امید داشته باشید ؛ وجوری جهاد کنید که حقیقت بشه نه حسرت .
+ ۱۲ روز فرصت داریم رفیق :)
| @seyedebram |
آقاجانم؛
خودبگو ، گر همه تن ها آرام است ؛
با دل ناآرام مان چه کنیم ؟ ..
با این قلب مجروح چه کنیم ؟ ..
با چشمان بارانی مان چه کنیم ؟ ..
تن که هیچ روحمان بی جان شد .
| @seyedebram |
توییت یک کاربر انگلیسی زبان: الان ۹۰ درصد مردم دنیا ایران رو اینجوری میبینن !
| @seyedebram |