آسِیدْاِبرآهیم؛
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم! توانی ندارم در برابر توان شما، فقط توانم گفت: خوشا به حالت ا
اولین بار است که به استانی* غبطه میخورم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای تهران* دعا کنید . برای استان های آلوده ..
ولی تهران از آلوده ترین شهر جهان رسید به سومین شهر پاک جهان 🎀
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اون یک آیه ساده نیست >>> ❤️🩹
| @seyedebram |
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خائن همیشه بوده است! . .
| @seyedebram |
منم به این اقتصاد اعتراض دارم ولی
به اون مدل اعتراض هم انتقاد دارم
منم به آزادی بیان اعتقاد دارم ولی
به مردم مخلص اطمینان دارم .
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Pov: تیپکال بچه شیعه 💀💘
| @seyedebram |