آسِیدْاِبرآهیم؛
- تا کجاها رفته بودی ای مسلمان هاردســـــــان ؟ 💔 | @seyedebram |
این واسه گریه های امشب بسه :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ زور بازوی عــــــــــــــــــــلی :)❤️🔥 | @seyedebram |
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه بابا مگه روانی ام ! 💀✅
| @seyedebram |
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ی خفه شو کم داشت ها 😔⚰️
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
Pov: وقتی بالاخره جایی برای تخلیه* قلبم ساختم:) | @seyedebram |
راهیان همراهم بودی :)
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
شمساییییییی >>> 🛐 | @seyedebram |
چیشد یهو آقای فردوسی پور ؟
نگران وحدت اسلامی شدید ؟ !!!
نکنه مسلمون بودن عبیه!؟
نکنه شیعهِ علـــی بودن عبیه!؟
نکنه ایرانی بودن افته !؟
| @seyedebram |