آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاجهادمغنیه :) بیست و هفتمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقا زین الدین :)
بیست و هشتمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
بسوز ای سعی باطل
پرچم ایران نمیسوزد! 🇮🇷
- هر پرچمی پرچم آمریکا نیست
که راحت مثل شیطان بسوزد...
| @seyedebram |