبداد بودند و حاکمیت مطلق دولت بر اقتصاد، بر فرهنگ، بر سیاست و بر فعالیتهای گوناگون اجتماعی و غیره به چشم می‌خورد! در رژیمهای شرقی، مردم هیچکاره محض بودند. بنده از نزدیک رفته بودم و این کشورها را در اواخر عمرشان دیده بودم. حتی در رأس بعضی از کشورهای عقب افتاده و فقیرشان هم یک رژیم به اصطلاح و به قول خودشان کارگری سرِ کار بود؛ اما همان رفتارهای اشرافی‌گری و همان کارهای غلطِ دربارهای قدیم را تکرار می‌کردند! نه انتخاباتی در این کشورها بود، نه رأی مردمی در کار بود؛ اما به خودشان دمکراتیک هم می‌گفتند و ادّعای مردمی بودن می‌کردند! مردم هیچکاره محض بودند: از لحاظ اقتصادی، صددرصد وابسته به دولت؛ از لحاظ کارهای فرهنگی، صددرصد وابسته به دولت! معلوم بود که چنین رژیمهایی محکوم به فنا بود.۱۳۷۹/۰۲/۲۳ 💠 بیانات در خطبه‌های نمازجمعه تهران‌ 💢 از جمله چیزهایی که روند حرکت به سمت عدالت را در جامعه کُند میکند، نمود اشرافی‌گری در مسؤولان بالای کشور است؛ از این اجتناب کنید. اشرافی‌گری دو عیب دارد؛ عیب دومش از عیب اوّلش بزرگتر است. عیب اوّلِ اشرافی‌گری، اسراف است - اشرافیگرىِ حلال را میگوییم؛ یعنی آن چیزی که پولش از راه حلال و بحق به دست آمده - اما عیب دوم بدتر است و آن این است که فرهنگ‌سازی میکند؛ یعنی چیزی برای مسابقه دادن همه درست میکند. البته در این زمینه مسؤولان درجه یک بسیار نقش دارند؛ تلویزیون بسیار نقش دارد؛ منش من و شما هم بسیار نقش دارد. من یک وقت شنیدم که یکی از وزرای معادن - نمیگویم در چه سالی - انواع و اقسام سنگهای گرانقیمتی را که ما در کشور داریم، آورده و در وزارتخانه‌اش کار کرده است! من در این‌جا او را خواستم و به او گفتم: شما چرا این کار را کردی؟ گفت: وقتی مسافران خارجی به وزارتخانه میآیند، این سنگها جلوِ چشمشان قرار گیرد و مشتری پیدا شود! شما را به خدا، این منطق، قابل قبول است!؟ ما این همه خرج کنیم و سنگهای وزارتخانه را - که دارد یا ندارد - جمع کنیم و سنگ جدید نصب کنیم، برای این‌که مشتری پیدا کنیم! شما میتوانید در سالن اصلی وزارتخانه خود چارچوب بزرگی را به طول پنج و عرض سه متر درست کنید و انواع و اقسام سنگهایتان را به شکل بسیار بدیع و زیبا در آن‌جا بچینید - کسانی هستند که کارشان همین چیدنهاست - بعد هر میهمانی آمد، به عنوان ادای احترام، او را به آن‌جا ببرید تا سنگها را تماشا کند؛ هم تماشاست، هم مشترییابی؛ این‌که بهتر است. بهانه برای تجمّل‌سازی، واقعاً مناسب نیست. به نظر من زرق و برق در زندگی شما وقتی به بیرون منعکس شود، آن اشکال دوم را دارد: فرهنگ میسازد و یک عدّه نوکیسه و تازه به دوران رسیده را به خرجها و تجمّل‌بازىِ زیادی تشویق میکند. بعد هم میبینند رؤسای نظام هستند؛ همه به آن طرف حرکت میکنند؛ آن‌وقت از شما تندتر هم میروند؛ چون شما بالاخره ملاحظاتی دارید که بسیاری از آنها ندارند. البته من در این زمینه‌ها قبلاً سفارشهایی به عزیزان کرده‌ام. در همین چند ماه قبل دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود؛ هر دو هم مربوط به دستگاههای دولتی بود. گزارش اصفهان مربوط به محل سدّ است؛ مظهر فاصله و درّه بین وضع زندگی قشرهای فقیر و قشرهای دولتی. در آن‌جا خانه‌ها و ویلاهایی ساخته‌اند - البته بخش خصوصی هم هست، اما دولت هم در آن‌جا از این کارها کرده است - کنارشان هم مردم زندگی عادیای ندارند؛ نان ندارند که شکمشان را سیر کنند؛ دروازه هم گذاشته‌اند که کسی حق ندارد از آن‌جا عبور کند و به آن طرف برود! در یکی از جزایر بوشهر هم همین اتفاق افتاده و مربوط به یک بخش دولتی است. اینها اصلاً قابل قبول نیست. بنده خبر نداشتم؛ اما اگر اطلاع داشتم که میخواهند چنین جایی را در اصفهان و یا بوشهر بسازند، با این‌که بنا ندارم در کار اجرایی دخالت کنم، قطعاً به آن استاندار یا آن وزیر، کتباً و یا شفاهاً میگفتم شما حق نداری این کار را بکنی. به‌هرحال این کار را کرده‌اند؛ ساخته‌اند و تمام کرده‌اند. تأثیر این کارها خیلی بزرگ است.