eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
﴿ وَقَالوا حَسْبُنَا الله و نِعْمَ الْوَکِیلُ ﴾ (مومنان حقیقی ، وقتی به آنان می گویند از لشکر ا
⁴_ رازِ نشکستن ! •عبور از طوفان کار همه نیست !🚫 اما دشوار تر اینه که توی کوران* تندباد ها فریاد بزنی : « چیزی به جز زیبایی ندیدم ! » دیگه فهمیدید چی به چیه ❤️‍🩹 •راستی .. راز اون خانوم چی بود ؟ که بر بلندایِ قتلگاه ، در تماشای 'پیکرِخونین' برادر تاب آورد ؟ که کودکان بی پناه را یکی یکی سوار بر شتر کرد ؟ •که در کاخ یزید پیروزمندانه بر دشمن نهیب زد : « به خدا سوگند نمی‌توانی نام ما را از یاد ها ببری ! » خیلی توش حرفه ها ! جدی ببین چقدر این حرف می‌تونه تـاریخ ساز و آینده ساز باشه ! .. • شاید واقعا همین آیه باعثش شده : ﴿ حَسَبنا الله و نِعمَ الوَکیل ﴾ ♥️ + رفیق دوباره بخون :)) ✈️ | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
اللهم الرزقنا شهادت فی الخدمتک؛
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- از کسی که وسط خیابون نشست قهرمان ساختن ! .. | @seyedebram |
• یک سوال داشتم ؛ هزار بار دیدیم ارزشی* ها جونشون رو فدای این سرزمین کردند ! اما برعندازان* گرامی چه غلطی کردند ؟ 🤡 | @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تو را به چه جرم می‌سوزانند ؟ + به جرم ارادت به علـــــی ! . ‌. | @seyedebram |