آسِیدْاِبرآهیم؛
آنچه گفتی بیشتر دشنام بود، اما سپاس احتیاجی نیست همدردی کنی با ما ، سپاس
با نفرت میزنی ؛ میشکانی؛ میروی
گویا ارزان خریدی مارا، بازا سپاس
نمیدانستم اذن میخواهد درد هایمان؛
[بار اول است که همچین جسارتی میکنم اما]
انشالله که شود مرگ آخرین خاطر مان.
آسِیدْاِبرآهیم؛
نمیدانستم اذن میخواهد درد هایمان؛ [بار اول است که همچین جسارتی میکنم اما] انشالله که شود مرگ آخرین
چه بگویم که آخرین خواسته و سخن مان این بوده و بس ؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
باز هم تو مرا دریاب ؛
شاید تنها همدمم تو باشی :)
| @seyedebram |
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره کوروش* آسوده بخواب!
که "سـیدعـــــــــلی" بیدار هست ؛
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
با نفرت میزنی ؛ میشکانی؛ میروی گویا ارزان خریدی مارا، بازا سپاس
با حرف حرف سخنت تمام ما را له کردی
بگذرم از بهانه هایت که از ما گذری کردی ؛
| @seyedebram |