تا اینجای ماه رمضان که خداروشکر خوب بوده؛
فقط ۲۹ روز و نصفی دیگه مونده🗿✌🏻
#فور
| @seyedebram |
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- کی بهت گفت این بگی بابا جووون ؟ 😔🤌🏻
| @seyedebram |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش میشد که تُ ؛
با معجزه ای برگردی ..
| @seyedebram |
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Pov: رفتی جایی که تو کتاب ها می خوندی :)
| @seyedebram |
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مثلا از افطاری های آقاامام رضا ، نصیب ما بشه ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاحسن رجبی :) پانزدهمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقانویدصفری :)
شانزدهمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ماه رمضون تو مدرسه های کشورهای اروپایی :))
| @seyedebram |