آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ فائزه خانوم :) نهمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ سردار:)
دهمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
- همه چنل ها با حمایتی و تبلیغ و پول براتون عکس میزنن؛
اما چنل آسیدابراهیم فقط خدمت >>>🛐❤️🔥
شاید یک نفر بخواد عکس رفیق شهیدش رو اینطوری برای ماه رمضون داشته باشه خب :))
#فورشرعی
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- تو قلبم نمیتونه کسی جاتو بگیره! :)
رضــــــاجان چقدر اسمِ قشنگت گریه داره ..
| @seyedebram |