میگن تهران کل میکشن ، شادی میکنند ، میرقصند ..
+ مظلوم علی ! .
| @seyedebram |
همیشه سراینکه به نبود آقا فکر کنیم ، باهم دعوا میکردیم .
اما همیشه هم می گفتیم :
هر چی باشه آقایِ رئیسی هست ! ..
الان چی بگیم ؟
کیو داریم دیگه ؟
تموم امید مون ، جونمون ، شمابودی!
حالا دیگه ایمان مون رو برای مولا قوی میکنیم ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
شرمنده اما .. هر خدمتی صورت بگیره درراه آقامون هست .
شرمنده شماهم هستم.
- این تصویر بهشتی را یادتونه ؟
دوباره تکرار شد ؛
اینبار در خود بهشت !
رهبر شهیدمان با دختران شهید میناب :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
درد ؟ بدون کاهشِ آمار ، ویو به طرز قابل مشاهده ای کاهش پیدا کرده .. 💔 دعای سلامتی برای همه خواستارم
درد ؟
نیازبه گفتن نیست ؛ الان همه وجودمونو گرفته .
| @seyedebram |