۱۳۸۰/۰۶/۰۵ 💠 بیانات در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت‌ 👤 بیانات امام خامنه ای http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1152#50328 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
📝 قسمت سوم فیش های اشرافیگری مسئولان 💢 چرا از آن دو رژیم جهانی - رژیم شرقیِ کمونیستی و رژیم غربیِ س
📝 قسمت چهارم فیش های اشرافیگری مسئولان 💢 مسوولان اسلامی نباید در رفتار و عمل خودشان مسرفانه و متجملانه زندگی كنند.۱۳۷۹/۰۹/۲۵ 💠 بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران‌ 💢 افزون طلبى براى مسوولان ممنوع است.۱۳۸۰/۰۲/۱۱ 💠بیانات در دیدار جمعی از مردم گیلان 💢 این پذیرفته نیست که ما جهتی را انتخاب کنیم که نقطه مقابلِ جهت امیرالمؤمنین باشد. او به سمت سختگیرىِ بر خود می رفت، حال هدف مسؤول عالىِ دولتی و حکومتی ما از قبول مسؤولیت و مأموریت، عمران و آباد کردن دنیای خود باشد؟ این نمی‌سازد و ممکن نیست. من در سال گذشته هم در چنین ایامی عرض کردم، پذیرفته نیست که مأمور عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی، مثل بقیه کاسبی ها ، مسؤولیت خود را یک کاسبی حساب کند. مسؤولیتهای والا در نظام جمهوری اسلامی، کاسبی و سرمایه نیست که انسان برای اداره دنیای خود به دنبال آن برود. مسؤول نظام جمهوری اسلامی حق ندارد به اعیان و اشراف و پولدارها نگاه کند و زندگی خود را با آنها بسنجد؛ حق ندارد خود را با نظایر و اشباه خود در حکومت های طاغوتی بسنجد. آری؛ در دستگاههای طاغوتی، یک وزیر ، یک مدیر کل و یک رئیس، از زندگی های آن‌چنانی برخوردارند؛ ما هم امروز بیاییم و خود را با آنها بسنجیم و بگوییم ما هم وزیر و مدیریم!؟ نه ؛ در نظام اسلامی این‌گونه نیست. در نظام اسلامی، این مأموریت ، طعمه نیست ؛ یک مسؤولیت و یک خدمت و یک وظیفه بر گردن انسان است. امیرالمؤمنین این را تعلیم میدهد. در یک جا به ابن‌عباس نوشت: « فلایکن حظّک فی ولایتک مالا تستفیده و لا غیظا تشتفیه ». بهره‌ای که میخواهی از حکومت و استانداری خود در آن منطقه‌ای که تو را فرستاده‌ایم، ببری، این نباشد که مالی به دست آوری و یا خشمی را علیه کسی فرو بنشانی - فرضاً از قدرت، علیه فلان کس یا فلان جمع یا فلان قشری که با آنها بدیم ، استفاده کنیم. چنین چیزی جایز نیست - « ولکن اماتة باطل و احیاء حقّ »؛ اما حظّ تو از این حکومت باید این باشد که باطلی را نابود کنی، یا حقّی را زنده و برپا داری.۱۳۸۰/۰۹/۱۶ 💠 بیانات در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ رمضان‌ 💢 در نظام اسلامی ، مراکز قدرت و کسانی که دستگاههای مختلف و مدیریّت ها و امضاءها را در اختیار دارند، باید به جمع ثروت شخصی برای خود، به عنوان یک گناه نگاه کنند.۱۳۸۱/۰۷/۳۰ 💠 بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت عید نیمه‌شعبان 👤 بیانات امام خامنه ای http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1152#50328 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
💢 کریمی قدوسی : ⭕️ آقای حسن روحانی در پاسخ به نامه سرلشکر باقری چه دستوری داد؟ ⛔ رابطه جریان نفوذی و
آقای حسن روحانی در پاسخ به نامه سرلشکر باقری چه دستوری داد ؟.aac
