eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
به راستی که او همان علــــــــی بود .
دیگه باید کنار اسم آقامون هم بزاریم : ( قدس سره ) | @seyedebram |
میگن تهران کل میکشن ، شادی میکنند ، می‌رقصند .. + مظلوم علی ! . | @seyedebram |
عزیزترازجان داشتیم که رفت .. 💔
حالمون :
همیشه سراینکه به نبود آقا فکر کنیم ، باهم دعوا میکردیم . اما همیشه هم می گفتیم : هر چی باشه آقایِ رئیسی هست ! .. الان چی بگیم ؟ کیو داریم دیگه ؟ تموم امید مون ، جونمون ، شمابودی! حالا دیگه ایمان مون رو برای مولا قوی می‌کنیم .. | @seyedebram |
هنوز مونده باور کنیم .
- این تصویر بهشتی را یادتونه ؟ دوباره تکرار شد ؛ این‌بار در خود بهشت ! رهبر شهیدمان با دختران شهید میناب :) | @seyedebram |
خوب جمع تون جمع اون بالا :)
خیلی ها الان عضو کانال آقا میشن :) https://eitaa.com/khamenei_ir/45978