eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
خب خب قرارع براتون یک کلاس* بزاریم 🌚💘 « کلاس شــــــهادت🫀 » [به صورت کاملا اختصاصی] از چنل آسیدابراهیم . - از این بعد قرار هست در ماه دو الی سه بار ، فرازی از کتابِ ارزشمند « کلاس شهادت » رو به صورت کاملا ' تحلیل و تفسیر ' قرار بدیم . ▫️ حالا اصن این کلاسِ شــــهادت🫀 چی هست ؟ یک کتاب راجب موضوعات اخلاقی و رفتاری شهیدِ عزیز آسیدابراهیم . ▫️ هر فراز از کتاب که در حد یک صفحه در کتاب چاپ شده رو به حالت تفسیر و تحلیل امروزی درمیاریم و در اختیار شما می زاریم❤️‍🩹 🔻 در ضمن خوشحال میشم همتون بخونید و براش وقت بزارید بالاخره توی کانالِ اختصاصی شهید رئیسی* هستید 🥲 + کلاسِ شــــهادت 🫀 رو علاوه بر خوندن به کار بگیرید تا به جز دوم این عبارت برسید :)) | @seyedebram |
پیامی که باعث شد پارت اول رو بزارم: ❤️‍🔥
1 🫀 ▫️معرفت‌الله؛ نقطه آغاز رشد انسان! معرفت‌الله، یعنی شناخت خدا؛ ✨ اما نه شناختی سطحی و زبانی، بلکه شناختی که جهت زندگی انسان را تغییر می‌دهد. معرفت‌الله یعنی انسان بفهمد که در این عالم، هیچ چیز مستقل از خدا نیست؛ نه قدرت، نه ثروت، نه موقعیت، نه علم، نه حتی نفس کشیدن! ▫️وقتی گفته می‌شود: «هر چه هست متعلق به خداست» این جمله فقط یک باور اعتقادی نیست، بلکه یک" قاعده حاکم" بر کل زندگی انسان است. یعنی اگر من امروز سالمم، اگر موفق می‌شوم، اگر شکست می‌خورم، اگر محبوب می‌شوم یا فراموش می‌شوم، اگر قدرت دارم یا ناتوان می‌شوم، همه و همه در دایره‌ی اراده و تدبیر الهی قرار دارد! ▫️حالا چند تا مثال بگم ؟👀🔗 آدم امروز، خود را مالک همه‌چیز می‌داند؛ می‌گوید: «با تلاش خودم به این جایگاه رسیدم»🏆✅ «پولش مال خودمه»💸✅ «آینده‌ام دست خودمه»💎✅ اما کافی است یک اتفاق کوچک بیفتد: یک بیماری ناگهانی🦠 یک تصادف🩸 یک بحران اقتصادی📊 یا حتی یک تصمیم خارج از اختیار ما📍 تا تمام این «من می‌توانم‌ها» فرو بریزد.🌪 ▫️اینجاست که انسان می‌فهمد مالکیت حقیقی از آنِ او نبوده است! «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون» _ بازگشت به حقیقت مالکیت_ این آیه معمولاً فقط در زمان مصیبت‌ها خوانده می‌شود، اما در حقیقت، یک جهان‌بینی کامل است.🌏✨ ▫️یعنی: من از خدا هستم داشته هایم از خداست توانایی‌هایم از خداست و در نهایت، خودِ من به سوی او بازمی‌گردم! ▫️حالا چند تا مثال بگم ؟ فرض کنید فردی سال‌ها برای ساختن یک برند، یک پیج بزرگ، یک جایگاه اجتماعی یا یک زندگی ایده‌آل زحمت کشیده است🥇 📍 اما یکهو: پیجش بسته می‌شود🚫 اعتبارش زیر سؤال می‌رود🚫 یا شرایطی پیش می‌آید که همه چیز از دست می‌رود .. امااااا ▫️اگر «معرفت‌الله» در دل او باشد، این اتفاق او را نابود نمی‌کند؛ چون می‌داند: «من مالک مطلق نبودم؛ امانت‌دار بودم.» اما اگر معرفت‌الله نباشد، همین اتفاق او را به افسردگی، خشم، پوچی یا حتی انکار خدا می‌کشاند.🌪 ▫️حالا وقتشه بگم ! توجه به خدا؛ عامل رشد و کمال انسان. 🔗♥️ + عجله نکن رفیق هنوز مونده... | @seyedebram |
تقدیم روحتون؛
حالا که میتونید نظر بدید ؟🥲💗 https://eitaa.com/dakedel
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رقیه امسال تولدش را تنهایی جشن میگیرد💔
جوری که بعد ۴۷ سال ، امام همه رو میاره پای کار :
🇮🇷✨
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
از این عکسا زیاد تو اتاقتون بزارید ؛ باعث میشه بیشتر قدرِ قشنگی های زندگیتونو بدونید:)