📍شما الاغ پرنده دیدید؟! ما که ندیدیم! 😑
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
ستاد مدارس مسجد محور کشور
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۳) فریبِ بزرگِ «سکولاریسمِ متدولوژیک» (ایدئولوژیِ پنهان) بزرگترین نفاقِ نظام
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۴)
«وارونگیِ هرمِ علم»
در نظام دانشی اسلامی و ایرانی، بالاترین دانش، معرفتِ به مبدأ و معاد بود و علومِ طبیعی در پلههای پایین قرار داشتند. نظام آموزشی مدرن این هرم را واژگون کرده؛ زمین (زندگی مادی) را اصل قرار داده و آسمان (دین و آخرت) را به عنوان یک امرِ حاشیهای و تزیینی حذف کرده و اساسا آنها را علم و علمی نمیداند! نتیجه جاری شدن این روند را هم در کف جامعه و فرزندان خود مشاهده میکنید.
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🚨 تجمعات ضد بهداشتی!
❗️میدونستید تجمعات مردمی شما در خیابان ضد بهداشت روانیه؟! باور نمیکنید؟ معاونت بسیار محترم راهبردی ریاست جمهوری افاضه فرمودهند! و اضافه کردند بعد از تشییع آقا این تجمعات باید جمع بشه.
❗️در ضمن برای بعثت ملت امام حسینی (ع) یک اسم جدید هم انتخاب کردن: جنبش خیابانی!!
❗️البته رهبر معظم انقلاب چندین بر حفظ خیابان تاکید کردند ولی احتمالا این آقایون فرصت نداشتن پیامهای معظمله رو بخونن. هنوز به گوششون نرسیده!
❗️برخی آقایون دیگه: یا خیابان رو تعطیل میکنید یا من استعفا میدم! 😒😄
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
#سوالات_متداول
آیا الگوی مسجدمحور یک عقبگرد به سنتهای قدیمی است؟
این الگو یک عقبگرد نیست؛ بلکه یک «سنتگراییِ پویا» است. اگر مدرنیته را به معنای «عقلانیتِ ابزاری و جدایی از ریشهها» تعریف کنیم، بله، این الگو با آن ناسازگار است. اما اگر مدرنیته را به معنای «بهرهگیری از دانش برای حل مسائل بشر» بدانیم، مدرسه مسجدمحور با بازتعریف نسبت «انسان، خدا و طبیعت»، الگوی «فرامدرن» ارائه میدهد که میتواند بحران معنا در دنیای امروز را حل کند.
ادامه پاسخ به سوال در سایت
✅ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجد محور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
ستاد مدارس مسجد محور کشور
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۴) «وارونگیِ هرمِ علم» در نظام دانشی اسلامی و ایرانی، بالاترین دانش، معرفتِ ب
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۵)
قتلِ «چرا» در پایِ «چگونه»
نظام آموزشی به انسان میگوید «چگونه» فرمول را حل کنید، اما هرگز اجازه نمیدهد کسی بپرسد «چرا» باید این را یاد بگیریم! انجام دستورات بدون پرسش از چراییِ آن خصلت حیوانات و ماشین آلات صنعتی است. اما فطرت انسانی با پرسش از چیستی و چرایی سرشته شده است. طراحان این سیستم عامدانه به دنبال تربیت انسانهای بدون پرسش و مطیع بودند.
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
ستاد مدارس مسجد محور کشور
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۵) قتلِ «چرا» در پایِ «چگونه» نظام آموزشی به انسان میگوید «چگونه» فرمول را حل
🔴 نقد نظام آموزشی (۹۶)
فطرت انسان به گونهای خلق شده است که کودک پرسشگر است و بزرگترها پاسخگو. یعنی از ابتدای کودکی مدام سوال میپرسد و پاسخ میگیرد تا رشد کند. اما نظام آموزشی این قاعده را کاملا برعکس میکند. یعنی معلم در مقام پرسشگر قرار میگیرد و کودک در مقام پاسخگو. کودکی که با هزاران «چرا» وارد مدرسه میشود بعد از مدت کوتاهی چشمه پرسشگریاش خشک میشود و دیگر سوالی نمیپرسد. چون روح کنجکاو و دانشطلب او تخریب شده است.
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🩸شکستم تا که رفتی؛ شدم تنها که رفتی
دیگه خاک دو عالم تو سر دنیا که رفتی... 💔❤️🔥
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
📌 زن مسیحی آمریکایی:
به دختران آموزش داده میشود تا طوری بزرگ شوند که (گویی) مستقل هستند و به یک مرد نیازی ندارند.
به همین دلیل آنها را برای کسب شغل و یک حقوق ماهیانه به دانشگاه میروند.
دختران مستقل و تنها بزرگ میشوند. اگر ازدواج کنند هیچ راهنمایی ندارند که چگونه همسر یک مرد ،مادر و خانه دار باشند این دارد جامعه آمریکا را نابود میکند.
📌 ما هم به تقلید از غرب، دقیقا همین راه را داریم طی میکنیم. این زن مسیحی آمریکایی اینها رو متوجه شده. یعنی باور کنیم برخی از سیاستگذاران آموزشی ما نمیفهمیدن دارن چه میکنن؟! یعنی هنوز هم نمیفهمن؟!
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🛑 شوخی دانشآموزان با امضاء رئیس جمهور 😂😂
حاجی این چیه واقعا. اونم توی یک سند بین المللی. یکم وقت بذار یک امضای بهتر یاد بگیر 😄😄
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
ستاد مدارس مسجد محور کشور
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
📌 الله اکبر از این پیام رهبری. چه ولولهای در دلها به پا شد با این پیام. همه جا صحبت از این پیام هستش.
گویا روح تازهای در کالبد جمهوری اسلامی دمیده.
🟡 تفاوتِ علیالاصول: از نظر رهبری تا نظر شعام
🔸 پیام مقام معظم رهبری نشان میدهد که برخلاف ادعاها، مخالفت بدنه انقلابی و مردم با مذاکره و تفاهم، نه از روی تندروی، بلکه برآمده از یک فهم عمیق، ایمانی و کاملاً همسو با نگاه رهبری است؛ در حالی که برخی افراد و جریانها کشور را از مسیر مقاومت و بازدارندگی دور کردند.
🔸 رهبر انقلاب با کاربست تعبیر «علیالاصول» آشکار ساختند که از اساس با این تفاهم موافق نیستند، اما احتمالا برای میدان دادن به تجربه و یا هر دلیل دیگری، تصمیم گیری را به شورایعالی امنیت ملی سپردهاند. بنابراین، این تفاهم «تصمیم شورای عالی امنیت ملی» و مغایر با نظر ولیفقیه است و این بار، تکتک اعضای شورا (بهویژه رؤسای دولت و مجلس) باید پاسخگوی تمام عواقب آن باشند.
🔸 تاریخ آمریکا سراسر عهدشکنی و بهانهجویی است و اگر این بار هم با نقض عهد دشمن، تفاهم به بنبست برسد، باز هم برای همگان ثابت میشود که آتشبس و مذاکره از اول غلط بوده و باید مقاومت تا بازدارندگی کامل ادامه مییافت. کما اینکه صاحبان بصیرت از ابتدا بر این موضع تاکید داشتند.
🔸 وظیفه امروز مردم و نیروهای انقلابی، غفلت نکردن، روشنگری و دیدهبانی لحظهبهلحظه است تا با مطالبهگری، مانع از تکرار یک «خسارت محض» دیگر برای کشور شوند.
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329