امید داشته باشید ؛ وجوری جهاد کنید که حقیقت بشه نه حسرت .
+ ۱۲ روز فرصت داریم رفیق :)
| @seyedebram |
آقاجانم؛
خودبگو ، گر همه تن ها آرام است ؛
با دل ناآرام مان چه کنیم ؟ ..
با این قلب مجروح چه کنیم ؟ ..
با چشمان بارانی مان چه کنیم ؟ ..
تن که هیچ روحمان بی جان شد .
| @seyedebram |
توییت یک کاربر انگلیسی زبان: الان ۹۰ درصد مردم دنیا ایران رو اینجوری میبینن !
| @seyedebram |
دیگه برای کی بخونیم :
رهبراگرفرمان دهد ، جان را فدایش میکنم ؟ .. 💔
| @seyedebram |
هدایت شده از "اِپینِفرین"
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم
شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم
میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم
که در بین شاعران ، آن ماهرت باشم
میخواستم انگشتری ، نامهای ، نیمنگاهی
هدیه بگیرم ، تا ابد در خاطرت باشم
میخواستم با شعرهایم مهر تاییدی
بر درخواست دیدار و ، زائرت باشم
مابین خواندن از سر ذوق و بیتابی
با لکنت و اشک شوق ، ناظرت باشم
میخواستم .. اما کجا رفت آرزوهایم؟!
باید به فکر دیدار آخرت باشم
میخواستم با شعرهایم .. اما با این حال
باید در غیابت ، شاعر حاضرت باشم !
_حائل