eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- اللهم عجل لولیک فرج -
آقایِ ما کشته شده ؛ ما خواب داشته باشیم ؟ ..
خستم مثلِ این پیرمرد توی مراسم آقایِ شهیدمون :
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
منم همینطور آقای کریمی، منم همینطور..
امید داشته باشید ؛ و‌جوری جهاد کنید که حقیقت بشه نه حسرت . + ۱۲ روز فرصت داریم رفیق :) | @seyedebram |
آقاجانم؛ خودبگو ، گر همه تن ها آرام است ؛ با دل ناآرام مان چه کنیم ؟ .. با این قلب مجروح چه کنیم ؟ .. با چشمان بارانی مان چه کنیم ؟ .. تن که هیچ روحمان بی جان شد . | @seyedebram |
زندگی رو اون دختربچه دبستانی میناب برد .
الان کنار حاج قاسمتی :)
ناامید نشید شیعیان . | @seyedebram |
توییت یک کاربر انگلیسی زبان: الان ۹۰ درصد مردم دنیا ایران رو اینجوری میبینن ! | @seyedebram |