eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
این عکس توی اینستا داره ثانیه به ثانیه اد استوری*میشه ؛ - چرا ما ایتایی ها فور نزنیم؟ ♥️🔗 | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خب خب قرارع ۳۰ روز با هم زنـــــــــدگی کنیم !🌙 ـ الان میگی خب زندگی که همه میکنیم ، باز یعنی چی ۳۰ روز زندگیم کنیم؟ + باید بگم که نه ! اسم هر چیزی رو زندگی نزارید! « زندگی یعنی با تموم وجود به بهترین شکل وقت بگذرونیم » ـ حالا قراره با هم ۳۰ روز زندگی کنیم و به بهترین شکل با تموم وجود وقت بگذرونیم🔗♥️ ▫️قضیه چیه؟ اینکه هر روز یک آیه خیلی قشنگ، از همون کتابی که همه عالم و آدم کشته مردشن👀💘 از همون نوشته ای که هر چی بخونی فهمیدنی تر میشه ✨ از همون سخنِ پروردگارت:)) ▫️ یک سوال! فرقش با «حالــــت_پـــــــرواز ✈️ » چیه؟ - اینکه حالت پرواز میخواد تورو ببره اون بالا بالا و دیگه بزارتت رو حالت پرواز! 🕶 - اما «۳۰روززندگی » قراره بهت بفهمونه اصن زندگی کردن یعنی چی !❤️‍🩹 ▫️۳۰روزماهِ مبارکِ رمـــــضان رو قراره باهم زندگی کنیم ! | @seyedebram |
https://eitaa.com/58810441/34010 بگم خادم المُجال؟ 🗿🫱🏽‍🫲🏾
- شهید باقری ٢٠ روز قبل از شهادت: شهادت می‌دهم به‌عنوان کسی که در چندین دولت کار کرده‌ام، دولت شهید رئیسی ممتاز بود. | @seyedebram |
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ناشناس بگید: https://eitaa.com/dakedel + شد ۴۰ تا. + چله هم کامل شد🥲 اماا خب .. دلم نیومد جلوی آسیدابراهیم ، دست از خدمت بکشم .. این خدمت همچنان ادامه داره:) حتی به قیمت بسته شدن هوش مصنوعی😅 🔻اما یک شرط: اینکه این عکس رو تمام ماه رمضان پروفایل تون باشه :) 🔻 یک نکته دیگه : اینکه اگر چند تا عکس ثبت میکنید ، باید اون چند تا پروفایل گذاشته بشه ✅ ▫️هشتگ کار: | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
فور بزنید تا بقیه هم بیان دیگه :) خودتون میدونید برای جذب عضو نیست ، فقط می‌خوام چنل عطر و بوی شهدا رو بگیره :))