eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- تصویر هوایی از آماده‌سازی قبور دانش‌آموزان شهید مینابی 💔 | @seyedebram |
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 فراخوان «سخنی با رهبر شهیدم» آغاز به‌کار کرد ❤️ آخرین صحبت شما خطاب به رهبر شهید انقلاب اسلامی چیست؟ 🌷 بسم الله الرّحمن الرّحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً. 🗓 در پی شهادت حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه در حمله متجاوزانه آمریکایی-صهیونی به کشور عزیزمان، رسانه KHAMENEI.IR از شما مخاطب گرامی دعوت می‌کند، با شرکت در فراخوان «سخنی با رهبر شهیدم» آخرین جمله یا دل‌نوشته‌ای که دوست داشتید به رهبر شهید انقلاب اسلامی بگویید را بیان کنید. 📱 جملات خود را از طریق پیوند زیر برای ما ارسال کنید. farsi.khamenei.ir/news-content?id=62791
عه وا اوووخ شدی که !
جنگ داره طبقِ تعیینات رهبرپیش می‌ره :))
داره مثلا تسلیت میگه ! | @seyedebram |
آقامجتبی خامنه ای ، اززیرِآوارزنده بیرون اومدن :) جهت سلامتی شون صلوات . | @seyedebram |
وقتی خبر شهادت همسر آقا قطعی شد باخودم گفتم آقا بالاخره یه سفر با خانواده‌ش رفت.. خودش، همسرش، دخترش، نوه‌اش و عروسش... | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -