آسِیدْاِبرآهیم؛
- اگه قرار به مراسم چهلم باشه .. باید برای این جوانانِ مدافع مراسم گرفته بشه .. :)💔 | @seyedebram |
چرا اینقدر گریه میکنی اون فقط یک کلیپ .. ؟
| @seyedebram |
ولی خودمونیم ها ؛
اینستا رو حذف کنیم پهلوی سقوط میکنه 🤡👍🏻
| @seyedebram |
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مدعیان تمدن کوروش چیشدددد؟ 🗿
| @seyedebram |