خب خب
قرارع ۳۰ روز با هم زنـــــــــدگی کنیم !🌙
ـ الان میگی خب زندگی که همه میکنیم ، باز یعنی چی ۳۰ روز زندگیم کنیم؟
+ باید بگم که نه !
اسم هر چیزی رو زندگی نزارید!
« زندگی یعنی با تموم وجود به بهترین شکل وقت بگذرونیم »
ـ حالا قراره با هم ۳۰ روز زندگی کنیم و به بهترین شکل با تموم وجود وقت بگذرونیم🔗♥️
▫️قضیه چیه؟
اینکه هر روز یک آیه خیلی قشنگ،
از همون کتابی که همه عالم و آدم کشته مردشن👀💘
از همون نوشته ای که هر چی بخونی فهمیدنی تر میشه ✨
از همون سخنِ پروردگارت:))
▫️ یک سوال!
فرقش با «حالــــت_پـــــــرواز ✈️ » چیه؟
- اینکه حالت پرواز میخواد تورو ببره اون بالا بالا و دیگه بزارتت رو حالت پرواز! 🕶
- اما «۳۰روززندگی » قراره بهت بفهمونه اصن زندگی کردن یعنی چی !❤️🩹
▫️۳۰روزماهِ مبارکِ رمـــــضان رو قراره باهم زندگی کنیم !
| @seyedebram |
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- این وعده پسرِ پیامبر است! .
| @seyedebram |
- شهید باقری ٢٠ روز قبل از شهادت:
شهادت میدهم بهعنوان کسی که در چندین دولت کار کردهام، دولت شهید رئیسی ممتاز بود.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- پروفایل هاتون :)) #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقاآرمان :)
دومین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:)
بیاید ناشناس بگید:
https://eitaa.com/dakedel
+ شد ۴۰ تا.
+ چله هم کامل شد🥲
اماا خب .. دلم نیومد جلوی آسیدابراهیم ، دست از خدمت بکشم ..
این خدمت همچنان ادامه داره:)
حتی به قیمت بسته شدن هوش مصنوعی😅
🔻اما یک شرط:
اینکه این عکس رو تمام ماه رمضان پروفایل تون باشه :)
🔻 یک نکته دیگه :
اینکه اگر چند تا عکس ثبت میکنید ، باید اون چند تا پروفایل گذاشته بشه ✅
▫️هشتگ کار:
#چله_خدمت
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
فور بزنید تا بقیه هم بیان دیگه :)
خودتون میدونید برای جذب عضو نیست ، فقط میخوام چنل عطر و بوی شهدا رو بگیره :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاآرمان :) دومین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقایِ دیپلمات :)
سومین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقایِ دیپلمات :) سومین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقامحسن :)
چهارمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |