eitaa logo
ستاد رسانه جنگ
804.2هزار دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
2.2هزار ویدیو
11 فایل
⚔️ ستاد رسانه ای جنگ ✅ ره نگاشت های رصدی و تحلیلی فضای مجازی در موضوع جنگ ایران و آمریکا ارسال سوژه ها: @setadjaang_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
ستاد رسانه جنگ
پزشکیان راهی پاکستان شد 🔹رئیس‌جمهور به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، به‌ویژه ۱
🔸 پزشکیان پیش از عزیمت به پاکستان: بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است 🔹رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاش‌هایی انجام می‌شود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است گفت: ما به دنبال اجرای کامل بندهایی هستیم که در چارچوب قوانین بین‌المللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد. 🔻 @setadresane 🔻
20.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«سند متقن نقش یهود در قتل سیدالشهدا» 📌سخنان حجت‌الاسلام پیرامون کتاب کامل‌الزیارات و روایات مرتبط با سیدالشهدا علیه‌السلام و مسئله یهود و بنی‌اسرائیل در قرآن در قسمت هفتم از “ حسینیه معلی” 🎥 مشاهده کامل قسمت هفتم: [telewebion.ir/program/0x16c59cbc] • @Hosein_aghamiri
مسیر تشییع رهبر شهید انقلاب در تهران اعلام شد «توکلی‌زاده»معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران: 🔹مسیرهای تشییع همچون مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود. 🔹برنامه‌ریزی‌های مفصلی در این زمینه صورت گرفته است. 🔹بیشترین تراکم مردم در نقاط مختلف پیش بینی شده و چگونگی توزیع وسایل نقلیه عمومی نیز مشخص شده است. 🔻 @setadresane 🔻
بقایی تکذیب کرد: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده ایران 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: اساسا در این زمینه هیچ شیوه نامه‌ای وجود ندارد ما به عنوان عضو معاهده منع اشاعه به عنوان کشوری که متعهد به موافقت‌نامه‌های پادمان هست روال جاری رو ادامه خواهیم داد و فکر می‌کنم روال جاری هم خیلی روشن هست. 🔻 @setadresane 🔻
پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد 🔹بقائی درباره عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس گفت: جلسه چهارجانبه با ایران و آمریکا و دو میانجی یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد و قرار شد با وقفه نیم ساعته ادامه پیدا کند، اما در همین فاصله با تهدیدات آمریکا مواجه شدیم و نشست چهارجانبه تشکیل نشد و ادامه مذاکرات با میانجی‌ها صورت گرفت. 🔹ما هیچ تماس مستقیم دیگری با آمریکا نداشتیم. مصحلت این بود از طریق میانجی به تبادل پیام ادامه دهیم. 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد 🔹بقائی درباره عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئ
بقایی: در رابطه با اموال بلوکه شده هر طور که به صلاح کشور باشد تصمیم می‌گیریم 🔹سخنگوی وزارت خارجه درباره نحوه خرج کردن اموال بلوکه شده ایران و ادعاهای آمریکا در این خصوص گفت: برای ما جالب است که فلسفه و هدف جنگ که از بین بردن تمدن ایران و فروپاشی ایران است تبدیل به ثروتمند کردن کشاورزان آمریکا شده است. ما در رابطه با اموال هر طور که به صلاح کشور باشد تصمیم می‌گیریم. 🔹در مورد خرید کالا، وزارت کشاورزی هر آنطور که تشخیص دهد محدودیت ندارد. آقای همتی درباره سایر موارد هم مشخصا در زمینه هزینه کرد از دارایی‌های مسدود شده ایران توضیحاتی دادند. مهم این است که اموال مسدود شده ایران در دسترس برای استفاده آزادانه است و هرطور که تشخیص دهد مصرف می‌کند. 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
بقایی: در رابطه با اموال بلوکه شده هر طور که به صلاح کشور باشد تصمیم می‌گیریم 🔹سخنگوی وزارت خارجه د
بقایی: موضوع موشکی و توانمندی‌های دفاعی هیچ‌وقت بحث مذاکراتی نخواهد بود 🔹سخنگوی وزارت خارجه درباره ادعای بحث موشکی در مذاکرات سوئیس گفت: موضوع موشکی و توانمندی‌های دفاعی ایران اصلا بحث مذاکراتی نبوده و هیچ‌وقت هم نخواهد بود. 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
بقایی: موضوع موشکی و توانمندی‌های دفاعی هیچ‌وقت بحث مذاکراتی نخواهد بود 🔹سخنگوی وزارت خارجه درباره
