eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از "اِپی‌نِفرین"
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم که در بین شاعران ، آن ماهرت باشم میخواستم انگشتری ، نامه‌ای ، نیم‌نگاهی هدیه بگیرم ، تا ابد در خاطرت باشم میخواستم با شعرهایم مهر تاییدی بر درخواست دیدار و ، زائرت باشم مابین خواندن از سر ذوق و بی‌تابی با لکنت و اشک شوق ، ناظرت باشم میخواستم .. اما کجا رفت آرزوهایم؟! باید به فکر دیدار آخرت باشم میخواستم با شعرهایم .. اما با این حال باید در غیابت ، شاعر حاضرت باشم ! _حائل
مثلا اینجوری براش عزاداری کنید .
تواین شرایط بانک مرکزی از "اسکناس یک ملیونیش" رونمایی می‌کنه ! | @seyedebram |
خانوادهِ شهیدِ آقایِ شهیدمون . :) 🔻که آقامجتبی مون الحمدالله به شکل معجزه آسایی زنده هستند. | @seyedebram |
نماز صبح بیدار شدیم و خبر شهادت حاج قاسم .. نمازصبح بیدار شدیم و خبر شهادتِ شهید رئیسی .. نمازصبح و خبرِشهادتِ آقا .. دلم میخواهد نماز صبح دیگر بشنوم : انا بقیه الله! انا المهدی .. | @seyedebram |
این قاب هم تکمیل شد .. + جایِ آسیدابراهیم در سمتِ راست خالیه :) | @seyedebram |
میناب قیامتی شده .. آخه تشیع دخترایِ شهیدِ بی علمدارمونه . آخه اینجا ما داغداریم ؛ ولی اون بالا بالا ها که جمع جمعِ علمدارورقیه هاست . | @seyedebram |
بنازم کره شمالی رو :)) | @seyedebram |