میناب قیامتی شده ..
آخه تشیع دخترایِ شهیدِ بی علمدارمونه .
آخه اینجا ما داغداریم ؛
ولی اون بالا بالا ها که جمع جمعِ علمدارورقیه هاست .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
میخواستم با شعرهایم شاعرت باشم شرحی از این لبخندهای ظاهرت باشم میخواستم آنقدر فسفر بسوزانم که در بی
ولی غمِ این شاعر در حسرت دیدار رهبری ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
ودوروز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
- تصاویری از تخریب کاخ گلستان !
ایرانیان خارج نشین بی ریشه
دریابید !
دستپختتان را
کاخ گلستان است.
این کاری که آمریکا به خاطر دیاثت شما با ایران کرد را یکبار سر سوریه و عراق آورده بود!
| @seyedebram |
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
فقط اون قسمت از سخنرانی آقامون که میفرمایند: "هرچه را که دوست بداری ؛یک روزی از تو جدا خواهد شد "!:))