eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم خیلی بی ربط دارم فعالیت میکنم به ممبری خودتون ببخشید😔🤣
این چرا لباش کج شده؟🗿 مث‌که اون هفته که نبوده سکته زده😔 | @seyedebram |
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
حدیثه کجارفتی اینا چیه پوشیدی؟ .. یکجای خووووب🤡🤣 +ناشناس آسیدابراهیم؛
بیاین اونور که قرارع از گریه من خنده کنید😔🤣
ـ ولی وایب این عکس>>>🛐❤️‍🔥
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بابت نبودنم امروز عذر خواهم.
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
امروز دوشنبه ست ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه ماه هم دیشب بعد ه
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه اولین طلای کشتی آزادجهان* رو گرفتیم💀🤌🏽 | @seyedebram |
نوش روحتون 🎀🔗 شرمنده بابت گرفتگی صدا؛ کسالت بوده ..