eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
عه وا اوووخ شدی که !
جنگ داره طبقِ تعیینات رهبرپیش می‌ره :))
داره مثلا تسلیت میگه ! | @seyedebram |
آقامجتبی خامنه ای ، اززیرِآوارزنده بیرون اومدن :) جهت سلامتی شون صلوات . | @seyedebram |
وقتی خبر شهادت همسر آقا قطعی شد باخودم گفتم آقا بالاخره یه سفر با خانواده‌ش رفت.. خودش، همسرش، دخترش، نوه‌اش و عروسش... | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
آقایِ ما کشته شده ؛ ما خواب داشته باشیم ؟ ..
خستم مثلِ این پیرمرد توی مراسم آقایِ شهیدمون :
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
منم همینطور آقای کریمی، منم همینطور..