1.31M
♨ کریمی قدوسی : ⭕️ آقای حسن روحانی در پاسخ به نامه سرلشکر باقری چه دستوری داد؟ مقایسه کنید با کلام امام خامنه ای ⛔ رابطه جریان نفوذی و خائن در کشور با دشمن و نظام غرب برای حذف سپاه @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
💾🔊 سخنرانی استاد رائفی پور 📝 روایت عهد ۵٨ : بررسی سیر تصویب سند توسعه پایدار در ایران ⁉️ از FATF چ
قسمت دوم استودیو دکترسلام باحضور دکتر سیدیاسر جبرائیلی از fatf تا خودتحریمی.aac
26.88M
🎵 قسمت دوم استودیو دکترسلام باحضور دکتر سیدیاسر جبرائیلی از fatf تا خودتحریمی ⭕️ موسسه رند ♻️ پولشویی 🔵 خیانت طیب نیا و سیف ◻️ لیست sdn ⚫️ سپاه 🕑 38 دقیقه انتشار بدون لینک حرام @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
*🎵 استاد علی اکبررائفی پور خطاب به شهیندخت مولاوردی ( و پروانه سلخشوری نماینده مجلس و جریان فکری همر
خطاب به پروانه سلحشوری و شهیندخت مولاوردی زیارت اربعین.mp3
886.2K
🎵 استادعلی اکبر رائفی پور خطاب به شهیندخت مولاوردی و پروانه سلحشوری شما مریضی ، ذهنت بیماره شما مگسی در کلام امام صادق ⚫️ سند 2030 ♨️ زیارت اربعین انتشار بدون لینک حرام است @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
1⃣ قسمت اول 🎥️ مستند تورنتو 521 از اسناد ، مدارک و اعترافات عبدالرسول دری اصفهانی به عنوان عضو تیم م
بخش اول تحلیل راهبری برجام و حکمیت.mp3
4.01M
🎵 چرا امیرالمومنین حکمیت و امام خامنه ای برجام را پذیرفتند اما با شرایط خاص❓ ⛔ نقش اشعث بن قیس ها و نتایج آن ❌ نحوه برخورد با خوارج هر انقلاب و امتی 📝 خطبه 121 👤 مهدوی ارفع @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
🎵 چرا امیرالمومنین حکمیت و امام خامنه ای برجام را پذیرفتند اما با شرایط خاص❓ ⛔ نقش اشعث بن قیس ها و
*💯 موضوع : تحلیل راهبردی برجام ( مذاکره ) و حکمیت 1⃣* *✅ هیئت شهدای گمنام دانشگاه امام صادق نمونه یک هیئت انقلابی* *🎵 چرا امیرالمومنین امام علی(ع) حکمیت و امام خامنه ای برجام را پذیرفتند اما با شرایط خاص❓* *⛔ نقش اشعث بن قیس ها زمان امیرالمومنین امام علی و امام خامنه ای و نتایج آن* *❌ با خوارج هر انقلاب و امتی چگونه باید برخورد کرد❓* *👤 سخنران :حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی* *📝 خطبه 121 نهج البلاغه و صحیفه و وصیت نامه امام خمینی (ره) مطالعه شود* 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2
صراط المستقیم
🎵 چرا امیرالمومنین حکمیت و امام خامنه ای برجام را پذیرفتند اما با شرایط خاص❓ ⛔ نقش اشعث بن قیس ها و
بخش دوم تحلیل راهبری برجام و حکمیت.mp3
2.44M
✅ از نتایج نفوذ یا برجام دوقطبی سازی جامعه 🎵 جهاد کبیر یعنی چه❓ ⛔ نقش اشعث بن قیس ها و نتایج آن ⭕️ عواقب مذاکره با شیطان زمان 📝 خطبه 121 و 122 👤 مهدوی ارفع @seratalmostaghim2
صراط المستقیم
✅ از نتایج نفوذ یا برجام دوقطبی سازی جامعه 🎵 جهاد کبیر یعنی چه❓ ⛔ نقش اشعث بن قیس ها و نتایج آن ⭕️ ع
*💯 موضوع : تحلیل راهبردی برجام ( مذاکره ) و حکمیت 2⃣* *✅ از نتایج نفوذ (برجام) دوقطبی سازی جامعه* *🎵 جهاد کبیر یعنی چه❓* *⛔ نقش اشعث بن قیس ها زمان امیرالمومنین امام علی و امام خامنه ای و نتایج آن* *❌ با خوارج هر انقلاب و امتی چگونه باید برخورد کرد❓* *👤 سخنران :حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی* *📝 خطبه 121 و 122 نهج البلاغه و صحیفه و وصیت نامه امام خمینی (ره) مطالعه شود* 🔵 انتشار بدون لینک حرام است سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2 آی گپ https://iGap.net/seratalmostaghim2