آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقایِ صدرزاده :) هفدهمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقاامیرامینی :)
هفدهمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- روتین پوستی فقط نمازِشب 🛐❤️🔥
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاامیرامینی :) هفدهمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقاعباس:)
هجدهمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
هدایت شده از 【🇮🇷 شهید محمدجواد تندگویان 】
آقای بوشهری می گفت: پس از اسارت، محمدجواد را از ما جدا کردند. صدای او را هنگام اذان يا قرائت قرآن می شنيديم که با صدای بلند قرآن تلاوت می کرد، محمدجواد دعای کمیل را کاملا حفظ بود و شب های جمعه دعای کميل می خواند و برای اینکه روحیه ما و سایر اسرا بالا برود بلند تر میخواند به طوری که صدایش به گوش می رسید و هر بار نيز به دليل اين رفتارش مورد شکنجه قرار می گرفت.
🌱 شب های جمعه دعای کمیل را به نیت شهید محمدجواد تندگویان بخوانیم
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاعباس:) هجدهمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقای سیاهکالی:)
نوزدهمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
چله کامل شد🥲
اماا خب .. دلم نیومد جلوی آسیدابراهیم ، دست از خدمت بکشم ..
این خدمت ادامه داره:)
حتی به قیمت بسته شدن هوش مصنوعی😅
+پس شما هم یاری کنید و اون پیام رو فور بزنید ♥️
آسِیدْاِبرآهیم؛
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :) | @seyedebram |
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم
شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :)
| @seyedebram |