eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رفقا توجه داشته باشید . خبردفن آقامون واقعیت ندارد ! و هدفشان این که می‌خوان مردم رو به این شهرها بکشانند ! و هنوز هم اعلام رسمی نشده . پس لطفا در نشر این پیام شریک باشید . | @seyedebram |
حالتون خوبه ؟ - قرارمون یادتون نره ! امشب تو خیابون و مسجد ها . و اینکه عکس های قشنگ حضورتون در "مراسم پدرمون" رو برام بفرستید : @hadisehshirii + عکس نمادِ داشتن داغ پدر هست .
[ ☫ واسه کنار اسماتون ]
هدایت شده از |عطر رمان|🇮🇷
از خون کودکان وطن لاله دمیده . . .
جنایت در آزادی !
بنازم طارمی رو :)))
اگر تهران به دیدارت نرسیدم به مشهد میایم به پابوس :) .. | @seyedebram |
میخوام بگم امشب همچین کسایی اومدن با شرایط خاص اومدن. برای رهبرشون، به خونخواهی رهبر شهیدمون با کالسکه اومدن با رده سنی مختلفی از بچه ها اومدن با معلولیت اومدن پیر و جوان اومدن با غم در دل اما مشت های گره کرده اومدن همه به عشق رهبر شهید و کشورمون ،وطنمون،ایران به خیابان ها میایم و همراه با رزمندگان دفاع می‌کنیم.