eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
امید داشته باشید ؛ و‌جوری جهاد کنید که حقیقت بشه نه حسرت . + ۱۲ روز فرصت داریم رفیق :) | @seyedebram |
آقاجانم؛ خودبگو ، گر همه تن ها آرام است ؛ با دل ناآرام مان چه کنیم ؟ .. با این قلب مجروح چه کنیم ؟ .. با چشمان بارانی مان چه کنیم ؟ .. تن که هیچ روحمان بی جان شد . | @seyedebram |
زندگی رو اون دختربچه دبستانی میناب برد .
الان کنار حاج قاسمتی :)
ناامید نشید شیعیان . | @seyedebram |
توییت یک کاربر انگلیسی زبان: الان ۹۰ درصد مردم دنیا ایران رو اینجوری میبینن ! | @seyedebram |
دیگه برای کی بخونیم : رهبراگرفرمان دهد ، جان را فدایش میکنم ؟ .. 💔 | @seyedebram |
هنوز مونده باور کنیم .
هدایت شده از "اِپی‌نِفرین"
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم که در بین شاعران ، آن ماهرت باشم میخواستم انگشتری ، نامه‌ای ، نیم‌نگاهی هدیه بگیرم ، تا ابد در خاطرت باشم میخواستم با شعرهایم مهر تاییدی بر درخواست دیدار و ، زائرت باشم مابین خواندن از سر ذوق و بی‌تابی با لکنت و اشک شوق ، ناظرت باشم میخواستم .. اما کجا رفت آرزوهایم؟! باید به فکر دیدار آخرت باشم میخواستم با شعرهایم .. اما با این حال باید در غیابت ، شاعر حاضرت باشم ! _حائل
مثلا اینجوری براش عزاداری کنید .