eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
خانم بلاگر از سفر تفریحی خودش به تبریز، توی پیجش با بیش از یک میلیون مخاطب منتشر کرده! اینجا ایرانه! جایی که دویست هزار شهید برای انقلاب دادیم جایی که بی حجابی، حرام شرعی و سیاسی هست ادعا داریم شیعه خانه امام زمان هست! | @seyedebram |
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
سلام میشه ۳ تا الهی به رقیه برا بگید .. سلامم حتما
من خسته تر از آنم؛که گویی برخیز ای کاش جوان میماندم، نه پیری کهن روح. . . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
همان ابتدا باید میرفتم؛نه حال که پایی ندارم؛ | @seyedebram |
+شاید دلم کربلاست...نه؟
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