هدایت شده از "اِپینِفرین"
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم
شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم
میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم
که در بین شاعران ، آن ماهرت باشم
میخواستم انگشتری ، نامهای ، نیمنگاهی
هدیه بگیرم ، تا ابد در خاطرت باشم
میخواستم با شعرهایم مهر تاییدی
بر درخواست دیدار و ، زائرت باشم
مابین خواندن از سر ذوق و بیتابی
با لکنت و اشک شوق ، ناظرت باشم
میخواستم .. اما کجا رفت آرزوهایم؟!
باید به فکر دیدار آخرت باشم
میخواستم با شعرهایم .. اما با این حال
باید در غیابت ، شاعر حاضرت باشم !
_حائل
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاک عالم تو سر دنیا که رفتی .. !
| @seyedebram |
تواین شرایط بانک مرکزی از
"اسکناس یک ملیونیش" رونمایی میکنه !
| @seyedebram |
خانوادهِ شهیدِ آقایِ شهیدمون . :)
🔻که آقامجتبی مون الحمدالله به شکل معجزه آسایی زنده هستند.
| @seyedebram |
نماز صبح بیدار شدیم و خبر شهادت حاج قاسم ..
نمازصبح بیدار شدیم و خبر شهادتِ شهید رئیسی ..
نمازصبح و خبرِشهادتِ آقا ..
دلم میخواهد نماز صبح دیگر بشنوم :
انا بقیه الله!
انا المهدی ..
| @seyedebram |
این قاب هم تکمیل شد ..
+ جایِ آسیدابراهیم در سمتِ راست خالیه :)
| @seyedebram |
میناب قیامتی شده ..
آخه تشیع دخترایِ شهیدِ بی علمدارمونه .
آخه اینجا ما داغداریم ؛
ولی اون بالا بالا ها که جمع جمعِ علمدارورقیه هاست .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم که در بی
ولی غمِ این شاعر در حسرت دیدار رهبری ..