آسِیدْاِبرآهیم؛
@seyedebram
1.7هزار
دنبالکننده
2.8هزار
عکس
1.6هزار
ویدیو
1
فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون |
@dakedel
📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
پیوستن
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبالکننده
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
هدایت شده از
شهیدِ گُمنام:)
فقط اون قسمت از سخنرانی آقامون که میفرمایند: "
هرچه را که دوست بداری ؛یک روزی از تو جدا خواهد شد
"!:))
آسِیدْاِبرآهیم؛
تازه فهمیدی ؟ الان ۵۰ سال قبل نیست ! |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
حمله دیروز اسرائیل به میدان فردوسی تهران
! |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
معلمان شهیدمون :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
دختر،النگو،یک دست .. |
@seyedebram
|
مطالب بعدی