eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
بسوز ای سعی باطل پرچم ایران نمی‌سوزد! 🇮🇷 - هر پرچمی پرچم آمریکا نیست که راحت مثل شیطان بسوزد... | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
برام «الهی به رقیه» میگید ؟ خیلی گیرم ..
بازم نجاتم دادید :)
تازه شروع شده !
با تاخیر بریم سراغ آیه🥲
«وَرَحْمَتِي وَسِعَتْ كُلَّ شَيْءٍ» (سوره اعراف، آیه ۱۵۶) «و رحمت من همه چیز را فراگرفته است.» ▫️ این آیه میگه مهربانیِخدا هیچ حد و مرزی نداره؛ همه چیز و همه آدم‌ها رو دربر می‌گیره! ▫️یعنی حتی اگر خیلی احساس بدی نسبت به خودت داری، باز هم زیر چتر رحمت خدا هستی!☂️✨ _ مثل اینترنت وای‌فای که همه جا پوشش می‌ده، 📡 رحمت خدا هم همه جا هست؛ حتی وقتی حسش نمی‌کنی ! . خدا فقط آدم‌های کامل و بی‌عیب رو دوست نداره؛ حتی آدم‌های اشتباه‌کار رو هم دوست داره .. ❤️‍🩹 ▫️مثل ؟ ـ وقتی دوستت باهات قهره ولی مادرت باز هم دوستت داره و هواتو داره 💘 رحمت خدا خیلی بیشتر از اینه .. • این آیه میگه هیچ‌کس از محبت خدا بیرون نیست، حتی کسی که خیلی خودش را خراب‌شده می‌دونه .🚶. _ وقتی فکر می‌کنی خدا ازت ناراحته، این آیه میگه: نه، مهربانی من همه جا هست ! :) ـ مثل باران که روی همه می‌باره، نه فقط آدم‌های خوب؛ رحمت خدا هم همین‌طوره !☁️🌚 ـ این آیه خیلی ضد ترس و اضطرابه، چون میگه خدا اساساً مهربانه، نه خشمگین و سخت‌گیر! 🚫 تو در دریای محبت خدا زندگی می‌کنی، حتی وقتی خودت اینو فراموش می‌کنی :)) ³⁰ 🌙 | @seyedebram |
- دنیای عجیبی شده . | @seyedebram |
روزدختر؟ نه ممنون 30 فروردین هست 🎀