آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میبینم که آسید مهمون داری ؛
اونم چه مهمونی :)
طاقت نیاوردی دو سال بگذره ؟
خب فکر دل مارو میکردی ..
خودت که رفتی ، ما سوختیم
حالا آقا هم رفت دیگه ما چجوری سربلند کنیم ؟
دیگه ما تا ابد عزاداریم!
داغداریم !
حالا ما موندیمُ دنیای بی علی و مشهد :)
| @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احوالات ایرانیان داخل و خارج !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- حرومزاده ها دست به پخش فراخوان زدند .. + به ولله قسم ازتون نمیگذریم ! | @seyedebram |
🔻رفقا خیابون هارو خالی نزارید ..
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسانه ملی:مجلس خبرگان کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و رهبری تا ساعات آینده اعلام میشود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رسانه ملی:مجلس خبرگان کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و رهبری تا ساعات آینده اعلام میشود
دیگرتنهاگریه حالم را میداند .
_ حالا سازمان ملل لال شده !
« نمیتوانم برای محکوم کردن کشتار کودکان در یک مدرسه واژه ای کافی پیدا کنم »
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
میبینم که آسید مهمون داری ؛ اونم چه مهمونی :) طاقت نیاوردی دو سال بگذره ؟ خب فکر دل مارو میکردی .. خ
- خوشازِحال تهران و تهرانی .
+ امیدوارم مراسم تشیع طبق اون پیام نباشه .
| @seyedebram |
اکنون باید با پیکرت وداع کنیم ؟
گویا میدانی
ما در صف آرزوی دیدارِرهبری هستیم :)
| @seyedebram |