eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
میناب قیامتی شده .. آخه تشیع دخترایِ شهیدِ بی علمدارمونه . آخه اینجا ما داغداریم ؛ ولی اون بالا بالا ها که جمع جمعِ علمدارورقیه هاست . | @seyedebram |
بنازم کره شمالی رو :)) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
ودوروز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |
- تصاویری از تخریب کاخ گلستان ! ایرانیان خارج نشین بی ریشه دریابید ! دستپختتان را کاخ گلستان است. این کاری که آمریکا به خاطر دیاثت شما با ایران کرد را یکبار سر سوریه و عراق آورده بود! | @seyedebram |
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
فقط اون قسمت از سخنرانی آقامون که می‌فرمایند: "هرچه را که دوست بداری ؛یک روزی از تو جدا خواهد شد "!:))
تازه فهمیدی ؟ الان ۵۰ سال قبل نیست ! | @seyedebram |
حمله دیروز اسرائیل به میدان فردوسی تهران ! | @seyedebram |