بقائی: در نشست سوئیس بر اصل سازوکار نظارت بر آتش‌بس لبنان توافق شد/ هیچ توجیهی برای تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در لبنان وجود ندارد/ ایران، آمریکا و لبنان بر سازوکار نظارت بر توقف جنگ تفاهم کردند 🔹سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی مبنی بر سازوکار «واحد مدیریت منازعه» در پرونده لبنان که در قالب مذاکرات سوئیس به توافق طرفین رسید، گفت: 🔹ما از ابتدای تفاهم آتش‌بس، یعنی از ۱۹ فروردین‌ماه تا امروز، شاهد تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان بوده‌ایم. تعهد به توقف جنگ در لبنان یکی از اجزای لاینفک هم تفاهم آتش‌بس فروردین‌ماه و هم توافق خاتمه جنگ در یادداشت تفاهم مورخ ۲۸ خردادماه بوده است. 🔹تعهد آمریکا در این زمینه کاملاً روشن است و هیچ عذر و بهانه‌ای برای تداوم اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان قابل پذیرش نیست. 🔹سازکاری که درباره آن تفاهم شده، با حضور طرف‌های ذی‌ربط، یعنی آمریکا، ایران، میانجیگران و دولت لبنان، شکل خواهد گرفت. این سازوکار ناظر بر حسن اجرای مفاد بند نخست یادداشت تفاهم، به‌ویژه در ارتباط با توقف جنگ در لبنان، خواهد بود و همچنین تلاش خواهد کرد از بروز برخوردهای نظامی جلوگیری کند. 🔹البته درباره جزئیات این سازوکار هنوز باید کار بیشتری انجام شود. در نشست سوئیس درباره اصل موضوع تفاهم حاصل شد، اما با توجه به پیچیدگی مسئله و تعدد طرف‌های درگیر و ذی‌مدخل، قاعدتاً در روزهای آینده باید درباره جزئیات آن گفت‌وگوهای بیشتری صورت گیرد و تفاهم‌های تکمیلی حاصل شود. 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
بقائی: در نشست سوئیس بر اصل سازوکار نظارت بر آتش‌بس لبنان توافق شد/ هیچ توجیهی برای تداوم تجاوزات رژ
تعهد آمریکا برای خروج نیروهایش از منطقه چگونه خواهد بود؟ بقایی: ظرف 30 روز پس از توافق نهایی نیروهای آمریکایی باید از محیط پیرامونی ایران خارج شوند 🔺آمریکا تعهد داده دربازه زمانی مذاکرات به هیچ عنوان به نیروهایش در منطقه اضافه نکند 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
تعهد آمریکا برای خروج نیروهایش از منطقه چگونه خواهد بود؟ بقایی: ظرف 30 روز پس از توافق نهایی نیروها
علت سفر تیم مذاکره کننده ایرانی به عمان چیست؟ 🔺سخنگوی وزارت امور خارجه:این سفر دوجانبه است و در راستای تقویت مناسبات ایران و عمان است. رابطه ما با عمان ممتاز است. موضع عمانی‌ها در تجاوز به ایران مسئولانه بود و ما قدردان این رویکرد مسئولانه هستیم.قرار است درباره مدیریت تنگه هرمز گفتگو شود. 🔻 @setadresane 🔻
ستاد رسانه جنگ
علت سفر تیم مذاکره کننده ایرانی به عمان چیست؟ 🔺سخنگوی وزارت امور خارجه:این سفر دوجانبه است و در را
بقائی: طرف اصلی ایران در اجرای یادداشت تفاهم، دولت آمریکاست/ اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند، ایران یک‌جانبه به اجرای تعهدات ادامه نخواهد داد 🔹سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درباره «ارتباط میان تحولات لبنان و تداوم نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی و اینکه اگر این حملات همچنان ادامه پیدا کند، آیا سازوکار عملی مشخصی برای جلوگیری از شکست روند مذاکرات و دیپلماسی در نظر گرفته شده است؟» گفت: 🔹ما با رویکردی مسئولانه و با حسن نیت از همه ابزارهای موجود برای اطمینان از اجرای تعهدات طرفین استفاده کرده‌ایم. همان‌طور که خودمان به تعهداتمان عمل می‌کنیم، انتظار داریم طرف مقابل نیز به تعهدات خود پایبند باشد. 🔹بر اساس یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد، طرف ما دولت آمریکاست. ما بر اصل «تعهد در برابر تعهد» تأکید کرده‌ایم. در صورتی که طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکنند، نمی‌توانند انتظار داشته باشند که ایران به‌صورت یک‌جانبه به اجرای تعهدات خود ادامه دهد. 🔹علاوه بر این، سازوکاری که در جریان نشست سوئیس درباره آن توضیح داده شد، با هدف کمک به اجرای تعهدات و جلوگیری از بروز تنش‌های بیشتر ایجاد شده است. امیدواریم این سازوکار بتواند گامی مؤثر در راستای اجرای تعهد مندرج در بند نخست یادداشت تفاهم باشد. 🔻 @setadresane 🔻
دیدار و رایزنی دکتر قالیباف و هیئت همراه با سلطان عمان در مسقط با دستور کار ترتیبات مدیریت تنگه هرمز 🔻 @setadresane 🔻