eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ما برای تو ارزان بودیم ! همان هست که ادعای خریداری توعِ گران را میکردیم..
لفظ زبان که همه را در کار است وفا آن کِ دارد که زخم ببندد نه زخم بسازد .
آنچه گفتی بیشتر دشنام بود، اما سپاس احتیاجی نیست همدردی کنی با ما ، سپاس
نمی‌دانستم اذن میخواهد درد هایمان؛ [بار اول است که همچین جسارتی میکنم اما] انشالله که شود مرگ آخرین خاطر مان.
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
باز هم تو مرا دریاب ؛ شاید تنها همدمم تو باشی :) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چون درختی خشک گردد لایق پیوند نیست . | @seyedebram |
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره کوروش* آسوده بخواب! که "سـیدعـــــــــلی" بیدار هست ؛ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
با نفرت میزنی ؛ میشکانی؛ میروی گویا ارزان خریدی مارا، بازا سپاس
با حرف حرف سخنت تمام ما را له کردی بگذرم از بهانه هایت که از ما گذری کردی ؛ | @seyedebram |