اینقدر سخت درکِ شهید ؟
که به شهیدخدمت ، میگید سیاست؟
به فردی که با تمام وجود و مظلومیتش در راه خدمت شهید شد میگید سیاسی ؟
به تنها کسی که سیاسی بودن رو کثیف نکرد میگید غیر مذهبی؟
به کسی که مذهبی ها رو عاشق کرد میگید غیر مذهبی؟
اینقدر براتون راحت شده این حرفا ؟
« دلم برای رئیسی* _ آسیدابراهیم سوخت .. »
آسید میبینی؟
جلوی عشاقت به عشق تو میگن سیاست!
به عشق تو میگن غیرمذهبی
و تو رو آدم سیاسی خوندن و غیر مذهبی ! :)
میگن اهل بیت و قرآن رو بچسبید ، عشق آسید رو میخواید چیکار..
نمیدونن تو رابط و محافظ عشق ما به اهل بیتی ! :))
نمیدونن تو مفسر قرآنی :))
دردش زیاده ...
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای غمِ من همین بس است ؛
دل شکسته ها ؛
اینو گوش کنید ، زار بزنید ، گریه کنید .
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
آسید من؛
زِ هَمِهْ دَسْتْ کِشیْدَمْ کِه تُو بْاشِی هَمِهْ اَمْ :)
[SSA]
..
همه ز من بریدند ، میگویند دیوانه ام :)