آسِیدْاِبرآهیم؛
- فداتون نشم آخه ؟ :) 🛐❤️🔥 | @seyedebram |
هر چی نگاه میکنم سیر نمیشم😭💘
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- داغ تو سرد نمیشود :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- داغ تو سرد نمیشود :) | @seyedebram |
اره گریه کن گریه کن که رفت .
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
هدایت شده از تَوَسلوابِالزَهـراء🏴¦
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام فاطمه . . !
[🌱:@khademezahra0313 ]
آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام فاطمه . . ! [🌱:@khademezahra0313 ]
آغازش زیبایی اش را چندین برابر میکند :) ..
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی این رفتار آسیدابراهیم در برابر آقا :))) .. 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- ولی این رفتار آسیدابراهیم در برابر آقا :))) .. 💔 | @seyedebram |
اون خودش را خرج ولایت میکرد.. !